• Hee, weet je ik heb gister zitten nadenken en tja... Vroeger was ik altijd zo jaloers op die meiden van MTV met hun uiterlijk en hun veel te dure kleding en zo voorts, maar ja ik ben nou van mening... Ik ben eigenlijk gewoon blij met mezelf. Ik ben dan niet een rijk, prachtig, modelletje met een barbie face. Maar dat maakt mij niet meer uit. Ik heb dingen die hun nooit zullen krijgen. Zoals, geluk, ookal zie je er uit als Miss Holland dan nog wil dat immers niet zeggen dat je gelukkiger bent, toch?

    Om dit nuttig te houden vraag ik jullie:
    Hoe denken jullie over jezelf? En hoe dachten jullie VROEGER over jezelf? Is er veel veranderd?

    xx

    Vroeger dacht ik echt nooit na over mezelf. Serieus, ik had echt schijt aan alles en maakte me totaal niet druk over hoe ik eruit zag. Nu is dat wel veranderd, en tuurlijk ben ik niet altijd helemaal tevreden over mezelf. Ik help mezelf er dan weer bovenop door te denken; niemand is perfect en ik heb nu gewoon mijn dag niet. Blijven lachen, dan voel ik me morgen weer helemaal geweldig. En nee, ik ben echt niet helemaal weg van mijn eigen persoontje, maar ik heb ook geen hekel aan mezelf. Soms kan ik wel best arrogant en bitchy overkomen, maar dat is wie ik ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 22:21 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben dik. Maar niet lelijk - denk ik :-x


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Ik ben blij met mezelf, maar het enige wat ik haat is dat ik te dik ben D:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ulybki schreef:
    Ik ben blij met mezelf, maar het enige wat ik haat is dat ik te dik ben D:




    Dat is juist goed. Ik ben blij dat ik rondingen heb. Meeste jongens maken me uit omdat ik te lang ben en dat ik rondingen heb. Meeste vriendinnen van mij zijn graat mager.


    When words fails, music speaks

    Ik ben verre van tevreden.

    Ulybki schreef:
    Ik ben blij met mezelf, maar het enige wat ik haat is dat ik te dik ben D:

    Haha ja dat heb ik dus ook ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben redelijk tevreden overmezelf, alleen verdik ik een beetje momenteel door te veel chips te eten.(A) Ik heb lelijke benen door dat ik als ik klein was veel gevallen ben en ik nu allemaal littekens heb. En mijn haar valt te veel uit vind ik.


    Keep on smiling

    Cranberrie schreef:
    (...)



    Dat is juist goed. Ik ben blij dat ik rondingen heb. Meeste jongens maken me uit omdat ik te lang ben en dat ik rondingen heb. Meeste vriendinnen van mij zijn graat mager.


    Misschien vind jij dat goed, maar ik niet :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Op dit moment voel ik me schattig met mijn kleedje =)
    Maar vroeger was ik ook echt onzeker, ik mocht van mijn ouders mijn benen niet scheren (ik heb het op mijn 15de dan toch stiekem gedaan) en daardoor droeg ik alleen maar lange broeken. Ik vond mezelf ook veel te dik =X
    Maar nu ben ik blij over mezelf =) Al durf ik nog wel eens te denken dat ik dik ben etc, maar dat gebeurt iedereen rond de 16 wel eens zeker?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    er zijn natuurlijk dingen waarmee ik niet blij ben, maar dat heeft iedereen. iig, dat neem ik aan.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 12:24 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    NYC schreef:
    (...)
    Jij bent ook gewoon vreselijk lekker, Lize :9~

    Jij dan, ik wil jouw lach hebben, serieus.


    All was well.

    Ik ben -over het algemeen- wel blij met mezelf. Ik ben spontaan en open, maak makkelijk vrienden en ben maximaal 2x per jaar écht chaggie. Voor de rest ben ik gewoon echt een stuiterbal, teveel energie gewoon. Ik ben denk ik al wel mn hele leven hetzelfde, het ene moment natuurlijk wat onzekerder dan het andere, maar ja, dat vergaat ook met de tijd ;D

    Conclusie, ik ben eigenlijk altijd dezelfde ik geweest en gooood, daar ben ik blij mee <3


    Nonee

    Ulybki schreef:
    Ik ben blij met mezelf, maar het enige wat ik haat is dat ik te dik ben D:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    ik was vroeger echt heel dik, ik had wel vriendinnen maar die waren echt superdun. ik werd langer en slanker en nu ben ik best blij met mijzelf.
    ik was vroeger ook heel erg klein nu ben ik nog steeds niet erg groot.
    alleen hoor ik soms nog wel een van mensen dat ze me arrogant vinden kijken, en dan denk ik vaak: o nee ze vinden me arrogant, maar ik vroeg aan een meisje hoe ik dan keek en ze zei je lacht dan niet en kijkt heel serieus.
    nou nu kunnen ze dat niet meer zeggen want ik ben een kleurenbom en heb ik giga smile on my face


    ik ga het maken, puur omdat jij zei dat ik dat niet kon

    Ik was vroeger heel tevreden over mezelf, nu niet meer....

    Ik had altijd eigelijk wat vetrollen gehad en daar had ik nooit heel erg mee gezeten. maar op een gegeven moment voelde ik me rot als ik weeeeeer zat te snaaien (en geloof me ik kan ongekende hoeveelheden naar binnen werkenxD)
    Toen ben ik gaan afvallen (6-7kg) en nog steeds kan ik mezelf (Ik weeg nu rond de 57 - 58 en ben 1.69 - 1.70) niet mooi dun noemen (mijn buik is redelijk plat geworden, mijn benen, borsten, kont alles is dunner geworden(van die borsten baal ik, die zijn bijna 2 cups gekrompen)) En nog steeds ben ik niet tevreden... Ik ben gewoon zo jaloers op al die dunnen fotomodelletjes uit mijn kals (believe me ik heb er echt 2 hele knappe en dunne in mijn klas zitten). en ik wil ook gewoon een vriendje, als een soort van bevestiging dat ik leuk en knap genoeg ben. En toch heb ik echt geen rotkop of een rotkarakter...


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake