• Heey,,
    Ik ga een nieuwe Quiz beginne,,Titel is nog onbekend weet je er een zeg maar,

    Titel:

    Hier gaat het over:

    Jij zelf woont bij je ouders tot plotz ze allebij sterven.Je moet naar een weeshuis want je eknt bijna niemand van je familie.In het weeshuis krijg je een nieuw hartsvriendin..Maar opeens word ze geadopteerd en jij zit daar nog in je uppie..Wat zal er gaan gebeuren?..

    Rollen Die ik nodig heb :

    Hoofdrol speler+ Vriendin Gustav: [GustavsPetx3]
    Zusje Gustav: [GUSTIPIRAAT]
    Vriendin Tom: [xNIJNTJE]
    latere Vriendin Bill: [Billneukerx3]
    Vriendin Georg: [Flo]
    BF Bill: LOLLIPOPx3
    Leider in het weeshuis: [sjeel]
    Huppels 2
    - [xdreamxOn]
    - [FuckmyGuitar]
    5 vriendinne in het weeshuis:
    - SceneDoll
    -
    -
    -
    -
    ..Als je er tog in wilt en er zijn geen rolle meer..GEEN PROBLEEM ik maak er een bij ^^
    IK KIES NIET METEEN DE EERSTE !!!!!!!!!!!!

    Dit moet ik weten,

    Rol:
    Naam:
    Leeftyd:
    Hobby's:
    Karakter:
    Reden waarom je die rol wilt:
    Plaatje:
    Tekstje:

    Rol: Vriendin Georg
    Naam: Rachel
    Leeftyd: 19
    Hobby's: Voetballen,muziek maken,foto's maken
    Karakter: Lief,gek,speels,zorgzaam,koppig
    Reden waarom je die rol wilt: Is weer eens wat anders dan de beruchte tweeling^^ En het verhaallijkt me super:D
    Plaatje: [url] http://www.starmometer.com/wp-content/uploads/2007/12/blake-lively-header.jpg[/url]
    Tekstje:
    Hee,ik ben rachel en ik ben 19 jaar oud. Ik ben gek op voetballen en zingen. Ik haat zinloos geweld en muggen. Ook vind ik het erg leuk om foto's te maken.
    Mensen beschrijven me als een zorgzaam iemand die altijd lief is. Mijn vrienden zeggen eerder dat ik knettergek ben en erg koppig.
    Later wil ik gelukkig worden,trouwen en kinderen krijgen.


    Music is the new sex

    Rol: vriendin Tom :P En anders : huppel

    Naam: Chantou [[=sjantoe]

    Leeftyd: 17

    Hobby's: Muziek lusitere,Rondhange met vrienden, Kinders Irriteren,Roddelen

    Karakter: Grote bek,Lief,Bitchy,Eigenwijs,Koppig,Melig

    Reden waarom je die rol wilt:Omdat Tom gwn Rockt en Als die al beset is wil ik huppel omdat da melige karakters sijn :P

    Plaatje:
    http://farm4.static.flickr.com/3214/2453304297_7384ccff86.jpg?v=0

    En voor de huppel :
    http://j2i2m22.files.wordpress.com/2008/03/mary_kate_olsen.jpg

    Tekstje:
    Heey ,ik ben Chantou && Ik heb met Tom Kaulitz, Dè TOm Kaulitz jaa,, Ik lieft hem soveel,,en hij mij ook hoop iik tog Ik heb hem leren kennen tijdens een bijna-dood ervaring met de THtourbus xD Ik met me blonde kop was weer eens niet aan het uitkijken.. Verder ben ik zwaar Lolly-verslaafd en verlieft op Hello Kitty,,Ohnee ,, da mag ni,,kben al verlieft op Tom :P Najaa ,,moet hij me maar delen hè :P Maar nu moet ik gaan,,Pizza eten ,,
    Laterz..

    En als ik de rol van de huppel krijg dan moet je ff segge dan pas ik het tekstje wel aan :P


    Crack a bottle

    Vriendin Tom ^^ Omdat jij ook een rol in mijn serie hebt ^^

    Rol: Vriendin Tom

    Naam: Annelies

    Leeftyd: 16

    Hobby's: Dansen, zingen

    Karakter: Lief, spontaan, soms een bitch, grote mond, koppig

    Reden waarom je die rol wilt: OMdat jij ook een rol hebt in mijn Quiz en dat is eerlijk ><

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67373

    Tekstje:

    Haaii^^
    Mijn naam is dus Annelies en ik ben 16 jaartjes jong. Ik heb een heel leuk leven want naast weggaan met m'n vrienden zing ik wel eens graag of dans ik. Verder ben ik een superblij meisje want ik heb het met Tom Kaulitz. Ja, die ene knapper van Tokio Hotel. We zien elkaar doodgraag [Gelukkig maar:P] Voor de rest houd ik van IceCream, Hello Kitty, vrienden, chocolade en vooral Tom dan. Ik haat dan weer mensen die denken 'het' te zijn, egotrippers spinnen en insecten. Nu weet je wel genoeg van me niet dan?
    Ciaoz(H)

    Rol: vriendin Georg

    Naam: Kim

    Leeftyd:17

    Hobby's: Shoppe

    Karakter:lief soms verlegen eigenwijs

    Reden waarom je die rol wilt:Georgie is sexy:P

    Plaatje:http://www.emo-corner.com/gallery/image.php?url=userpics/10001/normal_emo-girl-black-2.jpg

    Tekstje:

    Haai
    Ik zal me ff voorstelen
    Kim is de naam
    17 jaar oud
    Ik lieft Shoppe en mooi weer
    Ik ben lief soms verlegen en ik kan ook erg eigenwijs zijn
    -XxX- Kim


    Rol:Toms vriendin!

    Naam: Karin

    Leeftyd:17(mag je ouder of jonger maken als dat makkelijker is!;))

    Hobby's:met vrienden en vrienden uitgaan en leuke dingen doen!;)

    Karakter:Lief voor vrienden,Kom voor iedereen op,Spontaan,Ben een BITCH tegen vreemden

    Reden waarom je die rol wilt:Ik vindt Tom helemaal: WOW!!(H)(H) en ik graag serie's maak die hip zijn!:D

    Plaatje: komt zo;)

    Tekstje:
    Heey!
    ik ben Karin en ik ben 17jaar oud!
    Ik heb donkerblond haar en groen/blauwe ogen.
    ik hou supper veel van Tom.Hij is dan ook mijn vriendje(H)(H) Maar komt Niet aan mijn vrienden en je ligt in het ziekenhuis!!(A)Als je mij niks aandoet doe ik ook niks terug!ben meestal wel lief hoor!


    See Ya!!«33


    [laat je me weten of ik de rol heb of niet??(A)]



    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    aah bedankt voor je pb ;]
    Hier komt de info

    Rol: Vriendin Tom

    Naam: Raquel

    Leeftyd: 16

    Hobby's:muziek maken, dansen, uitgaan, met vrienden hangen

    Karakter:lief betrouwbaar, koppig, eerlijk, rustig

    Reden waarom je die rol wilt:Euhm...geen idee :$ Ik wil hem alleen heel graag

    Plaatje:http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg

    Tekstje:Hi ^^ Dit hier ben ik, Raquel en net 16 jaartjes jong. Ik doe lekker wat ik wil en geniet van het leven dat ik nu leid. Ik ben een lief betrouwbaar meisje die behóórlijk koppig kan zijn. Verder maar ik graag muziek en dans ik ook wel een beetje. Zo dit ben ik ;] Ene ik hou van me vriendje Tom (H) Tom i love you hunny ^^ kizzels Me..


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Titel: Are You Believe Me, When I Say ''I Love You Very Much'' And ''I Want Never Lose You'' ??

    Naam: Jannie

    Leeftyd: 20

    Hobby's: tekenen^^ en melig doen met vriendinnenxD

    Karakter: lief, vertrouwbaar, behulpzaam maar beetje bitchy

    Reden waarom je die rol wilt: omdat Georg een schatje is en de serie lijkt me wel wat^^

    Plaatje: http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2007/11/avril-lavigne.jpg

    Tekstje: Heay daarxD. Mijn naam is Jannie, ik ben lief, vertrouwbaar en behulpzaam als je wilt^^, maar kan ook bitchy doen (duivel)


    heb je hieraan genoeg??

    als je nog iets nodig hebt zeg het maar tegen me;)

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    Vriendin Tom
    Rol:x]

    Naam: Jolienà

    Leeftyd:17

    Hobby's: Party's , shoppen,shoots

    Karakter:Bitch,Ego, Wannabe famous maar bij vrienden en famillie Lief x]

    Reden waarom je die rol wilt:Tom is mijn 'favoriet'
    van Tokio Hotel en is Overgeil en HOT
    Plaatje:Fotoboek , het blonde meisje in men gastenboek


    Tekstje:Hey Pretty B.I.T.C.H, Jolienà hieroo,
    17 jaar jong[a] en nu al heb ik een Saab aero x als auto x] , ik kom goed overeen met men broer en hond ,haha jaa! Ze noemen Diesel(19 jaar) en Skills. Ik ben een echte partyganger en praat precies wel graag over mezelf xD
    ik haat danook Ego's behalve de grootste : IK xD , nou ik ben eens dooorrr , veel geluk NOT
    ciao miauw puszaaay<3

    NOG ROLLEE OVER

    Rol: Leider
    Naam: Angéla
    Leefdtijd: 22
    Hobby's: Computeren, op de weeskinderen letten en uitgaan.
    Karakter: Aardig, verlegen, creatief, eigewijs, komt voor haar mening uit en kan goed leiden.
    Reden: Om dat de rol van de vriendin van Tom en Georg al bezet was. HAHA. Nee grapje.
    Plaatje: http://i171.photobucket.com/albums/u315/brunetteconfidential/Kamela-Mirich-2006.jpg
    Tekstje:
    Beste Lezer.
    Ik ben Angéla. Ik ben 22. Ik ben de baas van het weeshuis. Ik zorg dat de pubers geen domme dingen doen. Iniedergeval dat probeer ik ;). Als me iets niet aanstaat zeg ik het gelijk. Ik heb bruin haar en bruine ogen.
    Groetjes Sjeel


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    sorry ik weet niet hoe je zo'n link maakt:$


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    sorry ik weet niet hoe je zo'n link maakt:$


    uh die rol is al bezet ..Wil je een anderee??

    Uhmm mag ik dan misschien zo eerste de vriendin vanBill zijn maar dat het dan uitgeraakt en dat ik dan de BF van Bill of de band ben?

    Uhmm mag ik dan misschien zo eerste de vriendin vanBill zijn maar dat het dan uitgeraakt en dat ik dan de BF van Bill of de band ben?


    Dat mag jij ^^

    Joepie ^^
    Dankje wel^^
    GUSTIPIRAAT is lief voor Lolly <3