• Meet me at midnight
    Always do what is right. This will surprise some people and astonish the rest
    Elena Romero wordt uitgehuwelijkt aan de bekende voetballer, David Villa, die ze eigenlijk niet leuk vind. Dan moet ze persé mee naar de training van hem en ontmoet daar Fernando Torres En meteen springt de vonk over. Elke avond beloven ze elkaar te zien om 12:00 precies middernacht aan het meer en de rotsen. Hun liefde wordt alsmaar sterker en sterker. Tot dat er ruzie door breekt op het voetbalveld en de twee voetballers ruzie krijgen met de gevolgen van dien.


    Love is a game in which one always cheats


    Rollen
    Beste vriendin Elena.
    Beste vriendin David.
    Vriendinnetjes/verloofdes/vrouwen voetballers.
    Vriendin Forlán: Forlan. -hij date met zichzelf-
    Zelfverzonnen rol.


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk foto/beschrijving:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 14:54 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omg. Kim wilt rol!
    Ik ga invullen (cat)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol: Beste vriendin van Elena
    Naam: Kim
    Achternaam: Mendoza
    Uiterlijk foto/beschrijving: Kim heeft lichtblond krullend haar en glimmende grijzen ogen die mooi passen bij haar vuurrode volle lippen. Kim heeft klein lichaam en een slank tot mager postuur. Hoewel Kim er niet uitziet als een rasechte Spaanse, is ze dat toch degelijk wel.
    Extra: Kim is een meid vol passie en kan erg goed tangodansen. Verder weet bijna niemand dat ze een navelpiercing heeft. Kim houd verder ook van koken, dansen, voetballen en winkelen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    @Kim
    Geen Pedro? o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JBM schreef:
    (...)
    Kan het ex Torres met Villa? Dan is het een deal! (cat)

    Villa is toch al bezet én getrouwd sukkel. En nee hij mag geen affaire hebben met je (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: You know who I want, Kjaer -wenkbrouwwiebel-
    Naam: Sandra
    Achternaam: Eriksen
    Uiterlijk foto/beschrijving: Sandra heeft lang bruin krullend haar. Ze heeft helderblauwe ogen en ze draagt veel verschillende dingen. Of ze draagt een jurk of ze draagt een joggingsbroek. Het maakt haar niet uit.
    Extra: Sandra heeft Simon ontmoet bij een restaurant waar ze toen der tijd werkte. Ze raakten aan de praat en zo gingen ze een keer uit. Er was gelijk een goede connectie.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRonaldo schreef:
    @Kim
    Geen Pedro? o-o

    Nou, ik wou eens een keer 'beste vriendin' spelen.
    En aangezien half Quizlet in die verhalen, beste vriendin is..wou ik dat stiekem die rol voor mijzelf was en als ik dat alleen invul als rol dacht ik meer kans te maken. Ja, ik ben zo slim hea. Maar je hebt gelijk, ik wil Pedro stiekem ;x


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Geef je mij Iker, dan krijg jij van mij Ronadlo -eerlijke partnerruil haha-


    SLOAN.

    RodeRobijn schreef:
    (...)
    Nou, ik wou eens een keer 'beste vriendin' spelen.
    En aangezien half Quizlet in die verhalen, beste vriendin is..wou ik dat stiekem die rol voor mijzelf was en als ik dat alleen invul als rol dacht ik meer kans te maken. Ja, ik ben zo slim hea. Maar je hebt gelijk, ik wil Pedro stiekem ;x

    Slim (nerd) Maar ik wou dus de beste vriendin ook met iemand getrouwd laten zijn dus als je rol van Beste vriendin krijgt ben je ook de vrouw van Pedro (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Villa is toch al bezet én getrouwd sukkel. En nee hij mag geen affaire hebben met je (krul)

    Doe dan ex Fabregas en nu samen met Torres?


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Doe dan ex Fabregas en nu samen met Torres?

    Gaaaaat niet. Lees dat idee sukkel dan snap je het wel (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Torres wordt van mij. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rose, mag ik nu David's beste zijn ?(krul)


    The soul needs autumn.

    APettyfer schreef:
    Rose, mag ik nu David's beste zijn ?(krul)

    Nee want jij hebt even vrolijk mijn droom verpest. (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Nee want jij hebt even vrolijk mijn droom verpest. (cat)

    (huil)
    Welke droom ?


    The soul needs autumn.

    APettyfer schreef:
    (...)
    (huil)
    Welke droom ?

    om Kaka, Ronaldo, Alonso, Ramos enzo te zien op de 17e. Biatch, is goed met jou (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3