• Ik weet het,er zijn veel van zo'n toppics maar ik wil jullie mening is weten.
    Ik heb een meisje op msn dat superfan was van tokio hotel.zegt ze tegen mij;Zouw je voor de tmf awards op de jonas brothers willen stemmen?((ik moet zowiezo al ni veel van die hebben))dus zei ik tegen haar dat ik op tokio hotel heb gestemd word ze kwaad op mij."waarom tokio hotel?stem is op de jonas brothers..die zijn vele beter,ik snap ni da ik tokio hotel ooit goe heb gevonden,jb moeten die awards winnen,tokio hotel heeft ze vorig jaar al gewonnen dus dat mag dees jaar nimeer.Én dat noemt haar eigen een tokio hotel fan ?[En dan durve al die mensen nog te vragen..waarom haat ge de jonas brothersq?duidelijk tog?-_-']

    Inderdaad. Echt dom. -.-
    Zullen we op het forum een 'Jonas Sisters' topic maken! :'DD [/is leeg]

    die is zo droog da hij grappig is xD

    weetje, ik moet niet veel weten van JB, alle respect voor de jongens hoor! en natuurlijk kunnen hun er niet aan doen dat de fans van tokio hotel overstappen naar JB, stom, maar het is zo, maar mischien is het beter, die "fans" die nu geen fan meer zijn van TH maar van JB, nou, dat zijn volgens mij maar meelopers (sorry hoor) en, jullie moeten toch toegeven dat JB maar 1 goed liedje hebben en dat is sos, de rest zijn echt in 1 woord: slecht!
    een vriendin van mij, is ook fan van tokio hotel, maar nu plots ook van JB, wat ik best wel hatelijk vind, niet omdat ze fan is van JB maar omdat ze nu véél minder fan is van tokio hotel, waarschijnlijk praat ze over TH binnen een maand ofzo niet meer:(
    dat vind ik er dus van, dus: alle TH-fans die nu fan zijn van JB en niet meer van TH zijn meelopers! na!
    iemand iets erop tegen wat ik zeg?

    ik vind da ge gelijk hebt,nu kunde zien wie er een echte fan was van tokio hotel en wie zich een fan noemde maar dus gewoon meelopers zijn ;] eigenlijk bende gij die gene die het in de juiste woorde heeft kunne uit drukke zoals ik het bedoel [da ik da doe krijg ik iedreen op mijn dak xD] maar persoonlijk vind ik sos zo een liekke da blijft hange..ge hoort da 1 keer op een dag en ge zit me da deuntje in u kop <_<

    (...)
    ik vind da ge gelijk hebt,nu kunde zien wie er een echte fan was van tokio hotel en wie zich een fan noemde maar dus gewoon meelopers zijn ;] eigenlijk bende gij die gene die het in de juiste woorde heeft kunne uit drukke zoals ik het bedoel [da ik da doe krijg ik iedreen op mijn dak xD] maar persoonlijk vind ik sos zo een liekke da blijft hange..ge hoort da 1 keer op een dag en ge zit me da deuntje in u kop <_<

    tnx :D maarja, da's wel, sos blijft echt zo hard hangen!
    maar ik wou eigenlijk nog iets zeggen: noem de JB best géén jonas sisters en niet omdat ik voor JB ben hoor! maar omdat ik het zielig vind voor de échte fans van hun (dus niet hun meelopers die eerst van TH fan waren en nu van JB en waarschijnlijk binnen een maand weer van iets anders ofzo) en best ook wel voor de JB zelf, zij kunnen er natuurlijk niks aandoen dat ze veel meelopers als fans hebben :S zouden wij, als echt fans het leuk vinden, moesten JB fans tokio hotel hmm... tokio homotel noemen ofzo (die heb ik van mijn stiefpa :()dus kunnen wij dat beter ook wel niet doen dan he!
    zeg maar als je niet met me eens bent, ik bijt niet :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    tnx :D maarja, da's wel, sos blijft echt zo hard hangen!
    maar ik wou eigenlijk nog iets zeggen: noem de JB best géén jonas sisters en niet omdat ik voor JB ben hoor! maar omdat ik het zielig vind voor de échte fans van hun (dus niet hun meelopers die eerst van TH fan waren en nu van JB en waarschijnlijk binnen een maand weer van iets anders ofzo) en best ook wel voor de JB zelf, zij kunnen er natuurlijk niks aandoen dat ze veel meelopers als fans hebben :S zouden wij, als echt fans het leuk vinden, moesten JB fans tokio hotel hmm... tokio homotel noemen ofzo (die heb ik van mijn stiefpa :()dus kunnen wij dat beter ook wel niet doen dan he!
    zeg maar als je niet met me eens bent, ik bijt niet :P

    ik begrijp u wel,maar ik vind jonas sisters gewoon beter klinke..en dan is da ni bedoeld op de fans want ik heb al van het begin gezegd da ik van de jonas had gehoord; ik moet niks van ze hebbe,maar ik heb respect voor de fans! da heb ik al van het begin gezegd..dus da zal ook zo blijven,ik heb respect voor de fans alleen vind ik het kut dat er zo veel meelopers zijn mrja kunne ze zelf niks aan doen..en da van de jonas sisters is dan ni om de fans te klote..maar gewoon op de groep zelf..ze hebben gewoon iets da mij ni aansta.

    ik haat de JB's ook, maar ik maak er geen spel van..
    maar als ze beginnen van: JB is beter dan TH en blabla, dan moei ik me wel hoor!

    de jonas brothers leven in zo'n poepsjiek huis, omdat ze alleen maar muziek maken voor het geld, en omdat ze reclame maken voor CONRLFAKES om nog meer geld te verdienen :S

    Bill maakte tenminste reclame voor minder energiegebruik om het milieu te sparen ^-^

    (...)
    ik begrijp u wel,maar ik vind jonas sisters gewoon beter klinke..en dan is da ni bedoeld op de fans want ik heb al van het begin gezegd da ik van de jonas had gehoord; ik moet niks van ze hebbe,maar ik heb respect voor de fans! da heb ik al van het begin gezegd..dus da zal ook zo blijven,ik heb respect voor de fans alleen vind ik het kut dat er zo veel meelopers zijn mrja kunne ze zelf niks aan doen..en da van de jonas sisters is dan ni om de fans te klote..maar gewoon op de groep zelf..ze hebben gewoon iets da mij ni aansta.

    ja, ik weet wat ze hebben wat MIJ en misschien dus ook u nie aanstaat...een eigendunk! ze denken echt dat ze het zijn enzo! heb je dat gelezen in de joepie ? dat tokio hotel in het voorprogramma van hun gaat optreden :O maar het goeie is wel: zij vinden TH goed :D (als we de joepie moeten geloven toch :P) en JB gaat ook eens in het voorprogramma van TH optreden, volgens mij komt geen kat naar die concerten, of misschien pas na een halfuur, als het voorprogramma voorbij is van JB :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    Ik weet niet hoor, maar nu vertonen jullie hetzelfde gedrag als Tokio Hotel haters alleen dan tegen de jonas brothers,

    jullie zitten ook altijd te klagen over TH haters, over dat ze helemaal geen gelijk hebben, maar nu doen jullie hetzelfde, is dat niet een beetje zielig(A)

    als je daar iets op te zeggen hebt, maakt niks uit, kom maar op!

    Inderdaad,Ik vind JB wel leuk maar TH niet zo en ik zeg bijna nooit wat negatiefs over Th,en dit vind ik ook niet ceht leuk maarja,ik kan niks verbieden.

