• Om weer naar school te gaan? Ik dus wel. Ik moet nog acht jaar doorleren voor het broep dat ik wil doen, en ik vind acht jaar zo lang. Dan ben ik 22 jaar voor ik eindelijk mag werken, :( Ik heb een hekel aan school. In de brugklas deed ik echt heel erg mijn best. In de tweede klas al wat minder en nu ik naar de derde ga heb ik helemaal geen vertrouwen meer in mezelf. Ik ben bang dat ik het ga verzieken. Maar ik heb ook zo'n hekel aan school. Zeker nu ik naar een nieuwe school moet, omdat ik van Vmbo-Gl naar Vmbo-TL ga en dat is op een andere school. Ik heb er erg geen zin meer in en zou willen dat ik nu al het werk mocht verrichten wat ik wil doen. Ik wil nu al mijn dromen waarmaken zonder tijd te verspillen op school. Je verspilt er een kwart van je leven mee. Zo zonde.

    Zijn er hier nog meer mensen die er ook zo over denken of hebben jullie juist een andere mening. Ja, ik weet het, studie is belangrijk en blablabla, dat weet ik. Maar ik besef dat je je tijd ermee verpilt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn pa zegt altijd; Geniet van je schooltijd. Later als je werkt. Is het heel wat anders.
    En ik geloof hem ook. Vergeet niet dat je nu de tijd van je leven beleefd. Ook al zien de meeste dat niet zo. Maar nu heb je nog niet zoveel verantwoordelijkheid enzo. Later, is dat heel anders. Moet je zorgen dat je rond komt met je inkomen. En en en...


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb ook geen zin in school en begrijp wat je bedoelt maar je moet toch ervoor gaan en niet bang zijn om het te verzieken.

    Ik niet. Ik heb er zin in lekker iedereen weer zien! Maar ik heb een geweldige klas enzo en het is altijd gezellig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Volgens mij ga je later als je werkt, willen dat je nog op school zat.. Zit je elke dag bij je vrienden, moet je het huishouden ook niet doen en enkel luisteren en leren.


    Some people make the world special just by being in it

    Dit jaar is mijn laatste jaar dus zo erg vind ik het niet om terug naar school te gaan. ;D

    Ik vind dat ze op school je dingen moeten leren over het leven, en hoe je in sommige situaties zou moeten reageren, etc. Niet al die wiskundige formuletjes waar ik later toch niks meer mee ga doen.

    En nee, ik heb geen zin in school. Gelukkig nog een maand vakantie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb er geen zin in, maar ik kijk er ook niet tegenop (:

    Ik begrijp je reactie van; je verspilt er tijd mee. Maar dankzij die 'verspilling' kan je later het beroep doen dat je wil doen. Ik zie het niet als verspilling. Ik vind het ook niet écht heel erg om naar school te gaan. Je ziet je vrienden, je leert bij. En met die kennis kan je later verder studeren om de dingen te doen die je graag doet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Om heel eerlijk te zijn:$ ik heb wel zin om naar school te gaan. Geen idee waarom, ik heb gewoon zin...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Op dit moment heb ik echt geen zin om weer naar school te gaan - over drie weken al !! - maar ik denk dat, als ik er eenmaal ben, ik het wel weer naar m'n zin zal hebben. Maar dat gaat ook liggen aan mijn stage. Of het daar leuk is of niet.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Natuurlijk zie ik er ook tegenop om naar school toe te gaan, want ik geniet ontzettend van de vakantie. Maar als ik er eenmaal heen moet, dan vind ik het niet zo erg.
    Ik vind het trouwens ook geen onzin. Natuurlijk zijn er vakken die je niet leuk vindt, maar met zoveel verschillende vakken kun je uitzoeken wat je interesseert en wat niet.

    Succes op je nieuwe school(flower)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik moet nog 14 jaar ofzo, haha en 22 is toch niet oud? :'DD


    Only losers can act the way you do

    Omg ik snap PRECIES wat je bedoelt!
    Ik ben nu net in de 3e blijven zitten en moet van gymnasium naar atheneum. Maar dus ook naar een andere school... En vorig jaar had ik al moeite met dat het nog zo lang zal duren totdat ik eindelijk aan mijn ~droom~studie kan beginnen. Dat is dus ook weer met een jaar verlengt -.- dus nog 4 jaar school en daarna nog 4 jaar studeren... Hier ook nog 8 jaar...
    Ik heb alleen het voordeel dat die studie zelf waarschijnlijk heel leuk wordt wat de tijd dus wat versneld. En dat ik op de school waar io nu naartoe ga ook Chinees kan krijgen, wat alvast een kleine voorsprong geeft op de studie Japans die ik wil gaan doen. Maar voor de rest zie ik ook heel erg op tegen weer naar school te gaan.
    En inderdaad, ik vind het ook tijdverspilling, want voor wat ik later dus wil gaan doen heb ik niks anders dan Nederlands en Engels nodig >.> *kuch*de enige 2 vakken die ik echt kan x'D*kuch* en de rest interesseren me ook niet.
    Dus ja, ik snap wat je bedoelt.
    Maarja, we overleven het wel weer -.-;;

    Maar ook zoals anderen zeggen; werken is vaak erger.
    En de tijd van je leven heb je grotendeels op school.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 17:38 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik weet niet wat jij op school doet dat je vind dat het je tijd verspilt, maar zonder school kom je al helemaal nergens. Ik heb ook totaal geen zin in school, nog drie weken en dan moet ik weer. Het is alleen zo; wie weet is het leuker op je nieuwe school? Wees jezelf, zoek nieuwe contacten op en probeer er iets leuks van te maken. Als je al zo gaat denken, dan is het een kleine kans dat het leuk gaat worden.
    Denk aan je doel wat je wil worden, en denk eraan dat dit gedeelte van je leven de weg is naar dat doel. Het lukt je wel. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er ook totaal geen zin in! Want ik moet naar een nieuwe school met allemaal nieuwe mensen... brrr.


    You are beautiful, you are love.