• De stelling van vandaag luidt:
    Elk gezin mag niet meer dan 3 kinderen hebben, anders word het veel te druk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens. Wat een onzin.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Regering in China zegt niet meer dan 1!


    waarom is het zo godse koud? :(

    Oneens. Anders krijg je vast wat ze in China nu ook doen: het 'minderwaardige' geslacht wordt omgebracht om een 'beter' kind te kunnen krijgen en dan komt er een tekort aan een bepaald geslacht.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 0:04 ]


    I am an idiot, I move.

    Ik zelf vind het wel te druk met 3. Hier thuis is het al te druk met 2, ik en mijn broer dus.


    Keep on smiling

    Dus wanneer je al 3 kinderen hebt en je heel perongeluk/onverwacht zwanger raakt van een 4e kind, moet je dat kind maar vermoorden? -vergezocht- Maar nee, ik ben het oneens. Iedereen zou zelf moeten kiezen hoeveel kinderen diegene wil. (:

    Waar slaat dit op? Oneens.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oneens!(cat)

    Oneens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oneens. Maar toch vind ik 2 kinderen wel genoeg

    wolfpackNM schreef:
    Oneens!(cat)


    Who’s afraid of the big, bad wolf?

    Oneens. Ik ken iemand met 4 broers en zussen, en bij hun is het altijd onwijs gezellig.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nu voel ik me overbodig. Ik zit in een gezin van 5 kinderen, wat zal mn moeder blij zijn. --"
    Oneens, btw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oneens het is wel lastiger
    want bijv bij ons thuis zijn wij met 3 kinderen
    en mijn broer en broertje hebben adhd en mijn moeder ook (en mijn vader kan ook druk zijn) en ik wordt op adhd en add getest want ik heb van ze allebij kenmerken dus ons gezin is juist heel druk enzo en dat is echt lastig
    maar ik vind dat je zelf moet beslissen hoeveel kinderen je krijgt en niet dat daar regels over moeten zijn

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 0:56 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Oneens, want in andere gezinnen heb je 1 of 2 kinderen, zo wordt alles in belans gehouden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ecstasy schreef:
    Dus wanneer je al 3 kinderen hebt en je heel perongeluk/onverwacht zwanger raakt van een 4e kind, moet je dat kind maar vermoorden? -vergezocht- Maar nee, ik ben het oneens. Iedereen zou zelf moeten kiezen hoeveel kinderen diegene wil. (: