• Meet me at midnight
    Always do what is right. This will surprise some people and astonish the rest
    Elena Romero wordt uitgehuwelijkt aan de bekende voetballer, David Villa, die ze eigenlijk niet leuk vind. Dan moet ze persé mee naar de training van hem en ontmoet daar Fernando Torres En meteen springt de vonk over. Elke avond beloven ze elkaar te zien om 12:00 precies middernacht aan het meer en de rotsen. Hun liefde wordt alsmaar sterker en sterker. Tot dat er ruzie door breekt op het voetbalveld en de twee voetballers ruzie krijgen met de gevolgen van dien.


    Love is a game in which one always cheats


    Rollen
    Beste vriendin Elena.
    Beste vriendin David.
    Vriendinnetjes/verloofdes/vrouwen voetballers.
    Vriendin Forlán: Forlan. -hij date met zichzelf-
    Zelfverzonnen rol.


    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Uiterlijk foto/beschrijving:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 14:54 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    om Kaka, Ronaldo, Alonso, Ramos enzo te zien op de 17e. Biatch, is goed met jou (cat)

    SnollySnollySnolly

    But, Crissie komt wel ('a) en als ze niet komen zal ik ze gaan stalken en komen ze een dag later :Y)

    krijg ik nu de rol ?(cat)


    The soul needs autumn.

    CRonaldo schreef:
    Slim (nerd) Maar ik wou dus de beste vriendin ook met iemand getrouwd laten zijn dus als je rol van Beste vriendin krijgt ben je ook de vrouw van Pedro (krul)

    JAAAAAA. :9~


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol: Vriendin van ibi:9~
    Naam: Demi
    Achternaam: Grice
    Uiterlijk foto/beschrijving: Klik!

    Extra: Demi is een stil, en gevoelig meisje. Ze kent Afellay al 3 jaar, en ze hebben al 2 jaar met elkaar. Ze zijn en blijven volgens haar en ibi heel lang bijelkaar


    Zoiets? Als je nog iets wilt weten hoor ik het wel:Y)

    CRonaldo schreef:
    Vriendin Forlán: Forlan. -hij date met zichzelf-

    ahaah, dat is gewoon vies.


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    (...)
    ahaah, dat is gewoon vies.

    Ik zie em al echt zo doen alsof hij met zichzelf zoent hahah (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Ik zie em al echt zo doen alsof hij met zichzelf zoent hahah (krul)

    Met zichzelf knuffelen kan nog. Met zichzelf seks hebben ook. Zoenen lijkt me lastig? Maar daar heb je de spiegel voor.

    :Y)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    RodeRobijn schreef:
    (...)
    Met zichzelf knuffelen kan nog. Met zichzelf seks hebben ook. Zoenen lijkt me lastig? Maar daar heb je de spiegel voor.

    :Y)


    HAHAHA ik zie em dat echt doen he, 'Oeh Diego, wat ben je sexy' -Gaat dichter naar de spiegel toe- 'Wat ben je lekker' -Doet ogen dicht- 'Zoen me Diego, zoen meeeee.'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    AHAHAHAHAH, duuuuuude :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    IK WIL CASILLAS. Of anders is Gaskarth ook goed ;3


    SLOAN.

    Forlan schreef:
    AHAHAHAHAH, duuuuuude :'D

    Sexy toch(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cuidador schreef:
    IK WIL CASILLAS. Of anders is Gaskarth ook goed ;3

    Heb je al ingevuld? (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zit trouwens weer op comp. moet ik nog invullen of hoeft dat niet? (krul)


    I live for the applause, you will die for it.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Sexy toch(krul)
    Ja, erg geil hoor haha


    I live for the applause, you will die for it.

    Forlan schreef:
    Ik zit trouwens weer op comp. moet ik nog invullen of hoeft dat niet? (krul)

    Doe maar even (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol: allerbeste vriendin Nando, en beschermengel van Nando, en en.. vriendinnetje Casillas -samenwonend-
    Naam: Juliette
    Achternaam: Castillo-Valdez
    Uiterlijk foto/beschrijving: Juliette heeft lang bruin haar, wat stijl is, er zitten lichtblonde plukjes doorheen. Aan het einde krult haar haar een beetje. Haar ogen zijn knalblauw, en er zitten sproetjes op haar gebruinde gezicht. Haar lippen zijn lichtrood, en vol. maar niet te vol. Ze heeft een tattoo op haar pols van de maan. Haar benen zijn lang en slank. Ze draagt graag Skinny jeans, met All stars, en een simpel shirtje. Meestal doet ze haar haren in een staart
    Extra: Juliette is dol op snelheidsdingen, of gevaarlijke dingen. Zoals bungee jumpen, racen, en dat soort dingen. Ook heeft ze een obsessie voro bomen, en klimt ze er vaak in ;3


    SLOAN.