• De titel zegt het!

    vertel hier een mop! :'D


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Ik hou van dit Topic (':


    Keep on smiling

    Hoe noem je de urine van een gymleraar?
    Gympies. :'D

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 18:01 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    XD


    Dress me, I'm your manne-quin

    waarom is er geen een jodelaar meer in duitsland?


    omdat hitler een spelfout maakten :3


    :''D


    Dress me, I'm your manne-quin

    Er zaten een Nederlander een Belg een Duitser in het café. De Nederlander zei trots: "Ik heb de kortste armen ter wereld!" de Belg zei: "Ik heb het kleinste hoofd ter wereld!" de Duitser zei: "Ik heb de kleinste piemel ter wereld!"
    Ze besloten het na te gaan kijken in het Guinness Book of Records.
    De Nederlander zei: "Er is niemand die kortere armen heeft dan ik!" de Belg zei: "Er is niemand die een kleiner hoofd heeft dan ik!" de Duitser zei: "Who the f*ck is Justin Bieber!"

    ----
    Ik heb niets tegen Justin Bieber, het is maar een mop, niet zo zeuren dus. ;]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Idiot schreef:
    Er zaten een Nederlander een Belg een Duitser in het café. De Nederlander zei trots: "Ik heb de kortste armen ter wereld!" de Belg zei: "Ik heb het kleinste hoofd ter wereld!" de Duitser zei: "Ik heb de kleinste piemel ter wereld!"
    Ze besloten het na te gaan kijken in het Guinness Book of Records.
    De Nederlander zei: "Er is niemand die kortere armen heeft dan ik!" de Belg zei: "Er is niemand die een kleiner hoofd heeft dan ik!" de Duitser zei: "Who the f*ck is Justin Bieber!"

    ----
    Ik heb niets tegen Justin Bieber, het is maar een mop, niet zo zeuren dus. ;]


    Phah, die is goed. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jantje gaat met zijn vader naar het bos. Ze wandelen er naartoe en na een tijdje zegt de vader: "Jantje, zie je het bos daar al?" Waarop Jantje zegt: "Nee papa, de bomen staan ervoor!"

    Wie springt hoger dan de Eiffeltoren?
    Iedereen, want de Eiffeltoren kan niet springen.

    2 domme blondjes zitten in een restaurant. De ene zegt: "Ik heb een zwangerschapstest gekocht." Waarop de andere zegt: "En, waren de vragen moeilijk?"

    PS; ik heb niets tegen blondjes, vond die gwn grappig (:

    Wat eet een vegetarische kanibaal?
    - de groentenboer


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Hé, da's mijn mop ):


    ghehe kwou ze neer zetten en toen las ik de jouwe ik dacht : holly o_O mja de laatste stond er niej dus deed ik het =D

    ---
    Deze heb ik van die serie Abnormaal.

    Een meisje vond dat het wel tijd werd voor een bh. Ze liep de winkel in en zei: "Heeft u ook cup 70 AAAA" [ofzowiets] "Nee." werd er gezegt en en ze ging naar de volgende winkel en vroeg het zelfde. Weer werd er nee gezegt. Na nog een paar winkel en werd ze het zat. Ze liep boos de V&D binnen en trok haar blouse open. "Hebben jullie hier iets voor?!" schreeuwt ze. "Heeft u al clerasiel geprobeert?" [of hoeje etook schrijft]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Schoolreglement:

    1. Gij zult niet te laat komen (kom liever helemaal niet)
    2. Gij zult niet spieken(Je kunt beter openlijk overleggen)
    3. Gij zult geen propjes gooien(Schooltassen hebben meer effect)
    4. Gij zult in de klas niet praten(Schreeuwen trekt meer aandacht)
    5. Gij zult geen afval op het plein gooien(Gooi het in school, daar is plek zat!)
    6. Gij zult in de gangen niet glijden(schaatsen is leuker)
    7. Gij zult niet op de verwarming zitten(Doe het toch, beter je kont verbranden dan een blikken reet van die snertstoelen)
    8. Gij zult op het schoolplein niet roken(Doe het in school, daar valt de lucht toch niet op
    9. Gij zult in de pauzes niet vervelend zijn(Onder de les is toch veel leuker!?!
    10. Gij zult het leven van de leraar niet zuur maken(Dat doet z'n vrouw wel)


    Change, the only good thing in this world.

    wat is een skelet in een kast?
    - Iemand die 100 jaar geleden is gewonnen met verstoppertje.

    wat is zwart, zit in een boom en is gevaarlijk.
    - een kraai met een mitrailleur.

    Wat is wit en gaat naar boven?
    - een idioot sneeuwvlokje


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kweenie of die gepost is:

    Het slingert in het oerwoud en is roze...
    Tarzan in een balletpakkie


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat is het verschil tussen ajax en een ei? - Een ei heeft een schaal, en ajax niet!

    een hele lange maar om je ziek te lachen.
    Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt:
    "Pietje, wat is jouw probleem?"
    Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas".
    De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur..
    "Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas".
    De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur:
    "Hoeveel is 3 x 3?"
    Pietje: "9"
    Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?"
    Pietje: "36"
    En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt:
    "Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan."
    Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag:
    "Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?"
    Pietje: "benen"
    De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?"
    Pietje: "Zakken"
    De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot"
    Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?"
    Pietje: "kauwgum"
    De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?"
    Pietje: "Een hand geven"
    De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K"
    Pietje: "Firetruck"
    De directeur zucht heel diep en zegt:
    "Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout."


    Change, the only good thing in this world.