• Noem eens iets wat jouw droomjongen absoluut moet hebben :9~
    Bruin/blond/rood haar?
    Noem eens een paar uiterlijke kenmerken :9~

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 14:30 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Donkerbruin/zwart haar, bruine ogen, 1,70 lang, sixpack (of iig mooie buik), Spaanse afkomst
    En nu post ik gewoon een hele samenvatting van mijn vriendje :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    C18 schreef:
    -Sigh-
    Degene die ik al twee jaar min of meer leuk vind (het bekende 'onbereikbaardusjekrijgtmnooittekennenverhaal') heeft net een vriendin. Great. Just great.
    Some vraag ik me af why the hell ik blijf hopen.. Tis toch zinloze shit.


    Dat is kut. Ik heb dat ook altijd.

    Maar op wat voor jongens ik val, hmm, gewoon rustig, positief en met humor. Een beetje Rupert Grint alike, zijn persoonlijkheid lijkt me echt leuk. En qua uiterlijk is hij ook niet mis.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Jayknown schreef:
    op mij :'D *doet vervelend uit verveling*

    :x


    Moewahahahaha, precies! :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Of echt een kakker of een skater type.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    GE0RGE schreef:
    Een jongen met bruin/zwart haar dat over zijn ogen valt -pony weetjewel- en dat dat lekker warrig is. Daarbij lieve oogjes. Ik val op babyface? Haha, maar sommigen jongen die kort haar hebben -dan het liefst donkerblond- zijn ook sexy.


    Hope goes lost but never dies.

    Zwart of heel donker bruin/Groene ogen :9~/ Heel Dun ~bones are pretty~/ GEEN sixx-pack/ Kort haar/ Een heel lief, aardig, zorgzaam ect. innerlijk/ En een mix van sexy en cute uiterlijk maar dat maakt niet zo heel veel uit , ik judge boeken op hun cover maar niet echt bij jongens ^o^
    Owjaa Emo Styl zou geweldig zijn dan matchen we : )


    Kennen jullie eigenlijk Emo/Scene boys met groenen ogen ? Ik namelijk niet..


    ^x^(L)


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    Owja en langer dan 1.75 ;DD


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    ik verstop me onder de tafel.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Bruin warrig haar en bruine ogen , een beetje gespierd , een leuke lach , en wat vollere lippen (aa)
    Oh , & ik heb een zwak voor 'casual-chic types' ;D

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 23:07 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Qua uiterlijk: bruin/bruin met heel klein beetje blondachtig/zwart, langer dan 1,75, sixpack of iig geen vette buik, ogen mogen licht of gewoon bruin zijn... maar met uitdrukking :9~, geen oorbel of hangertje en dat soort dingen -behalve ring/horloge mag wel natuurlijk, geen tattoo, geen te vrouwelijke kleding en dat was het zo een beetje... Ooow en en en; niet harig!
    Edit; liever geen gekruld haar en zo een perfecte man vind ik toch nooit.. -sigh-

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 23:08 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Blauwe ogen zijn fantastisch, net als bruine krulletjes. En hij moet gitaar spelen, of in ieder geval muzikaal zijn.
    En rode haartjes doen 't ook altijd goed bij mij, net als mysterieuze types. En bruine glinsterogen.

    Niets moet natuurlijk, maar het zou leuk zijn.:Y)


    Felix

    Owwja &Weet je boys met Snakebites/Spiderbites/Angelbites zijn extreem schattig (H)


    Auch tote tiere brauchen liebe <3

    People wanneer jullie dit allemaal typen, moeten jullie dan niet spontaan denken aan jullie (celebrity)crush? :'D?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 23:14 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!