• Hyee,
    ik zit met een probleem, namelijk, mijn haar ! Ik heb het eergisteren gewassen, en gisteren was het alweer vettig ! Ik heb al verschillende soorten shampoo gebruikt, ook shampoo tegen vettig haar, maar dan wordt het nog sneller vet ! Hebben jullie dat ook? Of is het gewoon door de puberteit?
    Tips? ;o
    <3

    geen idee of er al een topic over was ;x


    My friends are my estate.

    Heb ik ook, maar de dag daarna is het niet meer vet. Heel raar. Maar ik ga me haar echt niet elke dag wassen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik douche elke ochtend, dus mijn haar is eigenlijk nooit vet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ligt volgens mij ook gewoon aan het weer want ik heb er de laatste tijd ook veel last van D:


    waarom is het zo godse koud? :(

    Het ligt aan veel dingen; inderdaad aan het weer, maar ook van intensief sporten wordt je haar sneller vet. Zoals al een paar pagina's terug, in de vakantie gewoon eens in de week wassen. Wat ook nog wel eens helpt is een hoofdhuidmassage, daardoor wordt je bloedcirculatie beter, dat kan ook nog wel eens helpen tegen vet haar.

    En als je dan vet haar hebt, kan je het het best opsteken, het vet kan puistjes langs de haarlijn maken. Ook ipv van wassen kan je er van dat babypoeder, talkpoeder toch, in stoppen of witte poeder make up. Als je het dan uitkamt, zie je er niks van! Het poeder absobeert het vet, zonder je hoofdhuid aan te tasten, wat shampoo meestal wel doet.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 21:11 ]


    Love is everywhere, you just have to find it

    Misschien ook minder vaak aan je haar zitten?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heb ik totaal geen last van sorry. Maar ik was mijn haar meestal om de dag of om de twee dagen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jep ik ook.
    ik was het om de dag en de dag voor ik het moet wassen in de avond is het weer vettig.
    ik denk dat het komt door het weer, in de winter heb ik er altijd minder last van. En zeker door de puberteit. de hormonen hebben er veel mee te maken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    heb ik ook!

    gewoon zelfde kleur als je haar verfen, dan is het over!(:

    Ik had ook vettig jaar, en gebruik nu Garnier 2 in 1 shampoo :3 dat werkt wel, vind ik.

    -ziet bericht VIP-

    oh, dat was het ö ik heb het een half jaar geleden geverfd, en toen is het opgehouden. aha. x3

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 21:43 ]


    Destroy what destroys you.

    Daar heb ik dus ook last van. Ik hoef maar 1 dag mijn haar niet te wassen en het is helemaal vet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb het ook een tijdje gehad, het hoort ook bij de puberteit. Maar wat helpt is je haar om de dag wassen. Dat klinkt misschien raar, maar als je je haar elke dag wast dan maakt je lichaam dat vet juist aan tegen de shampoo.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Christiane schreef:
    Het ligt aan veel dingen; inderdaad aan het weer, maar ook van intensief sporten wordt je haar sneller vet. Zoals al een paar pagina's terug, in de vakantie gewoon eens in de week wassen. Wat ook nog wel eens helpt is een hoofdhuidmassage, daardoor wordt je bloedcirculatie beter, dat kan ook nog wel eens helpen tegen vet haar.

    En als je dan vet haar hebt, kan je het het best opsteken, het vet kan puistjes langs de haarlijn maken. Ook ipv van wassen kan je er van dat babypoeder, talkpoeder toch, in stoppen of witte poeder make up. Als je het dan uitkamt, zie je er niks van! Het poeder absobeert het vet, zonder je hoofdhuid aan te tasten, wat shampoo meestal wel doet.


    Bedankt <3


    My friends are my estate.

    Het ligt ook vaak aan de pubertijd. Maar vaak heb je van jezelf ook vet haar.
    Je kan dan naar de apotheek gaan voor een speciale shampoo.
    Een vriend van mij doucht elke dag, die heeft dus echt ontzettend vet haar.
    Dus minder vaak douche =D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Vettig haar heeft totaal niet te maken met hoeveel keer je het wast in een week.. Minder wassen of meer maakt niet uit.. vettig haar ligt aan hormonen, niet aan wasfrequentie. (:
    je moet zien dat je niet te veel je haren kamt en met je vingers in je haar zit; Je kan best ook je borstels af en toe ook wassen. En als je het haar wast, vooral het haar niet de hoofdhuid. En altijd afspoelen met KOUD water, dan gaan die porie talgdingens meer toe. (:

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 16:36 ]


    Get outta my head!

    Ik heb gisteren iets gezien op YT, misschien dat het helpt ...

    Klikkie!


    Everyone's a hypocrite, even I am.