• De stelling van vandaag luidt:
    Als je bij anderen bent draag je altijd een masker/je bent nooit voor 100% je zelf

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.


    Never forget the things that make you smile

    Ik denk dat ook zo voor 90% mezelf ben.
    Eens dus.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens.
    Ik heb een vriendin Lara, en we lijken bijna als 2 druppels water op elkaar.
    Of tewel: Water en Water met bubbeltjes (god hoe heet dat?)
    maar tenminste, ik kan wel altijd mijzelf zijn bij Lara, omdat ze mij gewoon begrijpt.
    Zij begrijpt dat ik liever een emo of skaterboy hebt dan zo'n jopngen die de laatste mode meedraagt.
    Who cares??
    Trouwens, ik ben ook gewoon mezelf in aanwezigheid van anderen.
    En dan spreken we over: Players, huppels, gewone meisjes die ook bitchy kunnen zijn en meiden van mijn style.
    De laatste vind ik nog wel het aardigst.
    Natuurlijk kan het ook zijn dat je iemand bent, en je durft niet uit te komen voor je style.
    Maar goed, dit is mijn mening, en daar hou ik het bij.
    Anders ben ik nog zo'n anderhalf uur aand het typen :x

    x. Joy


    Joy is not in Things, it is in us.

    Je moet volgens mij eerst goed weten wie je bent voordat je 100% jezelf kan zijn. (:


    Never say Never

    oneens ik blijf gewoon mezelf


    Miracle!!

    Oneens, al zijn er maar héél erg weinig mensen bij wie ik echt mezelf ben.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    PurpleLips zei op 7 sep 2010 - 21:20:

    Oneens.
    Ik heb een vriendin Lara, en we lijken bijna als 2 druppels water op elkaar.
    Of tewel: Water en Water met bubbeltjes (god hoe heet dat?)
    maar tenminste, ik kan wel altijd mijzelf zijn bij Lara, omdat ze mij gewoon begrijpt.
    Zij begrijpt dat ik liever een emo of skaterboy hebt dan zo'n jopngen die de laatste mode meedraagt.
    Who cares??
    Trouwens, ik ben ook gewoon mezelf in aanwezigheid van anderen.
    En dan spreken we over: Players, huppels, gewone meisjes die ook bitchy kunnen zijn en meiden van mijn style.
    De laatste vind ik nog wel het aardigst.
    Natuurlijk kan het ook zijn dat je iemand bent, en je durft niet uit te komen voor je style.
    Maar goed, dit is mijn mening, en daar hou ik het bij.
    Anders ben ik nog zo'n anderhalf uur aand het typen :x

    x. Joy .


    en toch ben ik het met je eens


    Miracle!!

    Ja, maar bij de een meer dan bij de ander.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ligt eraan bij wie. Bij mijn béste vriendin kan ik echt mezelf zijn :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    weetikveel.


    I live for the applause, you will die for it.

    PurpleLips schreef:
    Oneens.
    Ik heb een vriendin Lara, en we lijken bijna als 2 druppels water op elkaar.
    Of tewel: Water en Water met bubbeltjes (god hoe heet dat?)
    maar tenminste, ik kan wel altijd mijzelf zijn bij Lara, omdat ze mij gewoon begrijpt.
    Zij begrijpt dat ik liever een emo of skaterboy hebt dan zo'n jopngen die de laatste mode meedraagt.
    Who cares??
    Trouwens, ik ben ook gewoon mezelf in aanwezigheid van anderen.
    En dan spreken we over: Players, huppels, gewone meisjes die ook bitchy kunnen zijn en meiden van mijn style.
    De laatste vind ik nog wel het aardigst.
    Natuurlijk kan het ook zijn dat je iemand bent, en je durft niet uit te komen voor je style.
    Maar goed, dit is mijn mening, en daar hou ik het bij.
    Anders ben ik nog zo'n anderhalf uur aand het typen :x

    x. Joy

    het heeft niet altijd met je stijl te maken he,voor mijn stijl durf ik uit te komen maar de rest niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    eens....als ik 100% mij zelf bent op school.....scheld ik alles uit en geef ik om huiswerk cometaarxD..ik ben op school 85% mezelf(A)...eigelijk weet ik het niet(duivel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    oneens

    Jup, ik doe me altijd wel ff anders voor... dit jaar ben ik een stuk enthousiaster als vorig jaar...
    ieder jaar iets anders..


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    bij sommigen(zip)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~