• (Novum/AP) - Een pasgeboren baby die al dood was verklaard in Mexico is op zijn eigen begrafenis 'weer tot leven gekomen'. Het kind begon tijdens de begrafenis te huilen in zijn grafkist. De autoriteiten onderzoeken nu of de artsen die het kind dood verklaarden een fout hebben gemaakt of dat er sprake is van een strafbaar feit.

    De 'wederopstanding' vond plaats in de Centraal-Mexicaanse stad Tulancingo. De begrafenisceremonie was in volle gang, toen de aanwezige familie opmerkte dat er geluid uit het kistje kwam. Het kind was te vroeg geboren.


    Bron; Msn nieuws.

    Like omg. Dat is toch niet normaal? (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Fack, nu word ik bang o.o


    No growth of the heart is ever a waste

    Is dit niet gewoon broodje aap?


    Never give up on things that make you smile.

    Penelope schreef:
    (Novum/AP) - Een pasgeboren baby die al dood was verklaard in Mexico is op zijn eigen begrafenis 'weer tot leven gekomen'. Het kind begon tijdens de begrafenis te huilen in zijn grafkist. De autoriteiten onderzoeken nu of de artsen die het kind dood verklaarden een fout hebben gemaakt of dat er sprake is van een strafbaar feit.

    De 'wederopstanding' vond plaats in de Centraal-Mexicaanse stad Tulancingo. De begrafenisceremonie was in volle gang, toen de aanwezige familie opmerkte dat er geluid uit het kistje kwam. Het kind was te vroeg geboren.


    Bron; Msn nieuws.

    Like omg. Dat is toch niet normaal? (cat)

    Nee man, wat de fack..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    omg, dat is zo erg :O zie je al voor je dat het later tot leven was gekomen, onder de grond...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Waajjjooo, das tering freaky en ik lach er om xD eigenlijk lijkt me dat best gaaf en tegelijk dood eng xD
    And Iknow, ik spoor nie :X


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Auditore schreef:
    Welke sukkel hebben ze daarop gezet O.o?! Degene die dat opvolgde zal geen doktertje meer kunnen spelen :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dat is dus de reden waarom ik me wil laten cremeren , zodat ik zeker MORSdood ben ;)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Eh ieuw


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dát lijkt me eng xd.


    To infinity and beyond •

    wrm worden oude topics omhoog geschopt xD

    HeroHUNTER schreef:
    Duude.. Ik zou me doodschrikken Ö


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Weird.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.