• Ga maar verder. :9~


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oeh ja is ook zo :'D
    Even typen want het word vast een lang kut verhaal :9~


    -

    Genius schreef:
    Oeh ja is ook zo :'D
    Even typen want het word vast een lang kut verhaal :9~

    het wordt vast geen kutverhaal :9~ :Y)

    mireille wacht in spanning op jac's verhaal :Y)

    wow ;o
    dit verahal wordt lang :Y)
    dat voel ik aan mijn -bedenkt een lichaamsdeel- aan mijn, rechterelleboog :Y)

    Nou vorig jaar zat ik bij een vriendin van me in de klas (T) en die had een vriend (W) -nog steeds btw. En die zat op een andere school dan ons en Jeroen zat bij die jongen in de klas. En we waren heel vaak tegelijk vrij van school en dan zagen we elkaar op het busstation. En de eerste keer dat ik hem zag vond ik hem gelijk al iets hebben -door zijn piercing :9~ En toen gingen we een keer met z'n 4en uit naar een discotheek en we gingen eerst even nog wat drinken bij die W. En toen gingen T en W naar boven -iets doen :'D En daar zat ik dan alleen met Jeroen. En toen ging ik op de bank zitten en ging ie naast me zitten en hij sloeg zijn arm zo over me heen en toen ineens zoende hij me :9~ En zo begon het sprookje ! Oh en die avond is er nog iets gebeurd wat ik echt geniaal vind x'D


    -

    AHWHHWHWH :9~
    Mag je homie weten wat?
    (A)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    Nou vorig jaar zat ik bij een vriendin van me in de klas (T) en die had een vriend (W) -nog steeds btw. En die zat op een andere school dan ons en Jeroen zat bij die jongen in de klas. En we waren heel vaak tegelijk vrij van school en dan zagen we elkaar op het busstation. En de eerste keer dat ik hem zag vond ik hem gelijk al iets hebben -door zijn piercing :9~ En toen gingen we een keer met z'n 4en uit naar een discotheek en we gingen eerst even nog wat drinken bij die W. En toen gingen T en W naar boven -iets doen :'D En daar zat ik dan alleen met Jeroen. En toen ging ik op de bank zitten en ging ie naast me zitten en hij sloeg zijn arm zo over me heen en toen ineens zoende hij me :9~ En zo begon het sprookje ! Oh en die avond is er nog iets gebeurd wat ik echt geniaal vind x'D

    wat dannn ? :9~
    haha, deed hij zijn hand om je schouder slaan van 'geeeuw' *rekt zich uit, slaat arm om schouder heen*? ;3
    -dat vraag ik me af ;x-

    hoi naoom (:

    Appelmoes schreef:
    AHWHHWHWH :9~
    Mag je homie weten wat?
    (A)

    Na het stappen was hij nogal dronken, dat was lol :'D En hij wou de hele tijd dat ik bij hem bleef slapen -hij bleef bij W slapen. Maarja dat deden we maar niet ghehe. En we moesten terug fietsen, nouja ik achterop bij hem en hij was te moe en W ook. En toen stopten we ergens en gingen W en T op een bankje zitten en 5 meter daarnaast stond ene bushokje en toen gingen ik en Jeroen daar zitten. En toen gingen we zoenen en toen deed ie wat handwerk bij me x'D Voor het eerst dat iemand dat bij mij deed en het was in een bushokje en 5 meter verder zat mijn -toenmalig- beste vriendin met haar vriend hetzelfde te doen x'D Hahahaha (krul)


    -

    heeee mier :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Na het stappen was hij nogal dronken, dat was lol :'D En hij wou de hele tijd dat ik bij hem bleef slapen -hij bleef bij W slapen. Maarja dat deden we maar niet ghehe. En we moesten terug fietsen, nouja ik achterop bij hem en hij was te moe en W ook. En toen stopten we ergens en gingen W en T op een bankje zitten en 5 meter daarnaast stond ene bushokje en toen gingen ik en Jeroen daar zitten. En toen gingen we zoenen en toen deed ie wat handwerk bij me x'D Voor het eerst dat iemand dat bij mij deed en het was in een bushokje en 5 meter verder zat mijn -toenmalig- beste vriendin met haar vriend hetzelfde te doen x'D Hahahaha (krul)

    Ohja dat heb je weleens verteld x'D
    Is jeroen trouwens de enige die handwerk bij je heeft gedaan? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    Na het stappen was hij nogal dronken, dat was lol :'D En hij wou de hele tijd dat ik bij hem bleef slapen -hij bleef bij W slapen. Maarja dat deden we maar niet ghehe. En we moesten terug fietsen, nouja ik achterop bij hem en hij was te moe en W ook. En toen stopten we ergens en gingen W en T op een bankje zitten en 5 meter daarnaast stond ene bushokje en toen gingen ik en Jeroen daar zitten. En toen gingen we zoenen en toen deed ie wat handwerk bij me x'D Voor het eerst dat iemand dat bij mij deed en het was in een bushokje en 5 meter verder zat mijn -toenmalig- beste vriendin met haar vriend hetzelfde te doen x'D Hahahaha (krul)

    hahahaha,
    -fiets je langs-
    Zie je dat x'D
    haha :3
    -maar ik denk dat je niet langs fietst op dat tijdstip x'D-

    Whipple schreef:
    (...)
    wat dannn ? :9~
    haha, deed hij zijn hand om je schouder slaan van 'geeeuw' *rekt zich uit, slaat arm om schouder heen*? ;3
    -dat vraag ik me af ;x-

    Nou bij die bank was zegmaar een stuk waar jeje benen op kan leggen en daar ging ik op zitten en toen zei hij subtiel 'laat me er ook bij dan' maarja dat ding is vet klein dus hij zat heel dicht naast me en toen sloeg ie gewoon zijn arm op me heen, niet met geeuw x'D Maar ik keek gewoon tv en ineens kwam zijn gezicht wel heel dichtbij (krul)


    -

    is trouwens alles goed met jullie ? _O_

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Ohja dat heb je weleens verteld x'D
    Is jeroen trouwens de enige die handwerk bij je heeft gedaan? :o

    Nein, (A)


    -