• Om weer naar school te gaan? Ik dus wel. Ik moet nog acht jaar doorleren voor het broep dat ik wil doen, en ik vind acht jaar zo lang. Dan ben ik 22 jaar voor ik eindelijk mag werken, :( Ik heb een hekel aan school. In de brugklas deed ik echt heel erg mijn best. In de tweede klas al wat minder en nu ik naar de derde ga heb ik helemaal geen vertrouwen meer in mezelf. Ik ben bang dat ik het ga verzieken. Maar ik heb ook zo'n hekel aan school. Zeker nu ik naar een nieuwe school moet, omdat ik van Vmbo-Gl naar Vmbo-TL ga en dat is op een andere school. Ik heb er erg geen zin meer in en zou willen dat ik nu al het werk mocht verrichten wat ik wil doen. Ik wil nu al mijn dromen waarmaken zonder tijd te verspillen op school. Je verspilt er een kwart van je leven mee. Zo zonde.

    Zijn er hier nog meer mensen die er ook zo over denken of hebben jullie juist een andere mening. Ja, ik weet het, studie is belangrijk en blablabla, dat weet ik. Maar ik besef dat je je tijd ermee verpilt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik begrijp het wel. Maar wie weet verziek je het helemaal niet? Bevalt die nieuwe school je écht, en heb je hele goede resultaten? ;d Ik zie zelf ook wel ertegen op, ik moet men jaar overdoen, maar ach. Dat is dan ook weer men eigen fout.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Volgens mij zou mijn leven zonder school ook maar saai zijn hoor, dan ligt iedereen op de bank weg te rotten ofzo...


    None but ourselves can free our minds.

    Ik moet nog hoogstens 3 jaar, en ik vind het eigenlijk niet zo heel erg. (:
    Ik denk dat ik liever naar school ga dan dat ik zou moeten werken. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik niet. Laatste jaar op het middelbaar, en ik vind het sinds enkele maanden eigenlijk heel leuk om naar school te gaan.
    Natuurlijk, huiswerk en testen en examens en stress en weinig vrije tijd horen bij school, maar als je gewoon positief denkt en kijkt, dan is school eigenlijk best leuk. :3


    You took a white orchid turned it blue.

    Ik haat school zo erg. (:
    Echt serieus, ik heb er een fcking hekel aan.
    Ik overdrijf niet, ik vind het gewoon niet leuk om naar school te gaan.
    I know how you feel ((:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik zit dus in me examenjaar, dus dat word hard leren en ploeteren.
    Ik wens iedereen heel veel geluk (krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik zit er heel erg tegenop!
    Heb laatste tijd veel ruzie enzo, kut! Maar ik ga er het beste van maken! Iedereen veel succes&geluk!


    I'll be strong, even if it's al goes wrong.

    Strobelight schreef:
    Volgens mij zou mijn leven zonder school ook maar saai zijn hoor, dan ligt iedereen op de bank weg te rotten ofzo...


    Ja, precies! Je verveelt je dan gewoon dooderg.


    I'll be strong, even if it's al goes wrong.

    wake me up when september ends - greenday

    dat lied is mijn lijflied aant begin van het schooljaar...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hou op ik heb nog een maand vakantie en daar wil ik graag van genieten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volgens mij verspil je je leven niet door naar school te gaan hoor. Je moet er juist je best doen en dan kan je waar maken wat je wilt, en anders niet..

    Als je zo'n instelling hebt komt het niet goed. Blijf gewoon positief denken.
    Volgend jaar weer een nieuwe klas en ik kom bij geen van mijn vriendinnen in de klas, omdat ik vakkenpakket loser heb genomen(geen wiskunde alleen maar Duits en Frans). En er komen echt domme kinderen van een andere school op mijn school. Ik denk voor de rest wel dat het goedkomt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    hmmmmmmmmmm
    ik zie er niet tegenop. ik ga naar 2VWO en geniet nog van mijn vakantie zolang het nog kan. maar ertegenop zien? nee.
    niet dat ik het leuk vind..

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 11:46 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik heb juist zin in school en ik moet nog vier weken werken eerst.


    "Let them eat cake!"

    Ik snap je instelling helemaal, ik moet ook naar een nieuwe school. Maar zie die nieuwe school als een nieuwe kans. Een nieuwe kans om je helemaal in te zetten zonder leraren die je niet mogen. En nieuwe vrienden maken, alles. Jezelf opnieuw uitvinden.

    Op school krijg je een basislegging van je kennis, en ja, ik vind het ook onzin en allemaal veel te lang duren. Maar je kan je beter niet afvragen waarom het zo lang duurt, of waarom je het in Godsnaam allemaal moet weten. Je moet je er gewoon op storten. Eyes on the prize, baby! Denk maar aan het leuke beroep dat je mag gaan uitoefenen.


    You move me ......... Kurt