• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    CRACKSICLE schreef:
    Oh, is dat niet lief van Armani (: Het is niet verboden om dezelfde gebeurtenis te kiezen. Als het verhaal helemaal anders is, is het goed. En als degene die het als eerste had gekozen het niet erg vind.
    \
    Precies. Hetzelfde onderwerp kan op verschillende manieren worden beschreven :] En zo'n verschil kan een totaal ander verhaal maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan echt helemaal niks bedenken --'


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    EmmaMeilink schreef:
    (...)

    Dan moeten die anderen wel snel een verhaal inleveren!

    Idd :') ik ben nu begonnen aan mijn verhaal ;3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Taken schreef:
    Ik kan echt helemaal niks bedenken --'

    Oke, ehm.. welk deel van de geschiedenis interesseert je? Twintigste eeuwse of eerder? Is er een bepaald land dat je altijd of sinds kort heeft geboeid? Een verhaal uit het verleden van een familielid dat je aanspreekt?
    ...


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    (...)
    Oke, ehm.. welk deel van de geschiedenis interesseert je? Twintigste eeuwse of eerder? Is er een bepaald land dat je altijd of sinds kort heeft geboeid? Een verhaal uit het verleden van een familielid dat je aanspreekt?
    ...


    Eerder, de verlichting, de renaissance en de Franse Revolutie heb ik altijd boeiend gevonden. Maar ik heb het al zo lang niet meer gehad met geschiedenis, dat ik eigenlijk helemaal niks meer weet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)

    Eerder, de verlichting, de renaissance en de Franse Revolutie heb ik altijd boeiend gevonden. Maar ik heb het al zo lang niet meer gehad met geschiedenis, dat ik eigenlijk helemaal niks meer weet.
    Anders schrijf je iets over Lodewijk de zoveelste en Marie-Antoinette.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Taken schreef:
    (...)

    Eerder, de verlichting, de renaissance en de Franse Revolutie heb ik altijd boeiend gevonden. Maar ik heb het al zo lang niet meer gehad met geschiedenis, dat ik eigenlijk helemaal niks meer weet.

    Probeer het op te zoeken via wikipedia? Heb ik ook gedaan :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kalona schreef:
    (...)Anders schrijf je iets over Lodewijk de zoveelste en Marie-Antoinette.


    Goed idee ;3 Bedankt. -ik ben zo dom dat ik daar zelf nooit op was gekomen-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Volksfeind schreef:
    Heb Caithlyn aangepast, nu zal ik even wat verhalen doorspitten (baby) voor m'n beoordeling alvast -gayhand-.
    En beste mensen, we hebben nog 4 dagen! (Muv degenen die op vakantie zijn)
    Ik ga morgen alleen nog wat research doen over mijn onderwerp: film zien, opzoeken op wikipedia,... En dan kan je spoedig een verhaal van mij verwachten.


    Only losers can act the way you do

    Starwarsdude schreef:
    (...)Ik ga morgen alleen nog wat research doen over mijn onderwerp: film zien, opzoeken op wikipedia,... En dan kan je spoedig een verhaal van mij verwachten.
    Mag ik weten over wie/wat jij het doet? :3 -wordt nieuwsgierig door de film-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)Mag ik weten over wie/wat jij het doet? :3 -wordt nieuwsgierig door de film-

    Ik denk dat ze de film Marie-Antoinette gaat zien ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kalona schreef:
    (...)Mag ik weten over wie/wat jij het doet? :3 -wordt nieuwsgierig door de film-
    Pearl Harbor :'DD


    Only losers can act the way you do

    Starwarsdude schreef:
    (...)Pearl Harbor :'DD

    Populair thema x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    dus er zijn nu 3 pearl harbor verhalen? gaat nog leuk worden xD

    Armani schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze de film Marie-Antoinette gaat zien ^^


    Ik wel xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.