• Noem eens iets wat jouw droomjongen absoluut moet hebben :9~
    Bruin/blond/rood haar?
    Noem eens een paar uiterlijke kenmerken :9~

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 14:30 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bruine haar, bruine ogen/ en sportieve jongen


    Laughter is the best medicine

    Lang, heel erg lang :9~ En het liefst donkerbruin haar, bruine ogen waar je helemaal in kunt verdrinken...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Donker haar, lichte ogen en geef me maar zo'n sexy lippiercing. :3


    wth.

    Mijn droom jongen heeft donker lang iets krullend haar,lichte ogen(het liefst groen/grijs) of ijs blauwe.
    Hij is een beetje gespierd,niet te overdreven maar dat je kan zien dat hij arm spieren heeft.
    En hij heeft een baartje,zoals Johnny Depp.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Laat ik er meteen maar bij zeggen dat mijn droomjongen toch niet bestaat, want daarvoor stel ik teveel eisen, haha. (krul)
    Hij heeft van dat skaterhaar en dat het liefst blond of bruin. Hij heeft een heel schattig lachje (zo'n verlegen lachje) en hele mooie ogen, waar je in kan verdrinken. De kleur maakt me niet zoveel uit. Hij moet er wel verzorgd uitzien, dus niet ongeschoren of zo. En eh, gespierd vind ik ook heel sexy. Nu hoeft het niet meteen een hele bodybuilder te zijn, maar een sixpack mag best! En het liefst draagt hij ook geen Nike-airmax (als hij dat wel doet en de vorige punten wel heeft, mag hij er ook nog mee door hoor). Oh, hij moet ook geen 2 meter of zo zijn, want dan lijkt het net of ik zijn dochter ben, ben ik bang. Haha. Oké, dat was het wel, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 24 okt 2010 - 15:06 ]

    Ruige jongens.
    Met tattoos, beetje metal-style, lange haren en getinte huid.


    I live for the applause, you will die for it.

    donker haar, bruine ogen, hij moet we langer zijn dan ik en het liefst een getinte huid :9~

    Eigenlijk maakt het me niet uit xd
    Bruin haar; bruine puppy-ogen (;
    Blond haar; blauwe ogen
    Donkerblond haar; groen bruine ogen
    Lengte van haar maakt me ook niet zoveel uit; als het maar niet zo erg lang is, moet wel een jongenskapsel blijven xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Half lang haar.. Ehmm, momenteel dikke lippen xD

    Verder geen idee...


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Blond haar, dat wat langer is en warrig ligt, lieve blauwe ogen, en een stuk groter dan mij. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nou, zoals mijn vriend eruit ziet. :9~


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Kleur haar maakt niet uit, behalve rood. Ehm, verder moet hij sowieso lang en ouder dan ik zijn.


    I recycle my thoughts.

    wel,Ik heb geen bepaald type.
    het moet gewoon klikken en ik moet hem kunnen vertrouwen.
    een leuke lach is wel een pluspunt =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aziatisch, koreaan, japans, whatever. In ieder geval in die richting. /<3beat
    En ik houd ook van jongens die een beetje getint zijn, like Taylor Lautner & Michael Copon. /Omg, is in heaven


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -Sigh-
    Degene die ik al twee jaar min of meer leuk vind (het bekende 'onbereikbaardusjekrijgtmnooittekennenverhaal') heeft net een vriendin. Great. Just great.
    Some vraag ik me af why the hell ik blijf hopen.. Tis toch zinloze shit.


    No growth of the heart is ever a waste