• De stelling van vandaag luidt:
    Als je bij anderen bent draag je altijd een masker/je bent nooit voor 100% je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens,
    gewoon een stukje eer hoog houden (A)


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Lang niet altijd nee.. Er zijn altijd wel dingen die achter dit masker schuilgaan.

    eens
    bij veel vrienden ben je wel voor het grootste gedeelte jezelf maar j egedraagd je bij hun toch altijd anders dan thuis enz

    Eens.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    als het je beste vriend is ofzo waarschijnlijk niet, maar iedereen houd wel dingen achter en is nooit helemaal zichzelf bij anderen, denk ik.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Hel schreef:
    (...)

    prachtig xD

    on-topic: Eens, misschien zal er wel iets van een eerlijk persoon zijn, maar weinig mensen zullen volledig eerlijk en open zijn bij bijv. vreemden.


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for


    Eens, vaak wel x)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 8:36 ]


    How y'all doin'?

    Duhh anders sta j voor lul! Tenzij je geen domme dingen doet (puh)


    Run, but you can't escape

    ligt eraan bij wie ik ben n,n bij mijn beste vrienden ben ik mezelf, want die mensen ken ik al mijn hele leven. (A)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Oneens, als ik bij mijn vrienden en familie ben ben ik wel zo'n beetje altijd 100% mezelf. Ze vinden me toch zeker leuk om wie ik ben? bij vreemden ben ik ook meestal mezelf maar dat is niet zo moeilijk want ik haat het om te liegen en gemeen te doen. (en 1 jaar geleden was ik nog zo verlegen dat ik tegen vreemden toch bijna niets zei)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Hangt ervan af bij wie ik ben xD Als het mijn vrienden zijn, dan ben ik zoals ik ben. Maar als ik bij mijn ouders ben of andere familie, dan ben ik helemaal anders xD


    BelieveAndSeeTheUnbelievable

    Hel schreef:
    (...)

    prachtig xD

    on-topic: Eens, misschien zal er wel iets van een eerlijk persoon zijn, maar weinig mensen zullen volledig eerlijk en open zijn bij bijv. vreemden.


    (Be)lieve in (you)rself

    Eens.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Eens


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Eens