• De stelling van vandaag luidt:
    Elk gezin mag niet meer dan 3 kinderen hebben, anders word het veel te druk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens


    Life´s shit, holy shit

    Mag ieder toch zelf weten?
    Oneens dus.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Reassurance schreef:
    Oneens. Wat een onzin.


    Happiness hit her like a train on a track

    Shade schreef:
    Oneens. Anders krijg je vast wat ze in China nu ook doen: het 'minderwaardige' geslacht wordt omgebracht om een 'beter' kind te kunnen krijgen en dan komt er een tekort aan een bepaald geslacht.

    RINGDINGDONG schreef:
    Betekent het ook dat er minder jankende kinderen komen? Dan ben ik eens haha.
    Nee, maar wat een domme stelling. Laat mensen dat zelf maar bepalen. Alhoewel, als je 10 kinderen neemt dan zal ik dat wel raar vinden.

    Ik ken een gezin en die hebben 12 kinderen. Waarvan de oudste 17 is.

    Oneens,Ik dacht dat we een vrije staat waren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Moeten zelf zelf weten. Maar zelf zou ik nooit meer dan 2 kinderen nemen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En wat als je nu 2x een tweeling krijg? Tsja dan heb je een probleem?? Ik vind het dom. Ik bedoel we zijn vrij in het doen en laten wat we willen.


    Yongguk & Daehyun <33

    Reassurance schreef:
    Oneens. Wat een onzin.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eeen beetje eens, want mijn oom en tante hebben vijf meiden van onder de 10.. ik heb angst voor dat huis. mijn oren gaan stuk elke keer als ik in de buurt kom van hun huis én hun kinderen - mijn nichtjes dus - zijn mooordend. die maken je af. ;$
    maar ik ben ook onees, want je moet het zelf beslissen. ;D


    "POTATOOOOOE!"

    Oneens, wat ze al zeggen. Je moet zelf je keuze maken. Mijn vader heeft er een stuk of 6 verwekt --'

    Not that I care..


    Love is louder than the pressure to be perfect.

    Tja, en toch ben ik het gedeeltelijk eens. Ieder moet het natuurlijk zelf weten, maar een 'richtlijn' om het maar even onbeschoft zo te noemen is toch beter voor de natuur. Vooral met de steeds groter wordende over populatie die je tegenwoordig hebt zou het geen kwaad kunnen als mensen bewust minder kinderen -proberen- te nemen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oneens.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Oneens. Je mag zoveel kinderen als je zelf wil, zolang je maar goed voor ze blijft zorgen. Het is echt onrechtvaardig in China! Als je nou een tweeling krijgt moet je er een zien weg te werken!

    (doeg) Chinezzzzzzzen

    Reassurance schreef:
    Oneens. Wat een onzin.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ecstasy schreef:
    Dus wanneer je al 3 kinderen hebt en je heel perongeluk/onverwacht zwanger raakt van een 4e kind, moet je dat kind maar vermoorden? -vergezocht- Maar nee, ik ben het oneens. Iedereen zou zelf moeten kiezen hoeveel kinderen diegene wil. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.