• Hee, weet je ik heb gister zitten nadenken en tja... Vroeger was ik altijd zo jaloers op die meiden van MTV met hun uiterlijk en hun veel te dure kleding en zo voorts, maar ja ik ben nou van mening... Ik ben eigenlijk gewoon blij met mezelf. Ik ben dan niet een rijk, prachtig, modelletje met een barbie face. Maar dat maakt mij niet meer uit. Ik heb dingen die hun nooit zullen krijgen. Zoals, geluk, ookal zie je er uit als Miss Holland dan nog wil dat immers niet zeggen dat je gelukkiger bent, toch?

    Om dit nuttig te houden vraag ik jullie:
    Hoe denken jullie over jezelf? En hoe dachten jullie VROEGER over jezelf? Is er veel veranderd?

    xx

    ik was altijd ontevreden over mezelf geweest, ik had wel vrienden, en met mijn social skills was niets mis hoor (A), maar ik vond mezelf gewoon niet mooi. dat zag je ook wel aan de kleren die ik droeg... xD.
    maar afgelopen jaar ben ik anders tegen mezelf aan gaan kijken, je kan je uiterlijk niet zelf kiezen, maar je kan er wel het beste van maken. nu voel ik me veel zekerder :D


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik vind dat ik te veel verdikt ben deze zomer.


    Keep on smiling

    Ik ben blij met mezelf.


    Smiling but close to tears.

    Wil je dun worden? Lees Skinny bitch en DOE daarna ook echt wat ze je opdragen, ik geloof dat iedereen dun kan worden met dit boek, echt iedereen!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Ik vind dat ik aan het dieten moet, die vetrollen zitten in de weg & m'n conditie is beroerd.

    Mijn karakter mag wat minder opvliegend :/

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 20:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik dacht slecht over mezelf, en soms nog.
    Dus er is niet veel tot niets veranderd.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ben eigenlijk wel tevreden met mezelf, Ik ben erg trots op mijn figuur. Ik wil niet opschepperig klinken, maar ik kan niet echt dik worden. Verder ben ik af en toe wel eens onzeker over mijn hoofd, mijn haar en mijn oren.
    Eigenlijk ben ik wel tevreden.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Ik ben nu best tevreden over mezelf ^^
    ik heb altijd mezelf een beetje dik gevonden, maar ik weet dat ik niet dun ben maar ook niet dik. Ik ben wel altijd bang dat mensen me niet mogen, omdat ik niet dezelfde interesses heb als de meeste meiden uit mijn klas en me daarom vervelend vinden. maar ik ben blij met wie ik ben en ik zou ook niet echt iets aanmezelf willen veranderen.


    Be nyappy

    tja, vroeger vond ik mezelf een dik lelijk kind omdat ik een buitenbeentje was want ik was de enige die bruin was. toen heb ik anorexia gehad omdat ik dacht als ik op zo'n modelletje lijk dan is alles beter. maar het werd alleen erger en ik werd onzekerder. mijn moeder kwam erachter en sloeg me. vaker. waardoor ik alleen nog minder at. ze heeft me er daarna wel overheen geholpen. en nu. ben ik nog dun. maar ik ben zekerder heb meer vrienden en ben nu wel blij met hoe ik ben ik heb eigenlijk best wel schijt aan de rest van de wereld gekregen.


    yes i'm dumb! okay? now move on.

    Samantha, wat ben je toch weer dom geweest om naar het advies van Jan te luisteren en je boeken pas woensdag te bestellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Veel positiever. K let nu ook vaker op de negatieve kanten van anderen,en da helpt egt.
    En de dingen waar ik ni tevreden mee ben,daar werk ik aan,ma da's ook alles da ge kunt doen hé.
    En,jah,,uiteindelijk ben k wel gelukkig me mezelf,en ik vind da iedereen da zou moeten zijn,want uiteindelijk is niemand perfect.
    x

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 21:44 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Toch verergert het laatste jaar.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ja, ik heb nogal een hoge dunk van mezelf. Ik weet het, het is niet slim.
    Maar ik kanhet niet helpen. Als ik iemand zie lopen met dezelfde broek ofzo, dan denk ik automatisch; Die staat mij toch veel beter.
    En al mijn vriendinnen. Als ze een slecht cijfer halen, en ik een goed cijfer, denk ik automatisch; Goooosh, ik hoor hier niet thuis! ik moet naar de havo!
    Maar dat wil ik uiteindelijk niet, omdat ze er voor me zijn als ik in elkaar stort.
    En dat is best vaak..
    En dat komt denk ik, omdat ik overal boven moet presteren van mezelf.
    En dat is nogal kut.

    DUS probeer niet jezelf overal boven te plaatsen, want dan krijg je elke week een huilbui.

    -jezus wat een verhaal-


    It’s time to get really fucked up!