• Ja, klinkt lekker hè?

    Ik lag even lief en romantisch met mijn vriend op de bank, afscheid te nemen omdat ik hem een week niet zou zien. -snif- Steekt 'ie zo boem pats doodleuk zijn tong in mijn neus. Ik schrok me dood!
    Hij mag dan wel elke dag denken dat hij een hond is, net zoals hij een vampier, weerwolf, monster en vooral een God denkt te zijn, maar zó extreem hoeft hij van mij niet in zijn rol te gaan.
    Dus ik zo tegen hem; "Ja moet vast erg lekker zijn schat, maar ga nou je mond maar even spoelen."
    En wat doet 'ie? Steekt hem ook nog even in mijn andere neusgat, nóg dieper dan in het vorige, en daarna nog een keer. In totaal drie keer welteverstaan, bah.
    Ik weer: "Heel erg lief van je dat je mijn neus schoon wil maken, maar zo is het wel genoeg schat." Ik voelde me even net alsof ik in een slechte tekenfilm zat.
    Ja, en je raadt nu wel wat hij gedaan heeft.
    Die arschlog geeft me een tongzoen!
    Nou, die heeft z'n mep wel gehad voor de hele komende week dat ik er niet ben.
    Zo voelt het dus om je eigen snot te proeven, ghehe.
    Gadverdamme.

    Jullie ook wel eens een tong in je neus gehad, of je eigen snot geproefd? (Ja ik weet het, smakelijkste topic van de week)


    Scream for mercy!

    Cloudburst schreef:
    Hahaha. Jij hebt een vreemd vriendje. :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Jellaniee schreef:
    bah.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    iewl :8


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Dan rare vriend dat je hebt xo


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Dat ontdekte ik bij de eerste ontmoeting al, ghehe. Toen zag ik een te grote blauwe smurf met rode ogen. O ja, en met zilver haar. Dat is nu mijn vriend.

    Lol, daar kan ook alleen ik wat mee nemen denk ik.


    En alleen jij wordt natuurlijk verliefd op een blauwe smurf met zilver haar en rode ogen! Hahahaha.

    Mijn vriend flikt ook wel eens zulke dingen als 'ie in Nederland is. Bijvoorbeeld ineens z'n tong in m'n oor steken ofzo. :')

    Maar gadverdamme... je dan ook nog eens een tongzoen geven... x.x
    Had ie zelf dan niet zoiets van 'gadver' Xetha jij proeft best wel vies -ook al heb ik het aan mezelf te danken-?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    AK47 schreef:
    (...)

    En alleen jij wordt natuurlijk verliefd op een blauwe smurf met zilver haar en rode ogen! Hahahaha.

    Mijn vriend flikt ook wel eens zulke dingen als 'ie in Nederland is. Bijvoorbeeld ineens z'n tong in m'n oor steken ofzo. :')

    Maar gadverdamme... je dan ook nog eens een tongzoen geven... x.x
    Had ie zelf dan niet zoiets van 'gadver' Xetha jij proeft best wel vies -ook al heb ik het aan mezelf te danken-?


    Nee, ghehe. Hij steekt zelf zijn tong nog twee keer in m'n neus na de eerste keer.
    Stiekem denk ik gewoon dat het zijn manier is om 'ik houd van jou' te zeggen. In idioten taal.
    Maar rawr, wel mijn idioot.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Nee, ghehe. Hij steekt zelf zijn tong nog twee keer in m'n neus na de eerste keer.
    Stiekem denk ik gewoon dat het zijn manier is om 'ik houd van jou' te zeggen. In idioten taal.
    Maar rawr, wel mijn idioot.


    Jij hebt gewoon net als ik last van een jongen die heel fantastisch is, maar met sommige acties bewijst nog vast te zitten in zijn Neanderthaler instinct. (nerd)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik voel me niet goed worden xD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    RememberXme schreef:
    aaah gadsie xD lol


    None but ourselves can free our minds.

    AK47 schreef:
    (...)

    Jij hebt gewoon net als ik last van een jongen die heel fantastisch is, maar met sommige acties bewijst nog vast te zitten in zijn Neanderthaler instinct. (nerd)


    Ja, zoiets vermoed ik ook.
    Lang leve jongens.


    Scream for mercy!

    Jouw vriend is
    vreemd?
    ik kan zelf mijn tong wel min of meer in mijn neus steken, zo net erin ><

    zorry ik lag plat.
    maaaar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erug ranzig. ieuwl

    [ bericht aangepast op 19 juli 2010 - 16:33 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik had hem bij de 1e keer al knock geslagen denk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Apart vriendje heb je ;)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Cloudburst schreef:
    Hahaha. Jij hebt een vreemd vriendje. :'D


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]