• Hoi.
    Ik word er nu wel een beetje gék van. En volgens mij ligt het echt aan quizlet, want elke keer als ik quizlet open. Komt er na een tijdje, een melding dat internet het niet meer doet, en sluit hij alles af. En dan duurd het even en is alles er weer o.o En ik vind het echt irritant worden. Hoe komt dat nou dan? Want ik las ook al, dat meerdere mensen hier last van hebben als ze op quizlet zitten.


    Sometimes it's best not to care.

    Daar heb ik geen last van.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb Chrome, en ik heb nergens last van. (:


    effort never betrays you

    Dat heb ik ook met Internet Explorer.
    Toen ik firefox had, had ik nergens last meer van
    .


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DVilla schreef:
    Ik heb daar geen last van? ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Nouja, bij mij doet internet explorer het bij zo'n beetje elke site, dus heb ik slimbrowser :Y) Internet explorer is namelijk niet de beste browser die je kunt hebben, ook al gebruiken heel veel mensen hem.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik had er zostraks last van..


    T O K I O H O T E L < 3

    ik heb het ook
    er komt iets van "niet compatibel met blablabla"
    en dan sluit hij af
    en komt hij weer terug? ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    ik heb er ook last van en het is vreselijk irritant , maar naar het schijnt is rutger ermee bezig :'D ten minste , dat zeiden ze een maand geleden :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb dat ook >.< En alleen bij Q. >.<


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Embrace schreef:
    Hoi.
    Ik word er nu wel een beetje gék van. En volgens mij ligt het echt aan quizlet, want elke keer als ik quizlet open. Komt er na een tijdje, een melding dat internet het niet meer doet, en sluit hij alles af. En dan duurd het even en is alles er weer o.o En ik vind het echt irritant worden. Hoe komt dat nou dan? Want ik las ook al, dat meerdere mensen hier last van hebben als ze op quizlet zitten.


    DAs bij mij ook, dan ligt de server eruit


    People talk shit but I dont care&Never forget to smile!

    Ik word er ziek van :/


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb dat als ik op sommige verhalen klik. en dan zijn die verhalen niet eens anders dan de rest, maar internet vind ze kennelijk niet goed genoeg. -.- echt fucking irritant.


    It's time to be happy again.

    Ik ben overgestapt naar google chrome en nu heb ik nergens meer last van. -sorry als ik dit al gepost heb ooit ;D-


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb er ook last van ;o,
    en het is enkel by Q. niet by een andere site.


    My friends are my estate.

    Ik heb 'r ook last van,
    ook alleen bij Q -.-


    Opgeven is geen optie.