• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 14:03 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 juli 2010 - 23:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Armani schreef:
    (...)
    Doe ik dat ooit? ^^ (ik hoop dat ik hiervoo niet uit de wedstrijd kan gegooid worden..)


    Ja natuurlijk kan je er daarvoor uitgegooid worden, daarom kick ik je er meteen uit. Phuh, don't mess with the jury. Oké, nee meid, je doet het daarvoor zowieso al veel te goed en anders doe je misschoen niet meer verder met Jadey D Crow, ben er verslaafd aan ^^


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ja natuurlijk kan je er daarvoor uitgegooid worden, daarom kick ik je er meteen uit. Phuh, don't mess with the jury. Oké, nee meid, je doet het daarvoor zowieso al veel te goed en anders doe je misschoen niet meer verder met Jadey D Crow, ben er verslaafd aan ^^

    Objectief blijven ;] En, ik doe wel verder hoor. Morgen begin ik opnieuw met schrijven :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Objectief blijven ;] En, ik doe wel verder hoor. Morgen begin ik opnieuw met schrijven :]


    Ik kijk er al naar uit, maar nu kruip ik m'n bedje in (: Slaapwel.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ik kijk er al naar uit, maar nu kruip ik m'n bedje in (: Slaapwel.

    Goodnight ;]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Denmark goes Taken ^^ btw.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Kunnen jullie ook neer zettne wie er allemaal al een verhaal hebben ingeleverd??
    xx.

    Ja, gedaan! Er zijn er nog niet zo veel, maar heb het er alvast bijgezet :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Ja, gedaan! Er zijn er nog niet zo veel, maar heb het er alvast bijgezet :]


    Owkee, bedankt. Trouwens, gaan de verhalen allemaal over een ander onderwerp zoals: lamp, radio , televisie, enz. ??

    EmmaMeilink schreef:
    (...)

    Owkee, bedankt. Trouwens, gaan de verhalen allemaal over een ander onderwerp zoals: lamp, radio , televisie, enz. ??


    Het gaat ook over andere dingen zoals die van Armani, die gaat over Pearl Harbor. Het kan ook gaan over een bepaalde oorlog (WO I of II,...) De meeste hebben nu al een gebeurtenis ingeleverd, op dit moment ben jij de enigste met een verhaal over een uitvinding.

    Edit voor Volksfeind: Caithlyn is nu Conflate en zij heeft ook al ingeleverd. Ze staat namelijk al bij mijn puntenlijst.


    MUSIC && FASHION

    Conflate schreef:
    Grandpa's bedtime story[SA]


    Heb het gevonden, het stond hier in het topic. Het verhaal van Conflate - Caithlyn -.


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Het gaat ook over andere dingen zoals die van Armani, die gaat over Pearl Harbor. Het kan ook gaan over een bepaalde oorlog (WO I of II,...) De meeste hebben nu al een gebeurtenis ingeleverd, op dit moment ben jij de enigste met een verhaal over een uitvinding.

    Edit voor Volksfeind: Caithlyn is nu Conflate en zij heeft ook al ingeleverd. Ze staat namelijk al bij mijn puntenlijst.


    Leuk! allemaal verschillend!

    EmmaMeilink schreef:
    (...)

    Leuk! allemaal verschillend!


    Niet allemaal, er is iemand die net als Armani ook Pearl Harbor heeft gekozen - normaal gezien -, maar dat is geen probleem. Zo lang het verhaal niet hetzelfde is.


    MUSIC && FASHION

    4 Dagen 9 Uur 29 Minuten (Computertijd xp)


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    4 Dagen 9 Uur 29 Minuten (Computertijd xp)


    Dan moeten die anderen wel snel een verhaal inleveren!

    Heb Caithlyn aangepast, nu zal ik even wat verhalen doorspitten (baby) voor m'n beoordeling alvast -gayhand-.
    En beste mensen, we hebben nog 4 dagen! (Muv degenen die op vakantie zijn)


    No growth of the heart is ever a waste