• Hyee,
    ik zit met een probleem, namelijk, mijn haar ! Ik heb het eergisteren gewassen, en gisteren was het alweer vettig ! Ik heb al verschillende soorten shampoo gebruikt, ook shampoo tegen vettig haar, maar dan wordt het nog sneller vet ! Hebben jullie dat ook? Of is het gewoon door de puberteit?
    Tips? ;o
    <3

    geen idee of er al een topic over was ;x


    My friends are my estate.

    Reloaded schreef:
    Vettig haar heeft totaal niet te maken met hoeveel keer je het wast in een week.. Minder wassen of meer maakt niet uit.. vettig haar ligt aan hormonen, niet aan wasfrequentie. (:
    je moet zien dat je niet te veel je haren kamt en met je vingers in je haar zit; Je kan best ook je borstels af en toe ook wassen. En als je het haar wast, vooral het haar niet de hoofdhuid. En altijd afspoelen met KOUD water, dan gaan die porie talgdingens meer toe. (:

    Ga ik eens proberen ;d


    My friends are my estate.

    Het helpt serieus heel erg als je van je haar afblijft, ik had er ook heel veel last van maar ik heb nu een of andere chique shampoo van de kapper die eigenlijk 30 euro per fles kost, maar ik ken die eigenaresse dus ik kan ze steeds voor 5 euro kopen. x']


    It's time to be happy again.

    i know your problem..
    ik heb er namelijk ook last van.
    je moet elke dag douchen en schampoo en cremé spoeiling gebruiken.
    dan heb ik er geen last van in ieder geval. (:


    Life is a beautiful struggle

    Oh ja, en ook zorgen dat je hoofdhuid niet de warm wordt; Door haardrogers en stijltangen kan je hoofdhuid warm worden waardoor het sneller vettig is. (:


    Get outta my head!