• Hee, weet je ik heb gister zitten nadenken en tja... Vroeger was ik altijd zo jaloers op die meiden van MTV met hun uiterlijk en hun veel te dure kleding en zo voorts, maar ja ik ben nou van mening... Ik ben eigenlijk gewoon blij met mezelf. Ik ben dan niet een rijk, prachtig, modelletje met een barbie face. Maar dat maakt mij niet meer uit. Ik heb dingen die hun nooit zullen krijgen. Zoals, geluk, ookal zie je er uit als Miss Holland dan nog wil dat immers niet zeggen dat je gelukkiger bent, toch?

    Om dit nuttig te houden vraag ik jullie:
    Hoe denken jullie over jezelf? En hoe dachten jullie VROEGER over jezelf? Is er veel veranderd?

    xx

    Vroeger kon niks me wat schelen maar nu ben ik wel veel bezig met m'n uiterlijk.. Ik probeer ook af te vallen enzo - Ik bén (iets) te dik en dat weet ik zelf ook wel.

    Ben ook wel best tevreden al moet ik op dieet (aargh!) Lol. :P

    ik ben dik maar mijn gezicht vind ik afentoe best leuk...

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 13:53 ]


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    ik ben altijd al heel ijdel geweest,
    en vroeger als ik mezelf mooi vond werd ik gelijk arrogant, dus heb ik een tijd mezelf voorgehouden dat ik lelijk, dik enz was, zodat k niet arrogant werd.
    nu weet ik (gelukkig) hoe ik daarmee om moet gaan en ben ik zeer tevreden over mezelf.
    ik stel niet te hoge eisen aan mezelf, omdat ik niet perfect ben en omdat ik weet dat ik dat ook nooit zal worden; zoals elk mens.
    doordat mijn zelfbeeld positief werd,
    durfde ik mijzelf te zijn en liet ik me zien; kwam ik uit mijn schulp.
    dat heeft me een hoop vrienden opgeleverd :).

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 13:57 ]


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    Ik ben gewoon lekker.
    Dat zeg ik iedere ochtend vanaf kleins af aan tegen mezelf in de spiegel.
    Klink heel gek maar het geeft een goed gevoel.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Vroeger was ik erg onzeker over mezelf, maar daarin ben ik heel erg veranderd. Ik heb nu schijt aan andere mensen. Dit is hoe ik ben, en als anderen mij niet accepteren zijn zij het niet waard.
    Tuurlijk heb ik ook slechte eigenschappen, dat weet ik ook van mezelf. Maar niemand is perfect.
    En verder ben ik nu best wel tevreden met mezelf (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik uhm.. denk op het ene moment heeel slecht over mezelf, en het andere moment juist goed.

    Ik heb gewoon wat onzekerheden die mij héél erg onzeker maken. Maar ook dingen die ik niet mooi vind aan mezelf, daar heb ik mee leren leven. En ja, soms vind ik mezelf best mooi op een foto staan of whatever. Maar meestal toch niet.. ;x

    Of als mensen zeggen: "Jij bent echt een mooi meisje. Mooie ogen, rechte tanden." -dat zei laatst iemand tegen mij- dan vind ik dat wel heel tof ja, maar dan denk ik wel van: "is uiterlijk dan alleen belangrijk?"
    Want ik kijk tegen mijn uiterlijk aan van: "meeste dingen wel oke/mooi"
    Maar innerlijk, daar vind ik het nog moeilijk om een rust in te vinden, if you know what I mean.. (krul)

    maar ik denk dat het wel komt :')
    Dat ik gewoon aan het puberen ben en dat ik mezelf sws niet mooi vind, of lelijk enzo. Naja,
    ik maak me der nu niet zo druk over nee. Maar soms heb ik toch wel inzinkingen dat ik jaloers ben op mensen en dat ik dan baal dat ik dat niet heb. Maar dan daarna denk ik wel van: "En stel ik zou dat hebben, wat dan?"

    (krul)
    -einde van dit lulverhaal-

    Vroeger dacht is altijd dat ik een mislukkeling was enzo omdat ik veel gepest werd, maar sinds groep 8 kom ik voor mezelf op (hoor nu eigenlijk naar derde te gaan maar ben blijve zitten maar ben wel de beste leerling van de klas maar ja dat is nogal een ingewikkeld verhaal (nerd)). Nu word ik niet meer gepest en als iemand iets rottigs zegt negeer ik het gewoon, ik ben ook veel veranderd qua uiterlijk en laat ook zien wie ik ben. Ik voel me nu wel een stuk lekkerder en tjah, ik ben eigenlijk wel blij nu emt mijn leven!<3

    Goede topic btw<3!

    Uhm vroeger vond Ik mezelf echt verschrikkeljjk Enzo.
    Maar nu accepteer Ik mezelf volkomen en nu Ik Ben afgevallen voel Ik me veel beter in mn vel.
    Het is veel fijner om van jezelf te houden Dan jezelf te haten
    Ik voel me nu heerlijk

    Ik dacht altijd heel slecht over mezelf. Had wel wat vrienden, maar die werden bijna net zo erg gepest als ik.
    Nu ben ik totaal anders, mensen maken nouwlijks meer een rotte opmerking en als ze dat doen weet ik vaak nog wel wat terug te zeggen zodat ze hun bek houden. Ik heb nu 2 mega-super-geweldige vriendinnen en of course mijn vriendje. Eerst dacht ik altijd heel zwart, dat nooit iemand van me zou kunnen houden... het tegendeel heeft zich op 1 juli bewezen ^^

    Ik ben nu blij met mezelf, ik accepteer mezelf en alles aan mij (A)


    Second star on the right and straight on till morning

    ik dacht vroeger enorm slecht over me, maar nu valt het wel mee.
    Ik ben dan wel wat dikker als anderen, en niet zo mooi als iedereen zou willen zijn, maar ik ben kerngezond en dat is wat telt, toch?
    Ik ben liever kerngezond en wat molliger dan andere, dan graatmager van de kanker of welke ziekte dan ook . x


    My hands are at your throath, and I think I hate you

    CRonaldo schreef:
    Ik ben geweldig, en er is niemand geweldiger dan ik (krul)
    Behalve ik!


    I live for the applause, you will die for it.

    Vroeger dacht ik echt heel anders over mezelf. Ik was lang voor mijn leeftijd, en schaamde me daarvoor. Daardoor ging ik met gebogen hoofd en schouders lopen. Ik was ook best onzeker, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik toen ziek was. Nadat mijn ziekte overging, kreeg ik veel meer zelfvertrouwen. Ik ging rechtop lopen, en kroop niet meer in elkaar. Ik draag zelfs hoge hakken. Dus ik denk dat er aardig wat veranderd is in mijn zelfbeeld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ElNino schreef:
    Is niet veranderd tegenover vroeger.


    Quiet the mind, and the soul will speak.