• De stelling van vandaag luidt:
    Elk gezin mag niet meer dan 3 kinderen hebben, anders word het veel te druk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneensw, je mag zoveel kinderen hebben als je wilt, zolang je er maar voor kan zorgen. Als je niet meer in staat om voor meer kinderen te zorgen moet je er niet meer nemen, en als dit wel gebeurt zou je ze moeten afstaan. Want ieder kind heeft wel recht op een fijn leven zonder tekort komingen.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ach, vroeger was het normaal om acht kinderen te hebben. Dus het zou 'n beetje onzin zijn om daar een limiet aan vast te stellen. Het blijft tenslotte je eigen keuze, over het algemeen. Dus ik ben het ermee oneens. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    In de Filippijnen misschien, maar daar moeten ze eens nodig voorbehoedsmiddelen gaan promoten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat moeten de ouders/verzorgers zelf bepalen. Maar ze moeten wel genoeg geld hebben om voor meer kinderen te kunnen zorgen. Dus oneens.

    ElLieno schreef:
    Waar slaat dit op? Oneens.


    idd, waar slaat dit op? Je mag toc zelf bepalen hoeveel kinderen je wil!:S En als het te druk is neem je dr geen meer bij. Dat dat nou in China niet het geval is...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Betekent het ook dat er minder jankende kinderen komen? Dan ben ik eens haha.
    Nee, maar wat een domme stelling. Laat mensen dat zelf maar bepalen. Alhoewel, als je 10 kinderen neemt dan zal ik dat wel raar vinden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens ik woon met zijn zevenen in een huis. Vijf kinderen (waarvan ik de oudste een veel verantwoordelijkheid) en mijn moeder en stiefvader.


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Reassurance schreef:
    Oneens. Wat een onzin.

    nee wat een stomme stelling


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    wie zegt dat druk niet leuk kan zijn? :3


    ~Lucky Cat~

    Ecstasy schreef:
    Dus wanneer je al 3 kinderen hebt en je heel per ongeluk/onverwacht zwanger raakt van een 4e kind, moet je dat kind maar vermoorden? -vergezocht- Maar nee, ik ben het oneens. Iedereen zou zelf moeten kiezen hoeveel kinderen diegene wil. (:

    Ik zou het zelf niet beter kunnen verwoorden(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ElLieno schreef:
    Waar slaat dit op? Oneens.


    effort never betrays you

    Ja, laat de wet maar beslissen wat we moeten doen met ons leven. --'
    Sukkels.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens, ik ben het vierde kind dus dan zou ik illegaal zijn (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    echt wel oneens!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget