• Ik weet het,er zijn veel van zo'n toppics maar ik wil jullie mening is weten.
    Ik heb een meisje op msn dat superfan was van tokio hotel.zegt ze tegen mij;Zouw je voor de tmf awards op de jonas brothers willen stemmen?((ik moet zowiezo al ni veel van die hebben))dus zei ik tegen haar dat ik op tokio hotel heb gestemd word ze kwaad op mij."waarom tokio hotel?stem is op de jonas brothers..die zijn vele beter,ik snap ni da ik tokio hotel ooit goe heb gevonden,jb moeten die awards winnen,tokio hotel heeft ze vorig jaar al gewonnen dus dat mag dees jaar nimeer.Én dat noemt haar eigen een tokio hotel fan ?[En dan durve al die mensen nog te vragen..waarom haat ge de jonas brothersq?duidelijk tog?-_-']

    (...)
    daarom dat ik ze jonas sisters noem ;D

    ik noem ze de Anus Brothers

    JB zuigen zohard! Sorry dat ik het zeg xD
    die nick en Kevin zijn wel vriendelijk, maar die Joe ALLES BEHALVE! Dat is een uit de hoogte gevallen blaaskaak die zich beter voelt dan andere mensen. En ik kan het weten!
    En dan nog dat TH die awards vorig jaar gewonnen heeft, dit jaar verdient TH het om ze opnieuw te winnen (cool)

    ik moet heel die groep gewoon ni .. ik vind dat diejje ene diejje kleinste zo me zn krullekes diejje dr zo kei jong uit zie [jha ik ken ze ni bij name kweet alleen wie die joe is door een vriendin die hem schoon vind XD] ma diejn dr dus zo kei jong uit zie vind ik nog de normaalste van al Oo

    (...)
    ik noem ze de Anus Brothers

    anus brothers ? :')

    ik vind jb ook maar kuttige homo's xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    anus brothers ? :')

    kweenie oe dak erop kom, weer zo in mijn raar element dak was
    ze zijn gwn drie opgeblazen po's en dan vooral die joe

    wete da hun ma mee gaat op tour?
    zo'n moederkindjes

    wete da hun ma mee gaat op tour?
    zo'n moederkindjes

    OMG echt ofwa? xD

    wete da hun ma mee gaat op tour?
    zo'n moederkindjes

    whaa echt? wat een...:X
    snulletjes dat het zijn!!!!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    OMG echt ofwa? xD

    ze ebben da een keer gezegd in een interview met de belgische TMF en hun broertje gaat ook mee
    kzie Gustav zijn zus nog ni meenemen op tour,hoor

    Over dat kind op je Msn, laat d'r lekker. Zit vast in een fase ofzo >.<
    Nja, persoonlijk hou ik niet van JB, maar ik bemoei me er ook niet mee verder. Die fans mogen het van mij best leuk vinden, zo lang ik het maar niet moet luisteren. Ik vind trouwens niet elke fan die van TH overstapt naar JB nepfan. Ik bedoel - Je kunt het ook gewoon beter vinden x] Alleen dat kind van jou op msn overdrijft gewoon =.='' Ik bedoel, het is niet alsof je dan TH ineens niet meer leuk kan vinden ofzo O_O Als ze er dan ineens zo over praat heeft ze het gewoon nooit leuk gevonden =.=''


    Mew <3

    (...)
    ze ebben da een keer gezegd in een interview met de belgische TMF en hun broertje gaat ook mee
    kzie Gustav zijn zus nog ni meenemen op tour,hoor

    whaa! die zijn echt zo erg!!!
    waarom ziet niemand in (behalve wij dan xD) dat dat bandje maar effe gaat bestaan?
    dus oproep: alle JB fans: ga je gang, maar waarschijnlijk (wat ik niet zeker kan weten maar kom) gaat dit bandje niet lang bestaan!
    && sorry als dat wel zo is enzo, maar tokio hotel is toch beter (puh) :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    whaa! die zijn echt zo erg!!!
    waarom ziet niemand in (behalve wij dan xD) dat dat bandje maar effe gaat bestaan?
    dus oproep: alle JB fans: ga je gang, maar waarschijnlijk (wat ik niet zeker kan weten maar kom) gaat dit bandje niet lang bestaan!
    && sorry als dat wel zo is enzo, maar tokio hotel is toch beter (puh) :P

    en als zij dan gecrasht zijn dan komen al die fans terug naar Tokio Hotel
    ze mogen zeker zijn da ik ze ga staan opwachten met een honkbalknuppel

    (...)
    en als zij dan gecrasht zijn dan komen al die fans terug naar Tokio Hotel
    ze mogen zeker zijn da ik ze ga staan opwachten met een honkbalknuppel

    whaha ik doe mee :D maar dan wel met een hmm... hakbijl (6) :P
    whaha je kan dus kiezen: fan van TH of niet! en geen weg meer trug!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    whaha ik doe mee :D maar dan wel met een hmm... hakbijl (6) :P
    whaha je kan dus kiezen: fan van TH of niet! en geen weg meer trug!

    idd
    kzie al die kinders al kijken met zo'n keigrote ogen en dan lopen ze al gillend weg
    ik eb een keer iets grappigs gehoord bij een liedje van de jb's
    ik had de Rock One gekocht en er zat een cd in, het eerste liedje was van jb en da was live en ik hoorde zo een meisje keiluid; "TOKIO HOTEL" roepen

    (...)
    idd
    kzie al die kinders al kijken met zo'n keigrote ogen en dan lopen ze al gillend weg
    ik eb een keer iets grappigs gehoord bij een liedje van de jb's
    ik had de Rock One gekocht en er zat een cd in, het eerste liedje was van jb en da was live en ik hoorde zo een meisje keiluid; "TOKIO HOTEL" roepen

    whaha die is lache :P
    achja, tokio hotel = the beste!!!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!