• Op het moment op je pinpas staan/in je portemonnee zitten? (:

    Ik voel me namelijk op het moment superrijk. Ik heb in mijn portemonnee €325-, en op mijn pinpas iets van €200-,
    En bij mijn ma thuis ligt ook nog iets van €130-, want dat is mijn loon van vorige week _O_

    Als ik geen Lowlandskaartje meer kan krijgen krijg ik nog €160-, terug van mijn ouders.

    En ik krijg ook nog kleedgeld van 2 maanden ofzo, dus weer €100-,

    Ik ga me dood-shoppen, serieus.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 15:55 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb in mijn portemonnee iets van €2,eneenbeetje.
    Op mijn pinpas €0,99. En in m'n kluis €800,- om nog wat lessen te nemen en dan af te rijden. (krul)

    - Ik spaar eigenlijk altijd wel voor iets, waardoor shoppen niet bepaald mijn grootste hobby/mogelijkheid is. :')

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 15:41 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    50,- :/ Volgens mij heeft mijn moeder mijn geld niet teruggegeven dat ze van me had geleend, hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Zo'n 1113 euro en nog wat centjes op de bank. En nog iets van 15 euro los en ik moet mijn loon nog krijgen. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Tweehondervijftig ongeveer op mijn rekening en nog wat in mijn portomonnee. Ik spaar voor een laptop, maar t lukt niet echt.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ehm op mijn rekening. heeel veel
    portemonnee 35 ofzo en pas ehm 60??
    geen idee


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Op m'n rekening? Veel. Genoeg om m'n eerste jaar HBO en boeken van te betalen. Denk aan een bedragje van 2500 euro (heb niet gekeken).


    No growth of the heart is ever a waste

    Op welke rekeningen?

    Die voor later: Iets van 8000.-
    en mijn eigen : 70 .-


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Rekening 300 ongeveer.
    portomonee 1,85. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik let er niet op. Als ik maar niet rood sta.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    rekening iets richting de 450 ofz in me spaarpot 200 ongeveer, en in me portomonee rond de 8 euro denk ik?


    Nvt

    €140,87 in m'n spaarpotje voor Suriname (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Taken schreef:
    Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik let er niet op. Als ik maar niet rood sta.

    Je kan niet rood staan. Alleen als je boven de achttien bent en aangevraagd hebt of je meer kan opnemen dan er op je rekening staat, wat je vanzelfsprekend ook weer terug aan de bank moet betalen mét rente.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Geblokeerde Rekening tot mijn 18de: rond de 15000 euro
    Portomnee: 20 euro
    Ergens op mijn kamer: 50 euro
    en ik heb nog geld liggen of op rekeningen staan, maar daar let of zoek ik momenteel niet aan
    Ohja en mijn loon van 1000 euro moet nog op mijn gewone rekening komen (:

    In mijn spaarpot iets van een 250€, maar daar moet nog 147 af van Pukkelpop.
    Als ik geen geld kwijt zou zijn, had ik er zekers 400 inzitten, maar helaas.

    In mijn portemonnee: €81,01
    Op mijn bankrekening: €52,77
    ...
    Ik ga dus klagen bij mijn ouders want ze moeten me al een hele tijd geld overmaken (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.