• Hee, weet je ik heb gister zitten nadenken en tja... Vroeger was ik altijd zo jaloers op die meiden van MTV met hun uiterlijk en hun veel te dure kleding en zo voorts, maar ja ik ben nou van mening... Ik ben eigenlijk gewoon blij met mezelf. Ik ben dan niet een rijk, prachtig, modelletje met een barbie face. Maar dat maakt mij niet meer uit. Ik heb dingen die hun nooit zullen krijgen. Zoals, geluk, ookal zie je er uit als Miss Holland dan nog wil dat immers niet zeggen dat je gelukkiger bent, toch?

    Om dit nuttig te houden vraag ik jullie:
    Hoe denken jullie over jezelf? En hoe dachten jullie VROEGER over jezelf? Is er veel veranderd?

    xx

    ik heb geen zielig verhaaltje.
    Ik weet niet meer hoe ik vroeger mezelf vond.
    Maar nu vind ik mezelf nog best mooi. Ik heb veel lieve vrienden en haal goeie cijfers op school. Ik ben meestal best wel bitchy tegen mensen die ik niet mag, maar goed ik mag hun niet. Ik ben blij dat ik in nederland woon en dat ik niet inAfrika of in een ander ontwikkelingsland ben geboren, dat ik gezond ben.

    Ik ben blij met mezelf.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Ik heb enorm veel complexen die niet weggaan, zelfs al zeggen mijn ouders, mijn zus en mijn vriendje dat die complexen niet kloppen, toch blijf ik ze hebben. Zoiets verhelp je nu eenmaal niet snel.
    Soms vraag ik me ook af hoe dat het kan dat mijn liefje mij graag ziet, als ik mezelf niet graag kan zien.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:28 ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:28 ]

    Ik vind me echt lelijk
    Ik vind mezelf dik!!!
    Ik denk vaak ook dat als ik met mn zus ben dat ze de jongens sneller naar mn zus kijken dan naar mij


    the world is filled with people that we dont understand

    Hmm, lastige vraag waarbij ik het echt heel moeilijk vind om eerlijk te antwoorden. Sommige dingen vind ik aan mezelf écht prachtig. De kleur van mijn ogen en een paar karaktrekken van mij ook. Andere dingen vind ik dus echt verschikklijk aan mezelf, dat ik opvliegend ben en dat ik snel overstuur raak bijvoorbeeld. Aan mijn uiterlijk vind ik dat ik veel te dik ben, dat ik te zwaar weeg. Maar ach, elk meisje vind dat over zichzelf.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    vroeger vond ik mezelf super lelijk. en nu als ik goed kijk vind ik nog steeds niet dat ik super knap ben maar echt lelijk ben ik niet. behalve dan dat ik een grote neus heb...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    best moeilijke vraag, maar ik heb mezelf nooit lelijk gevonden en nu nog steeds niet(niet egoïstisch bedoeld). Ik ben niet superslank en ben ook niet prachtig ofzo, maar iedereen heeft wel iets wat ie minder mooi of goed aan zichzelf vind....toch?!

    Vroeger was ik onzeker, ik vond mezelf lelijk en had vrij weinig vrienden enzo.
    Nu ben ik een stuk zelfverzekerder. Ik bedoel; ik ben ook maar een mens. Niemand kan mij veranderen. Als zij mij niet aardig/leuk/knap genoeg vinden, is dat hun probleem. Ik ben leuk en zij weten niet wat ze missen. (:
    [noem me egoïst, maar zo is het wel. ;p]


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Exercitus schreef:
    Niet zo goed.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben tevreden met mezelf en met wat ik allemaal heb. 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben tevreden over mezelf en ik denk dat het altijd zo geweest is.

    er zijn momenten geweest dat ik het erg moeilijk had, maar dat heb ik toen niet aan mezelf verweten. ik heb leren accepteren dat soms niemand er schuld aan heeft, maar het je toch overkomt. *tenzij god als je daarin geloofd xD*

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 10:52 ]


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Op sommige dagen mag ik van mijzelf geen koekjes enzovoort eten, omdat ik me toch echt te dik vind. Ik mag niet zeggen dat dat werkt want dan spreek ik mezelf toe zovan:
    'één koekje zou toch wel niet zoveel uitmaken?'

    ik heb soms van mijn periodes
    _O_


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zeg altijd:
    Zo ben ik, en meer kan ik er niet van maken ;D!


    Is the sky falling down, or are you flying?

    Dat wil je echt niet weten xd.


    I am an idiot, I move.

    Hmm, ik ben altijd wel blij geweest met mezelf~ (maar nog steeds niet met m'n hoofd >.<...) Maar voor een deel haat ik mezelf dat ik zo onzeker ben over hoe mensen over me denken.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo