• Heey Autumn en Ik, Freaken helemaal uit over het feit dat julie denken dat Amerika TH steelt. Sjeezes christ!

    Atumn; Ik vind dat mensen belachelijk doen over Amerika En dat niet alle Amerikanen suckers zijn , net zoals niet alle Nederlanders of Duitsers of Belgen of weet ik veel wat suckers zijn
    `En dat omdat één persoon iets gemeens zegt over TH daarvoor niet dat hele Freaking land veroordeelt moet worden.
    Godver, tzijn 303.824.646 inwoners die gewoon achterlijk en lui genoemt worden hea
    Dat Th zelf mag doen watie wil en dat de Amerikanen daar x aan kunnen doen..

    Ik;
    Sjeezes Chill echt uit! Gewoon omdat ToHo daar een tour maken, is het toch niet meteen dat ze Europa vergeten!
    Vergeet zelf niet! dat jullie zelf al teveel eisen van Tokio Hotel!
    Meer nummers, Cd's, Tours, Omfg! Ze zijn al 5 jaar aan een stuk stevig bezig!
    Gun ze wat rust! en wees eens blij voor ze dat ze hun droom kunnen verwezelijken, en dat het wereldsterren worden.
    Het volgende? ToHo veroverd Azie, wat gaan jullie denken??
    Die vuile Aziaten pakken ToHo af?!
    Altijd maar opnieuw en opnieuw!
    Gun ze echt wat rust, ze hebben ook nog een leven hoor!!!



    Wij hebben gesproken!!!(A)
    Scheld ons maar uit, we don't care ¬¬


    death to the one at the end of the serenade.

    Eej ,,2 (A)


    Crack a bottle

    (...)

    weetje wat sei dee?? in het begin vn heet jaar drukt se mij en een vriendin vn mij 10 cent in onse hande en sei : Jullie sijn mn bodyguart ,,sij egt soo : WTF.. wij telkes in haar prikken enso .
    sei: Jullie sijn ontslage wegens irritatie xD
    en se sei dat sei en haar sus een platecontract hadde ensoo en lied se mij son liedje horen die sei sogenaamt song : was All about us vn Tatu xD
    se kan geeneens singe (A)


    Wat een vaag kind o__O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (cool)


    I recycle my thoughts.

    en toen was het stil ¬¬


    Crack a bottle

    (cool)

    Net als jij in het vorige topic al zei. Ik weet ook wel dat ToHo het niet zo bedoelt en ze nooit hun fans willen kwetsen omdat iedere fan goud waard is! [/behalve Bill4Immerr die was zwart]


    I do not hook up.

    (...)
    Net als jij in het vorige topic al zei. Ik weet ook wel dat ToHo het niet zo bedoelt en ze nooit hun fans willen kwetsen omdat iedere fan goud waard is! [/behalve Bill4Immerr die was zwart]

    HAHA xD


    I recycle my thoughts.

    Maar mag ik wat segge en als je nee segt : ik doe het lkkr tog:P

    Ik vind dat vn de Th haters ,dat se geen haters sijn,,wnt je kan alleen iemand haten als je se persoonlijk kent ¬¬ vind ik..

    Wow ,,heel ander onderwerp.. ¬¬ OKeej ,,let maar niet op mij :P


    Crack a bottle

    (...)
    HAHA xD

    xD Maar okay daar ben ik het wel mee eens ze doen het namelijk niet bewust en dat ze doorbreken in Amerika gun ik zo ook wel(cat)..


    I do not hook up.

    Maar mag ik wat segge en als je nee segt : ik doe het lkkr tog:P

    Ik vind dat vn de Th haters ,dat se geen haters sijn,,wnt je kan alleen iemand haten als je se persoonlijk kent ¬¬ vind ik..

    Wow ,,heel ander onderwerp.. ¬¬ OKeej ,,let maar niet op mij :P

    Mee eens!(cat)
    [/Ik ben vandaag echt menings loos ik ben het bijna overal mee eens! -_-]


    I do not hook up.

    (...)
    Mee eens!(cat)
    [/Ik ben vandaag echt menings loos ik ben het bijna overal mee eens! -_-]


    Whaha xD :')


    Crack a bottle

    (cat) Naja jullie lachen me uit :| Nu moet ik huilen ...


    I do not hook up.

    nee ,ik lach je toe (A)


    Crack a bottle

    Oo gelukkig maar *Vjieeuw!*


    I do not hook up.

    Whaa ,,ik sit op 88 topics tegelijk fsoo..
    moeilijk bij te houde xD


    Crack a bottle

    Ik ben dan mss wel geen TH fan, maar jullie hebben wel gelijk


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]