• (Novum/AP) - Een pasgeboren baby die al dood was verklaard in Mexico is op zijn eigen begrafenis 'weer tot leven gekomen'. Het kind begon tijdens de begrafenis te huilen in zijn grafkist. De autoriteiten onderzoeken nu of de artsen die het kind dood verklaarden een fout hebben gemaakt of dat er sprake is van een strafbaar feit.

    De 'wederopstanding' vond plaats in de Centraal-Mexicaanse stad Tulancingo. De begrafenisceremonie was in volle gang, toen de aanwezige familie opmerkte dat er geluid uit het kistje kwam. Het kind was te vroeg geboren.


    Bron; Msn nieuws.

    Like omg. Dat is toch niet normaal? (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Dan ben je toch vaak al gestikt omdat er geen zuurstof in een dichte kist onder de grond zit?


    Nouw nee dat hadden ze een keer uitgeprobeerd en volgendsmij kon je tot 2 uur gewoon blijven ademen voordat je het benauwd kreeg.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    BIackParade schreef:
    (...)

    Nouw nee dat hadden ze een keer uitgeprobeerd en volgendsmij kon je tot 2 uur gewoon blijven ademen voordat je het benauwd kreeg.


    Oké vet dat wist ik niet, waar hebben ze dat getest?


    Scream for mercy!

    ik vind dit een verschikkelijke fout.
    laat ze die arts echt een flinke straf geven!
    wat zouden die ouders geschrokken zijn.

    ja sorry, ik kan niet tegen kinderleed.


    Vampire Heart.

    Beelzebub schreef:
    Ook lullig als je kind schijndood geboren wordt.
    Mocht het mijn kind zijn dan waren die artsen nog lang niet jarig geweest + ik zou helemaal door het lint gaan als ik mijn kind opeens weer levend in mijn armen heb. 't Moet waarschijnlijk heel moeilijk zijn voor die ouders om te verwerken dat hun dode baby nog leeft, ik zou het in eerste instantie ook niet geloven ook al zie ik het met mijn eigen ogen.


    Inderdaad. Denk dat het ook iets is wat je moeilijk kan accepteren omdat je je er op 'instelt' dat je kind overleden is...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Echt ik krijg gewoon kippenvel xD zooo eng ik zou gillend weg rennen ofzo! Mijn god en die ouders jezus geef die arts maar een flinke straf!


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    He dit lijkt op mijn boek,daar werden de doden ook weer wakker.

    Het is natuurlijk niet goed,maar in Mexico hebben ze niet zo'n goede opleidingen instrumenten. Vroeger gebeurde dit vaker,omdat ze toen niet zo veel wisten,zoals nu daar ook.
    Ik denk dat die ouders alleen maar blij zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Armani schreef:
    Duude.. Ik zou me doodschrikken Ö

    ik hoorde het al.
    vreselijk he?
    dat je zo'n fout maakt!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ow ja
    dat had ik gwn op internet ergens gelezen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Omg, dat lijkt me echt vreselijk eng. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Armani schreef:
    Duude.. Ik zou me doodschrikken Ö


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Oké vet dat wist ik niet, waar hebben ze dat getest?


    Soort programma als myth busters denk ik. Hadden ze iemand levend begraven in een kist.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Nou er is wel een ziekte dat mensen zo'n lage hartslag krijgen dat het bijna onmeetbaar is en dat ze zich niet kunnen bewegen en in een soort van shock raken zeg maar. Maar bah, wat erg :/


    Wie du mir, so ich dir.

    De nieuwe Jezus haha! _O_

    Wat ben je dan opgelucht als ouder zijnde!!!!


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake