• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ooohooo, crap, ik kom er nu pas achter dat opdracht 2 online staat :'D
    Maar, ik heb geen onzichtbare held =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kuche kuche kuche. -wijst naar pagina terug-
    Conflate -> Cornflakes(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Armani schreef:
    Wat Hel zegt. Ik denk me dood aan wie mijn onzichtbare held is. Even dacht ik; Héé, mijn ego misschien. Maar dat bleek toch niet zo'n goed idee x]

    Het kan bijvoorbeeld je oma, tante of één van je ouders zijn. Ook kun je een voorbeeld uit een boek nemen dat niet zo bekend is.
    Voor mijn part schrijf je een geweldig verhaal over je ego :'D Een deel van jezelf als het ware in een verhaal. Erg origineel trouwens :o

    Als het echt te lastig is, zal ik wel brainstormen over een nieuwe opdracht en de deadline verschuiven :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Het kan bijvoorbeeld je oma, tante of één van je ouders zijn. Ook kun je een voorbeeld uit een boek nemen dat niet zo bekend is.
    Voor mijn part schrijf je een geweldig verhaal over je ego :'D Een deel van jezelf als het ware in een verhaal. Erg origineel trouwens :o

    Als het echt te lastig is, zal ik wel brainstormen over een nieuwe opdracht en de deadline verschuiven :]

    Ik verzin wel wat :] Ik moet morgen toch gaan babysitten op mijn neefje en nichtje. Als zij film kijken, schrijf ik wat ideeën op en dan neem ik er het beste uit :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CRACKSICLE schreef:
    @Volksfeind: voor de opdracht dacht ik dat je misschien de deelnemers een verhaal laat schrijven over een klein meisje of een kleine jongen - 8 jaar ofzo - die een droom heeft - wat hij/zij later wilt worden, rondreizen, etc - en dan 12 jaar later, als hij/zij 20 is, of die droom al is uitgekomen of niet en hoe, etc. Ik weet niet of je er iets mee kan doen.


    @Zaitsev: àls je dan toch de opdracht zou veranderen, heb ik dit in gedachte. Dit 'idee' had ik hier een tijdje geleden ook al eens gepost. Misschien dat dit gemakkelijker is? Tja, je ziet maar wat je ermee doet (:

    @ alle deelnemers: als jullie je opdracht in een PB versturen i.p.v. hier te posten, gelieve het dan naar Zaitsev én mij te sturen, anders heeft de ene wél al punten gegeven en de andere nog niet. Alvast bedankt.


    MUSIC && FASHION

    Oh man wat ben ik scheel. Sorry, ik heb je idee helemaal niet gezien :o

    Oke beste mensen, we geven jullie de keuze tussen twee ideeen: die van mij en vice-organisator CRACKSICLE om het wat makkelijker te maken! Ik zal het in de beginpost zetten :]

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 22:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Kalona schreef:
    Ooohooo, crap, ik kom er nu pas achter dat opdracht 2 online staat :'D
    Maar, ik heb geen onzichtbare held =\

    NP, we hebben er nog een optie bij gezet :'D
    En nu ga ik slapen want ik heb colleges tot 4 uur :[


    No growth of the heart is ever a waste

    Woehoew ik voel me super vereerd (: Geen probleem, je was op dat moment nog op vakantie toen ik het idee hier plaatste.


    MUSIC && FASHION

    Pff, Quizlet doet vervelend, ik krijg geen PB verstuurd naar Zaitsev, dus plaats ik mijn inzending voor de zekerheid ook nog hier.

    Kinderdroom.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Armine goes CarmineG :9~


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Beste mensen, nog 5 dagen!

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 17:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben bezig met mijn opdracht. Morgen, of overmorgen, heb je hem. Hoop ik..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    / never mind

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 22:14 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    CarmineG heeft ook al ingeleverd.

    Nog maar twee dagen (:


    MUSIC && FASHION

    KuroHoshi


    > affinity


    #WWED - What Would Emma Do?