• (Novum/AP) - Een pasgeboren baby die al dood was verklaard in Mexico is op zijn eigen begrafenis 'weer tot leven gekomen'. Het kind begon tijdens de begrafenis te huilen in zijn grafkist. De autoriteiten onderzoeken nu of de artsen die het kind dood verklaarden een fout hebben gemaakt of dat er sprake is van een strafbaar feit.

    De 'wederopstanding' vond plaats in de Centraal-Mexicaanse stad Tulancingo. De begrafenisceremonie was in volle gang, toen de aanwezige familie opmerkte dat er geluid uit het kistje kwam. Het kind was te vroeg geboren.


    Bron; Msn nieuws.

    Like omg. Dat is toch niet normaal? (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    xJelena schreef:
    Soms kan iemand dood lijken, maar het toch niet zijn, of zo. Maar tegenwoordig hebben ze toch al machines om die gevallen er uit te halen? Freaky. ;o

    In rijke lande ja,maar Mexico is niet zo rijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    wow weird

    wtf!


    And all the girls in the front row scream your name.

    zomg :o


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    omg

    nou en als je dan in een cultuur leeft waar de begraffenis onmiddellijk moet plaatsvinden...


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Dit is gewooon te creepy gewoon haha ik zou me doodschrikken als ouder zijnde maar dan toch wel onwijs blij zijn denk ik alhoewel hoelang was dat kind al dood dan???


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    ik zou keihard gillen


    every spark starts a fire

    Dat een dokter zo'n fout kan maken! Die ouders moeten nogal geschrokken zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    lol, wel lullig voor dat kind!

    haha


    FBI U.S.A. story

    Ik zou me doodschrikken.
    Arme ouders, denk je dat je kind dood is. Komt het tot leven op de begrafenis!


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    omfg, komda tege ><

    Eng. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    creep -'-


    My friends are my estate.

    OMFG?

    oké dat is abnormaal!


    Dream not your live, live your dream!