• Meet my second future husband: klik.

    Hij is een iraanse zanger :9~ En let niet op de rare hoofden die hij trekt daar want het zijn van die foto's van zn videoclip weetjewel hahah.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Forlan schreef:
    He's yours dude.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ken jij hem? o-o wtf ;o
    nee man die had ik niet verwacht van jou hahah(krul)

    Ik ken nog al veel artiesten en blablabla. Ik zoek altijd kei veel op op internet, echt waar. Daar hou ik me altijd mee bezig. Met nieuwe artiesten leren kennen. ;3


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Ik ken nog al veel artiesten en blablabla. Ik zoek altijd kei veel op op internet, echt waar. Daar hou ik me altijd mee bezig. Met nieuwe artiesten leren kennen. ;3

    Maar jonge, hij is iraans ;o wtf. hahah. (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar jonge, hij is iraans ;o wtf. hahah. (nerd)

    Ik was verslaafd aan een iraanse gast en bij last.fm stond hem bij "Similar Artists" en ja, dus ik gaan klikken op hem hé ; D Echt, je moet op last.fm komen, dan bij artiesten gaan, similar artists bekijken en je leert echt veel mooie artiesten kennen. Ghéhe :'D


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Ik was verslaafd aan een iraanse gast en bij last.fm stond hem bij "Similar Artists" en ja, dus ik gaan klikken op hem hé ; D Echt, je moet op last.fm komen, dan bij artiesten gaan, similar artists bekijken en je leert echt veel mooie artiesten kennen. Ghéhe :'D

    hahah aan welke iraanse gast was je verslaafd?:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De jouwe. Ik val meer op jongens met iets langer haar haha. But he's not ugly :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahah aan welke iraanse gast was je verslaafd?:9~

    Weet ik niet meer ;x Want ik herkende die op dat prentje van jou eerst ook niet. Nuja, jawel. Maar ik wist niet vanwaar, en dacht gewoon dat hij op iemand lijkte. En toen las ik die naam dat iemand hier in dit topic dropte en dan was het van "aaaaaahjaaaaaa" Ghaha :'D Maar had hij vroeger geen ander haar of whatever? ;x


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Weet ik niet meer ;x Want ik herkende die op dat prentje van jou eerst ook niet. Nuja, jawel. Maar ik wist niet vanwaar, en dacht gewoon dat hij op iemand lijkte. En toen las ik die naam dat iemand hier in dit topic dropte en dan was het van "aaaaaahjaaaaaa" Ghaha :'D Maar had hij vroeger geen ander haar of whatever? ;x

    Ja hahah maar ik vind dit leuker bij hem :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eh, hou hem maar! ;'D


    None but ourselves can free our minds.

    ElLieno schreef:
    De jouwe. Ik val meer op jongens met iets langer haar haha. But he's not ugly :9~

    Hij had vroeger langer haar hoor hahah (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ja hahah maar ik vind dit leuker bij hem :9~

    Kijk, ik wist het ;3 Ghéheh.


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Kijk, ik wist het ;3 Ghéheh.

    hahah ik hou van mannen met kort haar al is lang ook niet slecht :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahah ik hou van mannen met kort haar al is lang ook niet slecht :9~

    Ik hou van mannen met donker haar, maar Torres is gewoon een uitzondering. ;3


    Some people make the world special just by being in it

    ElNino schreef:
    (...)
    Ik hou van mannen met donker haar, maar Torres is gewoon een uitzondering. ;3

    haha dat had ik al door, maar iedereen maakt voor Torres wel een uitzondering _O_


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    haha dat had ik al door, maar iedereen maakt voor Torres wel een uitzondering _O_

    : |

    Dat is niet nodig, Torres is in mijn bezit, pfah.


    Some people make the world special just by being in it