• De stelling van vandaag luidt:
    Een beroemdheid is meer waard dan anderen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Travesty schreef:
    Oneens. Ieder persoon is gelijk, dus even belangrijk.


    Stay calm and be a directioner.

    frizzled schreef:
    Beide, omdat hun ook mensen zijn.
    Maar van hun word meer verwacht, dus zijn ze ook wel weer anders dan andere mensen.

    Agreed. Beroemdheden zijn niet alleen mensen zoals Paris Hilton. Obama is ook een beroemdheid en qua belangrijkehid is hij meer waard dan ik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oneens.
    Als ze niet beroemd waren geworden door bepaalde talenten, waren het ook maar gewonen mensen net als jij en ik. Ze doen niks anders dan wij. Ze gaan ook gewoon naar de wc en ze halen 's ochtends hun krantje. x)


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Oneens. Zij kunnen toevallig wat.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Oneens, wat meekt het uit dat je toevallig goed kan zingen,acteren of dat je toevallig beroemde ouders heb.
    Ik kan je genoeg mensen op noemen die veel meer voor andere doen dan beroemde mensen.
    Trouwens,is ieder mensen leven niet het zelfde waard?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    Oneens.Het zijn gewoon mensen die in de bloemetjes
    gezet worden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    oneens.


    Life is a beautiful struggle

    oneens


    true beauty is on the inside ^^

    Ze denken het zelf maar het is niet zo.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    RememberXme schreef:
    Oneens een beroemdheid poept ook toch xD

    Liebje schreef:
    Oneens. Al mogen bekende mensen die bekend zijn door goede dingen te doen, wel meer waardering hebben (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Italie schreef:
    Ik ben het er mee eens, maar niet als in de 'Ik ben rijk dus zo veel beter' Maar de mensen die echt leven voor anderen. Bijvoorbeeld Bands die alles voor hun fans geven, 1000den levens over heel de wereld redden en hun muziek maken om andere mensen te helpen, steunen en te laten huilen.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Oneens. Beroemdheden blijven ook gewoon normale mensen, alleen dan wat bekender. (:

    Italie schreef:
    Ik ben het er mee eens, maar niet als in de 'Ik ben rijk dus zo veel beter' Maar de mensen die echt leven voor anderen. Bijvoorbeeld Bands die alles voor hun fans geven, 1000den levens over heel de wereld redden en hun muziek maken om andere mensen te helpen, steunen en te laten huilen.


    All was well.

    Wat een boool****. ;$


    "POTATOOOOOE!"