• Hee, weet je ik heb gister zitten nadenken en tja... Vroeger was ik altijd zo jaloers op die meiden van MTV met hun uiterlijk en hun veel te dure kleding en zo voorts, maar ja ik ben nou van mening... Ik ben eigenlijk gewoon blij met mezelf. Ik ben dan niet een rijk, prachtig, modelletje met een barbie face. Maar dat maakt mij niet meer uit. Ik heb dingen die hun nooit zullen krijgen. Zoals, geluk, ookal zie je er uit als Miss Holland dan nog wil dat immers niet zeggen dat je gelukkiger bent, toch?

    Om dit nuttig te houden vraag ik jullie:
    Hoe denken jullie over jezelf? En hoe dachten jullie VROEGER over jezelf? Is er veel veranderd?

    xx

    amorevampiro schreef:
    Ik vond mezelf vroeger lelijk, en nu nog steeds.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ben ook tevreden met mezelf. Misschien dat ik wel vind dat ik een paar cm langer mag zijn, mar verder ben ik echt helemaal tevreden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vroeger wist ik wie ik wilde zijn, en was ik niet blij met mezelf.

    nu ben ik eigenlijk op zoektocht naar wie ik wil zijn en hoe. ik ben nog steeds niet zo blij,maar leer het stuk voor stuk aanvaarden. ik hoop dat ik binnkort mezelf eindelijk vind (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Mijn zelfbeeld is erg negatief.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    vroeger vond ik mezelf dik!
    veeelste dik.
    maar nu heb ik door dat ik helemaal niet dik ben kheb gewoon een beetje vet.
    kben harstike blij met mezelf, en ik zou niets willen verandere niemadn is perfect.

    amorevampiro schreef:
    Ik vond mezelf vroeger lelijk, en nu nog steeds.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 13:07 ]


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    vroeger dacht ik er nooit echt over na.ik werd wel gepest om mijn kleinheid en werd altijd anorexia patient genoemt maar ik dacht er niet over na.
    Inmiddels wel ik ben eigenlijk gewoon veels te dun (is mijn bouw gewoon zit in de familie) en ik ben ook best te klein. ik heb er een tijdje best erg mee gezeten, nog steeds wel een beetje maar dankzij een hele goeie vriend die helpt me erbovenop te komen en alles...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik = awesome.
    hehehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben geweldig, en er is niemand geweldiger dan ik (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    vroeger tja
    was ik jonger dan dacht ik aan spelen enz maar ja ik werd toch op de basisschool genegeerd door al mijn klasgenootjes maar ik ging wel met hogere klassen om dat was wel leuk
    en nu zit ik op het mbo daar ga ik met een paar mesnen van mijn eigen klas om maar ook met hogere klassen en andere klassen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gaskarth schreef:
    Ik heb altijd al gedacht dat ik mezelf niet leuk zou vinden als ik mezelf ontmoette. En dan vroeg ik me af hoe andere mensen me kunnen leuk vinden.

    Duw die gedachte dan maar gauw weg.
    Tsja, hoe kan ik je leuk vinden? Je bent droog, lief, leuk, betrouwbaar en tsja. Je bent gewoon echt te gezellig om mee om te gaan. :Y)

    Ik ben vroeger 8 jaar lang uitgescholden, dus ik heb als kind niet echt veel zelfvertrouwen op kunnen bouwen. Nu wel, ik heb geleerd om scheit te hebben aan wat zulke mensen denken. Degene die me hebben uitgescholden -wat gelukkig toch niet meer gebeurd, moeten ze eens wagen- zijn gewoon een stelletje randdebielen! :Y)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 13:30 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Forlan schreef:
    Ik = awesome.
    hehehe.


    Hahaha, respect! _O_


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    ik ben best tevreden,
    buiten dat ik dan pieker over mijn uiterlijk.
    (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik ben best tevreden met mezelf vroeger niet maar nu kan ik accepteren dat ik een paar dingen van mezelf niet mooi vind bijv mijn wenkbrauwen
    maar daar kan ik mee leven
    het kan er ook aan liggen hoe je jezelf ziet hoe anderen jou zien
    en of je veel aandacht krijgt want als je veel aandacht krijgt denk je natuurlijk dat je mooi bent en als je geen aandacht krijgt denk je: ben ik zo lelijk dat niemand bij me wil zijn dat niemand met me wil omgaan?? En dan ga je twijfelen terwijl je mss wel heel erg mooi bent
    denk gwn wat je mooi vind aan jezelf en wat niet al je het niet helemaal weet of je alleen lelijke dingen kan vinden vraag het dan aan een vriend ouders of broer/zus er is altijd iemand die je kan helpen.