• Hoi.
    Ik word er nu wel een beetje gék van. En volgens mij ligt het echt aan quizlet, want elke keer als ik quizlet open. Komt er na een tijdje, een melding dat internet het niet meer doet, en sluit hij alles af. En dan duurd het even en is alles er weer o.o En ik vind het echt irritant worden. Hoe komt dat nou dan? Want ik las ook al, dat meerdere mensen hier last van hebben als ze op quizlet zitten.


    Sometimes it's best not to care.

    Ja, daar heb ik ook heel erg last van.
    Vraag het dan maar eens aan de maker van Quizlet, misschien kan hij je dan helpen!


    <3

    Ik hád er ook last van, maar nu ben ik Google Chrome gaan gebruiken en het verschijnt niet meer.


    My friends are my estate.

    Ik wou net een topic opendoen toen ik dit topic tegenkwam. En het word dus erger met de minuut bij mij!
    Ik word het echt helemaal beu! En dan werkt het niet meer, en moet ik terug opnieuw beginnen met wat ik bezig was.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik had hier een tijdje geleden ook al een topic over geopend, en het klopt, het is heel irritant! Maarja, niks aan te doen denk ik.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb er ook last van. Maar het is alleen Q bij mij. Dan herlaadt hij en dan is er ineens een fout op de site zodat ik niet meer terug kan...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Had ik ook, toen heb ik Google Chrome gedownload en had ik nergens meer last van.

    op Quizlet heb ik dat niet wel bij een andere site geen idee hoe je dat oplost tis gwn kut xD(en ik heb firefox)


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Ik heb er oko last van hoor. Maar ik ga niet speicaal voor Q overstappen. (krul)


    The way we live, is the way we die

    Ik heb het alleen op de computer beneden, op mijn laptop niet, terwijl de computer beneden juist meer aankan. Ik heb op allebei gewoon IE.


    Your make-up is terrible