• Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen - wat trouwens best frustrerend is omdat ik de helft van mijn broeken kan weggooien omdat ik er niet meer inpas - en toen vond ik een rokje. Mijn sportrokje dat ik ruim twee jaar geleden voor het laatst aanhad.
    Ik heb vijf jaar lang op badminton gezeten en had in die tijd echt geweldige vriendinnen daar. Maar na die vijf jaar vond ik het niet echt meer leuk en kreeg ik daarbij ook nog een knallende ruzie met mijn trainer, wat er dus voor zorgde dat ik direct ermee stopte, zonder ook maar enig echt afscheid.
    En nu vind ik dit rokje en komen al die herinneringen weer boven en nu zit ik gewoon te janken /fail

    Al heb ik niet de behoefte om die mensen op te gaan zoeken, want het is alweer zo lang geleden dat ik ze voor het laatst heb gesproken en we zijn denk ik zo erg uit elkaar gegroeid dat het geen zin heeft.
    Behalve met Ryan, maar hij is tof en een ontzettend lekker ding :9~

    Hebben jullie ook al eens iets teruggevonden waarbij gewoon al die herinneringen weer boven kwamen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja een heel grappig, sexy mailtje.:9~:9~


    Smiling but close to tears.

    Dat vind ik echt geen fail hoor. Ik vind het best normaal.

    Ik vond laatst een zelfgemaakte ketting die mijn ex aan me had gegeven, toen moest ik ook even slikken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is wel kut dan ;x Ik heb exact hetzelfde. Ik schaatste al van men 5 jaar. Ik deed kunstschaatsen, en ging dan ook naar het buitenland voor wedstrijden enzo, ik werd een keertje Belgisch kampioen, Vlaams kampioen. Maar mijn trainster was echt zo'n bitch. Ze had niks van respect terwijl mijn moeder echt veel deed voor haar. Kleedjes maken, sponseren, altijd rijden naar overal, haar trouw regelen. En toen, na het internationale wedstrijd, kwam ik van het ijs, ik had 4 nummers moeten doen. In verschillende categoriën. Durfde zij dan nog zegge: "Verdomme, je haar zat niet goed op het ijs!" Ja sorry hoor, maar daar ga ik echt niet op letten als ik vier nummers uit mijn hoofd moet kennen. Toen ben ik gestopt, op mijn 13 jaar. Na 9 jaar geschaatst te hebben. Pfew, wat een verhaal ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Geen fail hoor, kan ik begrijpen.

    Ik weet nog de dag dat ik de kralen van een ketting vond die eigenlijk van een vriendin voor me was. Dus ik had die ketting voor d'r gekocht. En toen hadden we heel veel ruzie en heeft ze me vier keer proberen te laten stikken en toen rukte ik die ketting van d'r nek en trok ik die kapot. Maar ik vond de kraaltjes te mooi dus die heb ik nog ergens in een potje liggen. Maargoed, die kralen deden me denken aan wat voor een trut ik vroeger bevriend mee was. :3


    All this dampness is damp.

    Snap ik. Ik heb dat met mailtjes en een paar smsjes en kaartjes. En vroeger met het zwemmen als ik mijn diploma's om de zoveel jaar nog eens terug vind.

    Ik snap het ook wel,,

    Ik zag laatst een foto van mij en mijn beste vriendin van vroeger bij een kerstboom. We zijn vanaf ons 5e vriendinnen geweest en op ons 12e was het over. toen ik die foto zag begon ik ook te huilen, want ik snap nog steeds niet waarom we geen vriendinnen meer zijn. Ik heb bijna mijn hele jeugd met haar doorgebracht en het doet pijn om te zien dat we zo uit elkaar gegroeid zijn.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 19:07 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik vond laatst een Tokio Hotel-kussentje terug dat me deed denken aan een hele goede vriendin die nu vast zit... We waren beide obsessed by Tokio Hotel... Mis die tijden.(huil)


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Ik vind regelmatig wel eens iets terug. Vaak zijn het goeie herinneringen en mis ik die tijden. Soms zijn het ook dingen waar ik liever niet meer aan denk.

    En op die ruzie met je trainer: Ik ben ooit eens gewoon weggelopen uit de training omdat ik de trainer niet kon uitstaan. Ja, dat was iets wat hij nog nooit had meegemaakt 8D.


    You’re falling into history.

    Nog nooit meegemaakt.


    The more I get, the more I want.

    Nee.
    Ik probeer veel herinneringen weg te bannen, want ik heb niet zo veel leuke dingen gedaan vroeger.


    Food.

    IlvaYork schreef:
    Nee.
    Ik probeer veel herinneringen weg te bannen, want ik heb niet zo veel leuke dingen gedaan vroeger.


    Poor thing


    The more I get, the more I want.

    Ik heb nu al heimwee naar het zomerkamp waar ik net een paar uur van terugben.. Ik krijg altijd heel snel herinneringen van geuren


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik denk soms terug over mijn ik had geen vriendinnen periode, zo to vorig jaar mei. op school werd ik keihard gepest en op de manege mochten ze me niet...
    tot ik met zosia begon te praten op de manege en naar een nieuwe school ging, in gent!!! kunstonderwijs rockt!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    heej ik zit/zat ook op badminton waar zat jij? ik in malden maar die is slecht dus daarom ga ik misschien naar Nijmegen maar moet nog kijken.
    ik zat er maar 1 jaar op en vind me zelf de slechtste van het beginners team:(.
    maar ik ben harstikke slecht in mn kamer opruimen soms vind ik weer een ding van lang geleden en komt er weer niks van dat opruimen xD.
    ach ja soms denk je vroeger was het veel beter(huil) maar dat klopt niet zo want toen was het anders, niet alles was beter.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik denk liever helemaal niet terug aan het verleden. Hoe minder ik me er van kan herinneren, hoe beter. Voor zowel mij als m'n omgeving.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell