• De stelling van vandaag luidt:
    We worden allemaal geboren als bi seksueel

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ehmm nee ? xD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens.
    Ik voel mezelf meer aangetrokken naar het mannelijk geslacht.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    What the hell is dit voor stelling? :')

    Wtf is dit voor stelling?
    Iedereen word als bi geboren en later ontwikkelen we ons tot hetero, lesbi, homo of je blijft bi...
    Like, dan zou zoiets toch de verklaring moeten zijn? Trekt nergens op.


    You’re falling into history.

    Joker schreef:
    Excuse me?


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    Eens, er wordt ons geleerd dat we op het andere geslacht moeten vallen. (Is zelfs biologisch bewezen)

    Mee eens.


    behind very angel is a demon

    Wtf.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    zou kunnen..
    Ik ga voor Eens :]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Meh schreef:
    Ik denk 't wel. En ik moet even zeggen dat ik dit een hele interessante stelling vind.


    Ik vind het ook. En de mensen die 'excuse me'
    zeggen of zo; zo erg is dat toch niet?Bi zijn?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PUKKELxDING schreef:
    Eens, er wordt ons geleerd dat we op het andere geslacht moeten vallen. (Is zelfs biologisch bewezen)

    Dit klinkt slim dus ik ben het er mee eens (nerd)


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Jawel, dat wordt ons wel aangeleerd. Het klopt dat wij een instinct hebben om voort te planten. Maar we hebben geen instinct voor liefde. Dat gebeurt gewoon. En er wordt ons geleerd dat we van het andere geslacht moeten houden.


    Liefde is toch niet aan te leren joh grapjas! :') liefde hoef je aan niemand uit te leggen of wat dan ook. dat zit gewoon in je. ik kan me iig niet herinneren dat ik op school ooit een boek voor mn neus heb gehad met een titel in de trend van ''hoe van iemand te houden'' of iets dergelijks.


    waarom is het zo godse koud? :(

    what the hell, hoezo :'D

    Nope


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    dat wordt toch niet aangeleerd. zit toch in je instinct (overleving -> voortplanting)...

    voortplanting heeft niets met liefde te maken.En bi wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Euhm.
    Ik denk dat je als je klein bent niet echt wet wat houden van is. Je voelt je het veiligst bij je verzorger (meestal de moeder).
    Je wordt van klein af aan al 'geleerd' om op het andere geslacht te vallen, dus kan je dat moeilijk zeggen.
    Maar ik denk dat je tot op een bepaald moment mag zeggen dat iedereen bi is, want een groot deel van je leven moet je toch nog uitvissen wat je bent.


    Make This World Deep So I Can Jump In It!