• De stelling van vandaag luidt:
    We worden allemaal geboren als bi seksueel

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    AK47 schreef:
    Klein beetje eens.

    Zet bijvoorbeeld maar eens 50 jonge kinderen bij elkaar in een kamer. En leer ze nooit het verschil tussen ras en verschil in relaties dan krijg je veel meer mengingen als wanneer je alles oplegt. Een gedeelte van je voorkeuren e.d. zit in je dna, maar een groter gedeelte van je karakter wordt je aangeleerd door wat je meemaakt en ziet. Dus zal het bij een baby openlijker zijn als menig volwassenen.


    Precies!


    Scream for mercy!

    PUKKELxDING schreef:
    Eens, er wordt ons geleerd dat we op het andere geslacht moeten vallen. (Is zelfs biologisch bewezen)

    Dat betwijfel ik eigenlijk oO Dat ons rolpatronen aangeleerd worden en ons zo richten tot een bepaald gender, oké. Maar ik denk niet dat ze je leren om verliefd te worden op het andere geslacht.


    I lost myself in FM airwaves

    Mythology schreef:
    (...)
    Dat betwijfel ik eigenlijk oO Dat ons rolpatronen aangeleerd worden en ons zo richten tot een bepaald gender, oké. Maar ik denk niet dat ze je leren om verliefd te worden op het andere geslacht.


    Nou, kijk. Sprookjes gaan altijd over een prins en een prinses. Een hetero stel, dus. Als je een groepje kinderen verhalen zou voorlezen over twee prinsen of twee prinsessen, beïnvloed je hun wel. Als het heel normaal wordt verteld en zij rolpatronen hebben, zou er een kans zijn dat meer van deze kinderen homo- of biseksueel zouden blijken.
    Denk ik :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hmm... k denk het ni. K denk da ge Bi word,doorheen u leven =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Geen mening o.0

    Oneens


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat denk ik niet.

    geen idee..


    Opgeven is geen optie.

    hmm..
    Eens


    do you believe in fairy tales? =3

    Nee, dat is niet waar. Het is in je hersenen vastgelegd wat je geaardheid is. En natuurlijk heeft ook je omgeving daar invloed op (rolmodellen, hoe je ouders denken over homo, bi, lesbisch zijn etc.), maar in principe ligt dat vast in je hersenen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    FrmYesterday schreef:
    dit is echt de raarste stelling die ik tot nu toe gezien heb hahah.
    oneens.


    haha echt wel!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Liebje schreef:
    Ik heb geen idee?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Geen idee (':


    Keep on smiling

    Joker schreef:
    Excuse me?

    Geesz schreef:
    (...)

    Nou, kijk. Sprookjes gaan altijd over een prins en een prinses. Een hetero stel, dus. Als je een groepje kinderen verhalen zou voorlezen over twee prinsen of twee prinsessen, beïnvloed je hun wel. Als het heel normaal wordt verteld en zij rolpatronen hebben, zou er een kans zijn dat meer van deze kinderen homo- of biseksueel zouden blijken.
    Denk ik :]

    Dat is mogelijk. Ik vraag me af of er iemand daar eens een experiment rond gedaan heeft. ;P


    I lost myself in FM airwaves