• Ik hoor wel eens belgen op deze site zeggen dat nederland stom is(N) Maar waarom dan?

    Ik hoor vaker dat Nederlanders België stom vinden, eigenlijk.


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    Ik hoor vaker dat Nederlanders België stom vinden, eigenlijk.


    I need you like a heart needs a beat

    Serieus ? Ik woon zelf in België, maar vind Nederland niet stom ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    nerveus schreef:
    (...)

    De mensen zijn er sympatieker. Ik vind het een veel mooiere omgeving. Vlaams klinkt mooier dan Nederlands. Moet ik nog ff doorgaan? xD

    Naja, het is mijn mening, jij mag wat anders denken.

    Die sympathie licht gewoon aan waar je woont. Nederlanders kunnen ook sympathiek zijn,zoals bij mij.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    omdat we vinden dat hun accent hebben.(nerd)
    echt geen flauw idee, haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik hoor vaker dat Nederlanders België stom vinden dan andersom, maar oké.
    En ik haat Nederland niet, maar ik versta er meestal niets van als zij praten. Vooral niet die van Eindhoven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Ik hoor vaker dat Nederlanders België stom vinden dan andersom, maar oké.
    En ik haat Nederland niet, maar ik versta er meestal niets van als zij praten. Vooral niet die van Eindhoven.


    Maar die van eindhoven versta ik zelf ook niet, en ik ben nederlander, hahaha.


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    Maar die van eindhoven versta ik zelf ook niet, en ik ben nederlander, hahaha.


    Die praten zo snel en onduidelijk, die articuleren niet goed, haha. :'D Want papa zijn beste vriend komt van daar en daar versta ik echt niks van als die praat. (':


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Die praten zo snel en onduidelijk, die articuleren niet goed, haha. :'D Want papa zijn beste vriend komt van daar en daar versta ik echt niks van als die praat. (':


    haha, ik heb zo'n vriend die daar woont.
    hij is knap en ging voor mijn verjaardag zingen.
    het klonk schattig, maar ik verstond het niet. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Die praten zo snel en onduidelijk, die articuleren niet goed, haha. :'D Want papa zijn beste vriend komt van daar en daar versta ik echt niks van als die praat. (':

    Dat is met elk dialect,ik versta sommige Limburgs niet(zoals Kerkaads). Dat is in België neem ik aan ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat is met elk dialect,ik versta sommige Limburgs niet(zoals Kerkaads). Dat is in België neem ik aan ook.


    Nou, de meeste dialecten in België versta ik wel. :'D En in Nederland eigenlijk alleen dat van Eindhoven niet zo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ElNino schreef:
    Ik hoor vaker dat Nederlanders België stom vinden, eigenlijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    nerveus schreef:
    Omdat Nederland gewoon stom is. ;)

    Ik ben ook een Nederlander. Maar sinds ik in België op vakantie ben geweest heb ik besloten om daar te gaan wonen als ik wat ouder ben. :P Het is een beter land dan hierv vind ik.


    Sorry hoor. Maar België vind ik een duizendkere
    slechter land dan Nederland, en ik wóón nu in
    België..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sommige nederlanders haten belgië toch ook? Nouja, haten is een groot woord, maar ze vinden beglië niet zo heel erg eh.. leuk.
    Maar mij zal t een worst wezen, een land is een land toch? (nerd)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ElNino schreef:
    Ik hoor vaker dat Nederlanders België stom vinden, eigenlijk.


    Comedy is simply a funny way of being serious.