• (Novum/AP) - Een pasgeboren baby die al dood was verklaard in Mexico is op zijn eigen begrafenis 'weer tot leven gekomen'. Het kind begon tijdens de begrafenis te huilen in zijn grafkist. De autoriteiten onderzoeken nu of de artsen die het kind dood verklaarden een fout hebben gemaakt of dat er sprake is van een strafbaar feit.

    De 'wederopstanding' vond plaats in de Centraal-Mexicaanse stad Tulancingo. De begrafenisceremonie was in volle gang, toen de aanwezige familie opmerkte dat er geluid uit het kistje kwam. Het kind was te vroeg geboren.


    Bron; Msn nieuws.

    Like omg. Dat is toch niet normaal? (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wow dar die artsen zo'n fout kunnen maken!! En als het niet strafbaar word verklaard dan?? Dan zeggen ze alleen naar Sorry (;


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Torresss schreef:
    Ja, ik heb het ook gelezen.
    Vreselijk.
    Je zal maar zo'n fout maken als dokter.
    Arme ouders, denk je dat je kind dood is. Komt het tot leven op de begrafenis!


    This world need some love.

    Dat lijkt me wel freaky. Begint je dode kind opeens te huilen. ;o
    Eigenlijk ook wel gaaf voor die ouders. : o


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Dat is dan toch ook wel dom zijn? Je weet toch wel zeker of iemand dood/levend is. :8


    Keep on smiling

    Eng...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Moet je je voorstellen dat het kistje al onder de grond had gelegen. o.o
    Arm kind. D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ben ik de enige die het zielig vind voor het kind XD? Allemachtig, in een houten kistje opgesloten liggen terwyl je net geboren bent.

    Wtf.. dat is echt gewoon te erg voor woorden.


    Life is hard and then we die

    Purity schreef:
    WTF?! dat is echt.. een verhaal voor een horror film!


    You are the dream. I am the dreamer.

    omg dat is ook echt creepy. Echt hoor, welke sukkel hebben ze die baby laten onderzoeken?

    HAHAHAHAHA.
    Okey, sorry, ik zou me doodschrikken daar.
    Maar ik vind het hi-la-risch.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Armani schreef:
    Duude.. Ik zou me doodschrikken Ö


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Als dat kind nu echt begraven was, waren ze veel te laat geweest om het nog te redden. Gelukkig begon het kindje dan te wenen ipv een paar uur later.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    wtf:|

    wauw, wie weet had dat kind daar gewoon in gebleven en gestikt, of dat het nog niet gestikt was! Oo
    Almaar goed dat die baby begon te wenen...