• Op het moment op je pinpas staan/in je portemonnee zitten? (:

    Ik voel me namelijk op het moment superrijk. Ik heb in mijn portemonnee €325-, en op mijn pinpas iets van €200-,
    En bij mijn ma thuis ligt ook nog iets van €130-, want dat is mijn loon van vorige week _O_

    Als ik geen Lowlandskaartje meer kan krijgen krijg ik nog €160-, terug van mijn ouders.

    En ik krijg ook nog kleedgeld van 2 maanden ofzo, dus weer €100-,

    Ik ga me dood-shoppen, serieus.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 15:55 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb geen flauw idee. :Y)
    Wat ik wel weet is dat ik meestal wel genoeg geld heb om de maand mee door te komen zonder wat van m'n ma te lenen. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb nu 10 euro in mijn portomonee en dat gaat waarschijnlijk deze maand op aan sigaretten. Dan heb ik nog 60 op mijn rekening en dat moet ik bewaren voor kleding. Maar vorige maand voor mijn verjaardag naar londen geweest en heb me daan helemaal dood geshopt. Dus daar heb ik nu even geen behoefte aan. VOlgende maand krijg ik weer €100,-. Zoals iedere maand nu dankzij mijn zakgeldverhoging


    De mensen die het meeste lijden, zijn altijd de mensen die niet weten wat ze willen..

    Hmm ik zou het niet weten maar ik ben aan het sparen voor een auto (Audi A1) ookal gaan mijn ouders ook een deel betalen =Pdus ik heb eigenlijk geen idee.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 20:38 ]


    But love's a malady without cure

    €125,- ik ben niet zo heel erg rijk ^^.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2010 - 20:39 ]


    Get back motherfuckerz'