• Hyee,
    ik zit met een probleem, namelijk, mijn haar ! Ik heb het eergisteren gewassen, en gisteren was het alweer vettig ! Ik heb al verschillende soorten shampoo gebruikt, ook shampoo tegen vettig haar, maar dan wordt het nog sneller vet ! Hebben jullie dat ook? Of is het gewoon door de puberteit?
    Tips? ;o
    <3

    geen idee of er al een topic over was ;x


    My friends are my estate.

    Heb ik ook! En het word alleen maar erger als ik het iedere dag was. Dus ik doe het een dag wel, een dag niet en dan weer een dag wel x) En volgens mij is er niet echt een shampoo die er voor zorgt dat je haar niet snel weer vet word.


    You are beautiful, you are love.

    Ik was het elke dag. En als ik het dan eens oversla moet ik het 's avonds of de dag erna echt wassen omdat het anders vet wordt. Je haar teveel wassen is ook niet goed tenzij je de juiste verzorging hebt.
    Ik heb zelf hele dure shampoo, waar ik dat minder mee heb. Maar dat is echt duur, die vind je niet bij de Etos o.i.d, dus dat lijkt me ook niet echt een optie voor je ...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 16:57 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dat is de pubertijd.. iemand die ik ken had dat ook een tijdje maar ze had er een shampoo voor en nu heeft ze het niet meer.


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    Dat is de pubertijd.. iemand die ik ken had dat ook een tijdje maar ze had er een shampoo voor en nu heeft ze het niet meer.

    door die shampoo is het over gegaan? Of was het gewoon toen de puberteit stopte, dat ze het niet meer had?


    My friends are my estate.

    Wrijf je veel door je haar? Als in, met je hand er door gaan als het niet goed ligt? Want daar kan 't ook aan liggen. Maar het heeft ook te maken met de puberteit, troost je ik heb dat ook. Alleen ben ik soms zo slim not om mijn haar elke dag te wassen en dat is niet goed :')

    NEWYORKZOO schreef:
    (...)
    door die shampoo is het over gegaan? Of was het gewoon toen de puberteit stopte, dat ze het niet meer had?

    Ik weet het eigenlijk neit, maar volgens mij stopte het gewoon na 2 à 3 maanden vanzelf...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 18:10 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Heb ik ook, extreem hard. Als ik het s'ochtends was is het s'avonds al vettig. ;l & ik gebruik ook shampoo voor vettig haar.

    In de puberteit wordt je haar snel vettig. Daar heb ik ook last van. Daar om douch ik ook de ene dag wel en de andere dag niet. Elke dat je haar wassen is ook weer niet goed. Dus sla steeds een dag over. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Probeer het eeen in de vakantie een tijd niet te wassen. natuurlijk zonder dat je met anderen afspreekt. laat het heeel vet worden. want ik hoorde van eenmeisje met een beautyblog dat het daarna heel snel goed gingmet haarhaar. en bouw inderdaad lange tijdenop tussen het wassen. natuurlijk wel gewoon eens douchen, maar niet je haar wassen. na een tijdje past je haar zich aan en blijft het langer schoon.


    it's so empty living behind these castle walls

    Je hebt speciale shampoo daarvoor en dan wordt je haar minder snel vettig. ;D
    Maar wat ook helpt is bv. in een vakantie een week lang (of langer) je haar niet wassen zodat je haar kan 'afkicken' van shampoo.

    Ik had dat vooral op mijn kruin, en ik heb daar nu een shampoo voor en het is gedaan.
    <3


    I wanna be the reason of your smile.

    Niet zo vaak wassen, niet zo vaak van shampoo veranderen, niet te hard op de hoofdhuid inmasseren als je het wast en niet veel verschillende haarspullen gebruiken.. Als je heel dun haar hebt dan is dat vette haar normaal btw =]


    I don't need words to feel those lips.

    Je moet je haar twee keer met shampoo. Niet te veel op de huid, maar echt het haar. En niet al te veel shampoo gebruiken. Daarna 1 keer met conditioner die moet je niet in masseren, maar gewoon een beetje uitsmeren over de toplaag. Dit heb ik van mijn zus die een kapers opleiding volgt;)


    Happy Birthday my Potter!

    Het kan ook het weer zijn, van warm weer wordt je haar heel snel vet. (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik was het elke dag, daarom is mijn haar nooit vet. Dus misschien moet je dat doen?


    Life is hard and then we die