• Heey,,
    Ik ga een nieuwe Quiz beginne,,Titel is nog onbekend weet je er een zeg maar,

    Titel:

    Hier gaat het over:

    Jij zelf woont bij je ouders tot plotz ze allebij sterven.Je moet naar een weeshuis want je eknt bijna niemand van je familie.In het weeshuis krijg je een nieuw hartsvriendin..Maar opeens word ze geadopteerd en jij zit daar nog in je uppie..Wat zal er gaan gebeuren?..

    Rollen Die ik nodig heb :

    Hoofdrol speler+ Vriendin Gustav: [GustavsPetx3]
    Zusje Gustav: [GUSTIPIRAAT]
    Vriendin Tom: [xNIJNTJE]
    latere Vriendin Bill: [Billneukerx3]
    Vriendin Georg: [Flo]
    BF Bill: LOLLIPOPx3
    Leider in het weeshuis: [sjeel]
    Huppels 2
    - [xdreamxOn]
    - [FuckmyGuitar]
    5 vriendinne in het weeshuis:
    - SceneDoll
    -
    -
    -
    -
    ..Als je er tog in wilt en er zijn geen rolle meer..GEEN PROBLEEM ik maak er een bij ^^
    IK KIES NIET METEEN DE EERSTE !!!!!!!!!!!!

    Dit moet ik weten,

    Rol:
    Naam:
    Leeftyd:
    Hobby's:
    Karakter:
    Reden waarom je die rol wilt:
    Plaatje:
    Tekstje:

    Rol: Die ik speciaal krijg ^^



    Naam: Annelies



    Leeftyd: 16



    Hobby's: Dansen, zingen



    Karakter: Lief, spontaan, soms een bitch, grote mond, koppig



    Reden waarom je die rol wilt: OMdat jij ook een rol hebt in mijn Quiz en dat is eerlijk ><



    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67373



    Tekstje:



    Haaii^^

    Mijn naam is dus Annelies en ik ben 16 jaartjes jong. Ik heb een heel leuk leven want naast weggaan met m'n vrienden zing ik wel eens graag of dans ik. Verder ben ik een superblij meisje want ik heb het met Bill Kaulitz. Ja, die ene knapper van Tokio Hotel. We zien elkaar doodgraag [Gelukkig maar], want als het gedaan zou zijn zou ik me écht geen wereld meer kunnen voorstellen. Voor de rest houd ik van IceCream, Hello Kitty, vrienden, chocolade en vooral Bill dan. Ik haat dan weer mensen die denken 'het' te zijn, egotrippers spinnen en insecten. Nu weet je wel genoeg van me niet dan?

    Ciaoz(H)

    er staat dat Georg nog geen vriendin heeft, maarja dan wil ik best de lieder van het weeshuis zijn(A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    nu wel sorry


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    er staat dat Georg nog geen vriendin heeft, maarja dan wil ik best de lieder van het weeshuis zijn(A)


    je mag de leider zijn ..je moet wel ff ht lijstje invulle..en je mag best een iets jonger persoon zijn

    OMG !!
    mega bedankt voor de rol ^^
    <33333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    NOG 5 ROLLEN !!!!!!

    Rol:Vriendin<3

    Naam: Jolienà

    Leeftijd:17

    Hobby's:dansen,Hip Hop

    Karakter:Wannabe Famous, Ego maar bij vrienden lieeeff x]

    Reden waarom je die rol wilt:je had het gevraagd x]

    Plaatje:Het blonde meisje in men fotoboek

    Tekstje:
    Heyya! Jolienà hieroo,
    ik ben 17 en woon in een weeshuis, voormij al géén shock meer , het is er wel leuk en heb er veel vriendinnen.I just love: party's , Guy's and other stuff.. nou eum , je weet me te vinden hé ,
    ciao miauww puszaay<3

    Rol: Leider
    Naam: Angéla
    Leefdtijd: 22
    Hobby's: Computeren, op de weeskinderen letten en uitgaan.
    Karakter: Aardig, verlegen, creatief, eigewijs, komt voor haar mening uit en kan goed leiden.
    Reden: Om dat de rol van de vriendin van Tom en Georg al bezet was. HAHA. Nee grapje.
    Plaatje: http://i171.photobucket.com/albums/u315/brunetteconfidential/Kamela-Mirich-2006.jpg
    Tekstje:
    Beste Lezer.
    Ik ben Angéla. Ik ben 22. Ik ben de baas van het weeshuis. Ik zorg dat de pubers geen domme dingen doen. Iniedergeval dat probeer ik ;). Als me iets niet aanstaat zeg ik het gelijk. Ik heb bruin haar en bruine ogen.
    Groetjes Sjeel

    Ik heb hem verandert.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Rol: Kind in weeshuis
    Naam: Nickita
    Leeftyd: 16 bijna 17 jaar
    Hobby's: Skaten en graffiti
    Karakter: Altijd vrolijk
    Reden waarom je die rol wilt: Omdat het me onwijs leuk lijkt en het me veel aanspreekt
    Plaatje:
    http://www.quizlet.nl/images/2008/33/bzvmwjclhgawcdoz.jpg
    Tekstje: Haay mijn naam is nickita
    Ik ben 16 bijna 17 jaar oud
    Ik zit al sinds ik 10 ben al in het weeshuis
    Waarom ik nog niet geadopteerd ben geen idee
    Miss willen de mensen liever een jonger iemand?
    Maar hoe ik hier teregt ben gekomen dat komt omdat mijn ouders zijn overleden aan een vliegtuig ongeluk
    Vedder ga ik nooit de deur uit zonder mp3 die is ook heilig bij mij dus afblijven(6)
    Vedder sta ik altijd voor mijn vrienden klaar en help ik ook mensen als het moet;)
    Maar ik moet nu gaan wand mijn mobiel gaat af dus mzzl

    (Ik had me hiervoor ook al in je andre topic geschreven daar had ik ook al de rol dus ;) )




    You can't touch music but music touch you

    Laat me weten waneer de eerste er is !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    jaaaa

    schat ik wil zo'n meisje van het weeshuis zijn,maar kan ik dan ook BF Bill zijn bitte?


    Lalalalalalalala.

    schat ik wil zo'n meisje van het weeshuis zijn,maar kan ik dan ook BF Bill zijn bitte?


    is al bezet maar je bent z'n weesjee kijk ff in me andere topic

    (...)

    is al bezet maar je bent z'n weesjee kijk ff in me andere topic


    ja maar gewoon dat hij 2 BF's heeft?want Annelies krijgt altijd rollen als vriendin van Bill&BF Bill):


    Lalalalalalalala.