• Ik hoor wel eens belgen op deze site zeggen dat nederland stom is(N) Maar waarom dan?

    Nyx schreef:
    Waarom vinden sommige Nederlanders België stom?

    Ik heb trouwens niets tegen NL. ^^

    Ik vind Belgie niet stom.
    En jou al helamaal niet :3

    idk, je hebt altijd mensen die hun eigen land beter vinden dan andere landen. Dat hoeft niet persé om België of Nederland te gaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    idk, je hebt altijd mensen die hun eigen land beter vinden dan andere landen. Dat hoeft niet persé om België of Nederland te gaan.


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    Ik vind Nederland wel leuk, maar ik kies toch liever België, denk ik ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Niks persoonlijk tegen nederlanders, maar gewoon nederland in het algemeen..
    1. Oranje is de meest afschuwelijke kleur!
    2. Jullie accent is zoo raar..
    3. iedereen verkiest zijn land boven de buurlanden, normaal, jullie doen dat ook hoor! ;D

    En het gaat niet perse ofdat nederland stom is, je moet altijd je eigen land er beter laten uitkomen, neh?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 9:45 ]


    Get outta my head!

    Ik vind Nederland niet stom? Maar het is wel normaal denk ik dat je liever je eigen land verkiest?


    Keep on smiling

    Geen idee eigenlijk.. Ik heb ook niks tegen Nederland, alleen vind ik jullie taaltje zo raar :9~
    Echt, serieus, als ik in Nederland ben versta ik de helft van de tijd gewoon niet wat de mensen zeggen :$
    Maar dat kan ook aan mij liggen hoor :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vind Curacao Veel Beter :Y)
    Ook mijn mening xD
    T'is Wel de Nederlandse Antillen ;D
    Ik vind het ook heel erg leuk in Nederland Natuurlijk, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen Nl niet leuk vinden. 'T'is Vaak koud enzo, T'is enorm dus het duurt lang om ergens te komen, Lucht vind ik heeel erg vies. ><
    Niet dat Curacao zo fantastisch is, met onze Raffinaderij en scholen waar nooit schone wc's zijn xD. Het hangt er gewoon vanaf waarmee je bent opgegroeit.. Ik ben altijd in warmte, dus ik hou niet van de konstante kou xD. Misschien Dat ze In Belgie heel wat anders hebben dan in Nl ofzo? Ben nog nooit in Belgie geweest namelijk (A).

    xx


    May the odds be ever in your favor.

    Idek, idek. Ik heb niks tegen Nederland?


    All this dampness is damp.

    Prodigy schreef:
    Persoonlijk vind ik noch Vlaams, noch Nederlands uit Nederland mooi klinken. :Y)

    Ja, iedereen denkt daar anders over. Ik vind dat Nederlands vaak weer wat 'netter' schrijven en zo (:
    Maar ik heb niks tegen Belgen, zo lang ze niks tegen mij hebben.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Reloaded schreef:
    Niks persoonlijk tegen nederlanders, maar gewoon nederland in het algemeen..
    1. Oranje is de meest afschuwelijke kleur!
    2. Jullie accent is zoo raar..
    3. iedereen verkiest zijn land boven de buurlanden, normaal, jullie doen dat ook hoor! ;D

    En het gaat niet perse ofdat nederland stom is, je moet altijd je eigen land er beter laten uitkomen, neh?

    Ja, want ik ben voor NL, altijd.
    Ik vind oranje meevallen.
    En ik vind dat Vlamingen raar praten (:
    Maar goed zoals ik al eerder zei: Ik heb niks tegen België zo lang ze ook niks tegen mij hebben.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Nyx schreef:
    Waarom vinden sommige Nederlanders België stom?

    Ik heb trouwens niets tegen NL. ^^
    Ik wou net hetzelfde zeggen. (':


    Only losers can act the way you do

    Reloaded schreef:
    Niks persoonlijk tegen nederlanders, maar gewoon nederland in het algemeen..
    1. Oranje is de meest afschuwelijke kleur!
    2. Jullie accent is zoo raar..
    3. iedereen verkiest zijn land boven de buurlanden, normaal, jullie doen dat ook hoor! ;D

    En het gaat niet perse ofdat nederland stom is, je moet altijd je eigen land er beter laten uitkomen, neh?

    Ikke Nederlander ±P Maar nu ff reageren±
    1. Eens
    2. Zo denken wij -De meeste dan- over jullie accent x') Ik persoonlijk vind het niet raar maar grappig, ik was vroeger echt fan van Blegie omdat K3 belgen zijn! xD
    3. Waar.

    Ik vind het Hollandse accent dat ze hebben helemaal niet mooi. :X


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind Nederlanders helemaal niet stom. Soms vind ik ze gewoon grappig, da's al. Maar in de positieve zin natuurlijk. :')


    Moonshine, take us to the stars tonight ~