• Ik hoor wel eens belgen op deze site zeggen dat nederland stom is(N) Maar waarom dan?

    Omdat Nederland ons te weinig punten gaf op Eurosong.(cat)
    Nee, grapje ;P Ik haat Nederland niet (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hahaha, omdat Nederlanders België ook haten. :'DD


    You move me ......... Kurt

    Ik mag België niet zo omdat de wegen zo raar zijn, en de meeste belgen een 'rem' en een 'richtingaanwijzer' niet kennen. Ook omdat jullie winkels op zondag niet open zijn en in het stadje waar ik woon wél. Dan is het altijd heel druk op zondag en daar hou ik niet van...

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 11:29 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wij Nederlanders hebben goede wegen en slecht bier en Belgen hebben goed bier en slechte wegen? (nerd)


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    We kunnen zo blijven doorgaan --'


    Keep on smiling

    Ik omdat m'n vader jullie altijd kaaskoppen noemt?xD
    Maar, sinds ik hier zit hou ik van Nederlanders.(:


    effort never betrays you

    LadyLipgloss schreef:
    Wij Nederlanders hebben goede wegen en slecht bier en Belgen hebben goed bier en slechte wegen? (nerd)

    Niet al onze wegen zijn slecht hoor. (nerd)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Geen idee, ik denk dat het een soort wissel werking is. Een aantal nederlanders haat België, en visa versa? (ikzegookmaarwat)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben zelf nederlander maar ik vroeg net aan me neef en die vind nederland niet stom hoor :p


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    LadyLipgloss schreef:
    Wij Nederlanders hebben goede wegen en slecht bier en Belgen hebben goed bier en slechte wegen? (nerd)

    HAHA idd! Ik reed een keer in Belgie terug van vakantie, en we waren in Wallonië, en ik ergerde me kapot aan de wegen hahaha.

    Aber gut. Ik vind als mensen Vlaams praten, onverstaanbaar. Gelukkig is er dan meestal ondertiteling bij. En verder.. Is er dan echt zo veel verschil? Behalve dat 'wij' gewoon een slager hebben en jullie een beenhouwer hahaha.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Equinox schreef:
    (...)
    HAHA idd! Ik reed een keer in Belgie terug van vakantie, en we waren in Wallonië, en ik ergerde me kapot aan de wegen hahaha.

    Aber gut. Ik vind als mensen Vlaams praten, onverstaanbaar. Gelukkig is er dan meestal ondertiteling bij. En verder.. Is er dan echt zo veel verschil? Behalve dat 'wij' gewoon een slager hebben en jullie een beenhouwer hahaha.(krul)
    Hah, euh wij zeggen ook slager. Hangt er gewoon vanaf waar je woont. Of is er een verschil tussen slager en beenhouwer dan?

    Eneeuh, wij moeten Nederlanders ook altijd ondertitelen hoor ;)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 12:32 ]


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Hah, euh wij zeggen ook slager. Hangt er gewoon vanaf waar je woont. Of is er een verschil tussen slager en beenhouwer dan?

    Geen idee. Ik hoorde Emilie een keer zeggen dat ze naar de beenhouwer moest. Maar ik denk inderdaad niet dat iedereen dat zegt. Dat bedoel ik ook niet.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hoezo zijn onze wegen slecht ?


    None but ourselves can free our minds.

    Ehm, geen idee. :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Nyx schreef:
    Waarom vinden sommige Nederlanders België stom?

    Ik heb trouwens niets tegen NL. ^^