• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    k lever m later vandaag in ^^

    Beste mensen, ik heb het heel, heel, heel erg druk met school. Daarom ben ik niet in staat geweest alle verhalen te becommentarieren (geen idee of dat een woord is, boeit me ook weinig) en de lijst up te daten. Het spijt me daarvoor. Ik geef - om het mezelf en de mensen hier die het nog niet hebben ingeleverd wat makkelijker te maken - nog vijf dagen uitstel! De mensen die het tot nu toe hebben ingeleverd: bedankt! :]

    Dat was het ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Beste mensen, ik heb het heel, heel, heel erg druk met school. Daarom ben ik niet in staat geweest alle verhalen te becommentarieren (geen idee of dat een woord is, boeit me ook weinig) en de lijst up te daten. Het spijt me daarvoor. Ik geef - om het mezelf en de mensen hier die het nog niet hebben ingeleverd wat makkelijker te maken - nog vijf dagen uitstel! De mensen die het tot nu toe hebben ingeleverd: bedankt! :]

    Dat was het ^^


    Oké, dan wacht ik nog enkele dagen om de punten door te sturen. Goed dat je 5 dagen hebt gezegt want ik heb de komende 3 dagen examens ^_^


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Oké, dan wacht ik nog enkele dagen om de punten door te sturen. Goed dat je 5 dagen hebt gezegt want ik heb de komende 3 dagen examens ^_^

    Ooh ja, sorry dat ik je nog geen bericht heb gestuurd, ik werd helemaal gallisch van die illegale photoshop die niet meewerkte.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beste mensen, jullie hebben nog een dag. Dan zal ik 't spul nakijken + becommentarieren ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Beste mensen, jullie hebben nog een dag. Dan zal ik 't spul nakijken + becommentarieren ^^


    Moet ik morgen (25/09) de punten doorsturen of overmorgen?


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Moet ik morgen (25/09) de punten doorsturen of overmorgen?

    SVP de 26ste :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm.. Ik wil niet vervelend doen, maar er staat niet dat ik mijn tweede opdracht al heb ingeleverd :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ivan schreef:
    (...)
    SVP de 26ste :'D


    Lees het nu pas, sorry. Ik stuur de punten meteen door.


    MUSIC && FASHION

    wanneer komen de cijfers?

    ik ben een beetje nieuwschierig...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben ook nieuwsgierig. (:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Zodra ik 't laatste bericht van Cracksicle binnenheb ^^
    Dan komen de cijfers + de nieuwe opdracht :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Okido.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    dat overleef ik nog wel voor mijn nieuwschierigheid me opvreet :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?