• Ik weet het,er zijn veel van zo'n toppics maar ik wil jullie mening is weten.
    Ik heb een meisje op msn dat superfan was van tokio hotel.zegt ze tegen mij;Zouw je voor de tmf awards op de jonas brothers willen stemmen?((ik moet zowiezo al ni veel van die hebben))dus zei ik tegen haar dat ik op tokio hotel heb gestemd word ze kwaad op mij."waarom tokio hotel?stem is op de jonas brothers..die zijn vele beter,ik snap ni da ik tokio hotel ooit goe heb gevonden,jb moeten die awards winnen,tokio hotel heeft ze vorig jaar al gewonnen dus dat mag dees jaar nimeer.Én dat noemt haar eigen een tokio hotel fan ?[En dan durve al die mensen nog te vragen..waarom haat ge de jonas brothersq?duidelijk tog?-_-']

    Ik vond ze eerst wel een beetje leuk. Maar nu niet meer... Het word saai en eentonig...

    Ik vond ze eerst wel een beetje leuk. Maar nu niet meer... Het word saai en eentonig...

    en ze hebbe een liekke van busted gecoverd..da vind ik echt zielig xD

    Alleen sos is Coelliee
    Verder is ut een flut band

    Th 4 immer !


    Vampire Heart.

    (...)
    ik weet ni hoe die ander mensen hier over denken die ze haten.Maar ik heb zo wel mijn redenen,ze komen hier in belgië binnen en pakken ineens alles af..zelfs fans van tokio hotel da gaat er echt over bij mij..ze staan uit het niets op nummer 1 terwijl tokio hotel ni ineens op nummer 1 stond..en ik kan ze gewoon ni af.


    Maar dat is tog niet de schuld van de jongens van de Jonas Brothers..


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    en ze hebbe een liekke van busted gecoverd..da vind ik echt zielig xD

    ik had echt zo'n maand toen was ik fan van Busted, dus ik vind het behoorlijk lullig om dit te hore:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Nou, ik ben niet tegen JB...
    Ik vind die SOS wel goe... Ma hun andere liekes nie goed :')
    En, vind ook da hun iets niet hebben da TH wel heeft :')


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Uhm... waarom vinden bijna alle THfans JB niks? ¬¬

    jonas sisters whaha xd


    <3

    (...)

    Maar dat is tog niet de schuld van de jongens van de Jonas Brothers..

    maar moest het hun schuld ni zijn,ik kan ze gewoon ni af..die hebbe iets da mij ni aansta.iedereen heeft wel een band dat die haat of wat dan ook..en bij mij zijn zu'n da.Én ik zal wel lachen me fotos van hun die bewerkt zijn en ik zal ze jonas sisters noeme..maar ik zal niet de fans er mee gaan lastig vallen en ze gaan uit dage en da is een verschil me de tokio hotel haters,die doen da wel =]

    (...)

    Ik weet niet hoor, maar nu vertonen jullie hetzelfde gedrag als Tokio Hotel haters alleen dan tegen de jonas brothers,

    jullie zitten ook altijd te klagen over TH haters, over dat ze helemaal geen gelijk hebben, maar nu doen jullie hetzelfde, is dat niet een beetje zielig(A)

    als je daar iets op te zeggen hebt, maakt niks uit, kom maar op!

    ze heeft gelijk. zo doen TH-Haters ook tegen Tokio Hotel en jullie zijn geen haar beter dan alle fans van JB. ik ben wel verschrikkelijk fan van Tokio Hotel, maar de Jonas Brothers (Jonas Sisters zoals jullie ze noemen, wat eigenlijk belachelijk is) zijn ook best wel goed. Tokio Hotel is en blijft altijd de gaafste band die er is, maar onderschat niet alle andere bandjes die het ook goed doen.
    commetaar op mij???? ik lust je rauw!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    (...)
    maar moest het hun schuld ni zijn,ik kan ze gewoon ni af..die hebbe iets da mij ni aansta.iedereen heeft wel een band dat die haat of wat dan ook..en bij mij zijn zu'n da.Én ik zal wel lachen me fotos van hun die bewerkt zijn en ik zal ze jonas sisters noeme..maar ik zal niet de fans er mee gaan lastig vallen en ze gaan uit dage en da is een verschil me de tokio hotel haters,die doen da wel =]


    Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar sommige TH haters lieten me ok gewoon met rust hoor;)
    Maar iedereen heeft idd wel iemand die die haat, nouja bij mij is dat gewoon een hele genre, nederlandse zeikmuziek(bv. wolter kroes, frans bauer, jan smit, maar géén Guus meeuwis)
    Maar ik heb niks tegen de JB, ik vind die eigen liedjes wel lol, maarja mijn vriendje vind JB helemaal te gek, dus zal ik ze maar móeten accepteren, zoals hij dat ik TH leuk vind/vond (het wordt steeds minder)


    My fairytail stinks, does yours?

    (...)
    ze heeft gelijk. zo doen TH-Haters ook tegen Tokio Hotel en jullie zijn geen haar beter dan alle fans van JB. ik ben wel verschrikkelijk fan van Tokio Hotel, maar de Jonas Brothers (Jonas Sisters zoals jullie ze noemen, wat eigenlijk belachelijk is) zijn ook best wel goed. Tokio Hotel is en blijft altijd de gaafste band die er is, maar onderschat niet alle andere bandjes die het ook goed doen.
    commetaar op mij???? ik lust je rauw!!!

    er is een verschil..de tokio hotel haters kikke er op de fans uit te dage,en da zulle wij [of de verstandige mensen die de jonas ni moette hebbe] ni doen..wij zulle ze jonas sisters noeme en me bewerkte fotos lache..maar wij zulle nooit de fans uit dage om overal te zette..ze sucke of wa dan ook.

    jonas sisters whaha xd

    heeft eigenlijk een vriendin van mij verzonne,maar kvon het wel goe da ik het zelf ook gebruik xD

    weetje, ik moet niet veel weten van JB, alle respect voor de jongens hoor! en natuurlijk kunnen hun er niet aan doen dat de fans van tokio hotel overstappen naar JB, stom, maar het is zo, maar mischien is het beter, die "fans" die nu geen fan meer zijn van TH maar van JB, nou, dat zijn volgens mij maar meelopers (sorry hoor) en, jullie moeten toch toegeven dat JB maar 1 goed liedje hebben en dat is sos, de rest zijn echt in 1 woord: slecht!
    een vriendin van mij, is ook fan van tokio hotel, maar nu plots ook van JB, wat ik best wel hatelijk vind, niet omdat ze fan is van JB maar omdat ze nu véél minder fan is van tokio hotel, waarschijnlijk praat ze over TH binnen een maand ofzo niet meer:(
    dat vind ik er dus van, dus: alle TH-fans die nu fan zijn van JB en niet meer van TH zijn meelopers! na!
    iemand iets erop tegen wat ik zeg?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Inderdaad. Echt dom. -.-
    Zullen we op het forum een 'Jonas Sisters' topic maken! :'DD [/is leeg]


    -