    (...)
    ja, ik weet wat ze hebben wat MIJ en misschien dus ook u nie aanstaat...een eigendunk! ze denken echt dat ze het zijn enzo! heb je dat gelezen in de joepie ? dat tokio hotel in het voorprogramma van hun gaat optreden :O maar het goeie is wel: zij vinden TH goed :D (als we de joepie moeten geloven toch :P) en JB gaat ook eens in het voorprogramma van TH optreden, volgens mij komt geen kat naar die concerten, of misschien pas na een halfuur, als het voorprogramma voorbij is van JB :P

    als ik betaal voor een concert van tokio hotel wil ik dan ook tokio hotel en geen wannabe groep [sorryxD].Dus als ze tog in het voorprogramma optreden ga ik gewoon effe zitte en rondkijke ofso op mijn plaats,ik bedoel..ik betaal voor tokio hotel en ni voor hun xD dus ik wil ook tokio hotel alleen ^^

    (...)
    als ik betaal voor een concert van tokio hotel wil ik dan ook tokio hotel en geen wannabe groep [sorryxD].Dus als ze tog in het voorprogramma optreden ga ik gewoon effe zitte en rondkijke ofso op mijn plaats,ik bedoel..ik betaal voor tokio hotel en ni voor hun xD dus ik wil ook tokio hotel alleen ^^

    mee eens :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik haat de JB's ook, maar ik maak er geen spel van..
    maar als ze beginnen van: JB is beter dan TH en blabla, dan moei ik me wel hoor!

    de jonas brothers leven in zo'n poepsjiek huis, omdat ze alleen maar muziek maken voor het geld, en omdat ze reclame maken voor CONRLFAKES om nog meer geld te verdienen :S

    Bill maakte tenminste reclame voor minder energiegebruik om het milieu te sparen ^-^

    dat meisje zei dus dat jonas sistes [sorry] beter waren [dat dus niet is naar mijn mening!] en tokio hotel maakt ook zowiezo geen muziek voor het geld,oke misschien een beetje wel,maar zei doen het vooral voor de fans..en zoals ge zegt..zei maken muziek voor het geld [dat wist ik dus niet] maar ik geloof het wel,misschien is dat de reden dat ik niet wist waarom ze mij niet aan staan Oo

    Toen ik JB voor het eerst hoorde, zapte ik meteen weg. Ik vind persoonlijk TH veel beter. Maar ieder heeft zijn eigen mening.

    En wat is er trouwens mis mee als TH voor de tweede keer een TMF award wint?


    Think before you act.

    (...)
    mee eens :D

    en wete ;D
    moest tokio hotel in hun voorprogramma spelen zouw ik nog een kaartje kopen,voor tokio hotel..en als ze van het podium zijn trap ik het gewoon af xD

    Toen ik JB voor het eerst hoorde, zapte ik meteen weg. Ik vind persoonlijk TH veel beter. Maar ieder heeft zijn eigen mening.

    En wat is er trouwens mis mee als TH voor de tweede keer een TMF award wint?

    da weet ik dus ook ni Oo ik weet alleen dat ze een meeloper is.

    JB zuigen zohard! Sorry dat ik het zeg xD
    die nick en Kevin zijn wel vriendelijk, maar die Joe ALLES BEHALVE! Dat is een uit de hoogte gevallen blaaskaak die zich beter voelt dan andere mensen. En ik kan het weten!
    En dan nog dat TH die awards vorig jaar gewonnen heeft, dit jaar verdient TH het om ze opnieuw te winnen (cool)

    ge moet de jb ni haten omdat zij je daarvoor nu uitkaffert o_O

    wat je wel moet doen is haar gewoon negeren en ze NOEMT zich geen th-fan ! ze WAS th fan er zijn veel fans die later zich schamen omdat ze fan waren van th! ik zelf begrijp ni wrm ze zich drm schamen dus u schamen voor u eigen smaak o_O
    en die vriendin van je? wel laat ze gwn ze zit volges mij in een ikhebgeensmaak-fase(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....