• Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen - wat trouwens best frustrerend is omdat ik de helft van mijn broeken kan weggooien omdat ik er niet meer inpas - en toen vond ik een rokje. Mijn sportrokje dat ik ruim twee jaar geleden voor het laatst aanhad.
    Ik heb vijf jaar lang op badminton gezeten en had in die tijd echt geweldige vriendinnen daar. Maar na die vijf jaar vond ik het niet echt meer leuk en kreeg ik daarbij ook nog een knallende ruzie met mijn trainer, wat er dus voor zorgde dat ik direct ermee stopte, zonder ook maar enig echt afscheid.
    En nu vind ik dit rokje en komen al die herinneringen weer boven en nu zit ik gewoon te janken /fail

    Al heb ik niet de behoefte om die mensen op te gaan zoeken, want het is alweer zo lang geleden dat ik ze voor het laatst heb gesproken en we zijn denk ik zo erg uit elkaar gegroeid dat het geen zin heeft.
    Behalve met Ryan, maar hij is tof en een ontzettend lekker ding :9~

    Hebben jullie ook al eens iets teruggevonden waarbij gewoon al die herinneringen weer boven kwamen?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik heb dat soms ook hoor. als ik mijn kamer opruim vind ik weet altijd spulletjes zoals tekeningen van vroeger enz. daarom gooi ik ook bijna nooit iets weg, want dan kan ik gewoon niet en daarom duurt mijn kamer opruimen ook altijd zo lang omdat ik bij bijna alles weer ga terug denken aan de herinnering XD