• Ik weet het, je mag niet schelden op Quizlet. Maar ik heb toch wel even een vraagje. Sommige mensen verstaan shit, kut en fuck onder scheldwoorden, anderen niet. (waaronder ik)

    Dus: Wat wordt op Quizlet verstaan onder schelden/scheldwoorden?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mag Godverdomme nieteens? Wtfffff.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Strooien met woorden die andere mensen als spottend ervaren en die echt bewust op één persoon gericht zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Temerarious schreef:
    maakt mij helemaal geen flikker uit.
    ik scheld met alles wat in me opkomt.
    dus ook godverdomme, kanker, tyfus, aids etc.


    Als ik boos ben doe ik dat ook.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 22:53 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ulybki schreef:
    Mag Godverdomme nieteens? Wtfffff.

    Tuurlijk niet,dat is Godslastering. Dat is toch niet meer dan logies.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Forlan schreef:
    Die *kuch* 'heftige' woorden zoals kanker, slet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ulybki schreef:
    (...)

    Als ik boos ben doe ik dat ook.

    Ik vind het nog steeds niet kunnen. Schelden met ziektes is gewoon niet normaal. Veel mensen op Quizlet hebben familieleden die aan kanker of AIDS gestorven zijn.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Exercitus schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet,dat is Godslastering. Dat is toch niet meer dan logies.


    Dat is anders niet voor iedereen logisch. Omdat ook niet iedereen tegenwoordig geloofd of ermee opgevoed wordt. Hetzelfde met vele andere woorden en gewoontes die mensen overnemen van elkaar of oude tijden zonder het goed en wel te beseffen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Conflate schreef:
    (...)
    Het spijt me dat ik het zeg maar, dat vind jij normaal?:8

    ja (:


    I'd rather go naked than wear fur.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dat is anders niet voor iedereen logisch. Omdat ook niet iedereen tegenwoordig geloofd of ermee opgevoed wordt. Hetzelfde met vele andere woorden en gewoontes die mensen overnemen van elkaar of oude tijden zonder het goed en wel te beseffen.

    Ik ben ook geen Christin,of zo opgevoed en ik vind het ook logies. Zeker als je onze leeftijd heb moet je dat toch wel ongeveer weten.
    Ik bedoelde het niet aanvallend.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    @Crayon @Exercitus ja he (:


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ulybki schreef:
    Mag Godverdomme nieteens? Wtfffff.


    Hmm, volgens mij zijn er niet veel mensen die het als ongepast beschouwen.

    En met ziektes schelden vind ik ook niet kunnen nee, omdat veel mensen daarmee te maken hebben (gehad), waaronder ik ook, dus daarmee schelden vind ik sowieso al niet normaal.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Conflate schreef:
    (...)
    Ik vind het nog steeds niet kunnen. Schelden met ziektes is gewoon niet normaal. Veel mensen op Quizlet hebben familieleden die aan kanker of AIDS gestorven zijn.


    En toch vind ik het hypocriet. Zelf let ik er wel op niet teveel te schelden. Maar dan denk ik terug aan mijn opa, die kanker in zijn hele lijf had en die zelf de godganse dag zich verrot schold. En zo ook met vele andere soortgelijke situaties. Ja, het zijn 'heftige' woorden, maar ik vind dat mensen eens wat minder hypocriet en kleinzielig moeten zijn over dat soort dingen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    En toch vind ik het hypocriet. Zelf let ik er wel op niet teveel te schelden. Maar dan denk ik terug aan mijn opa, die kanker in zijn hele lijf had en die zelf de godganse dag zich verrot schold. En zo ook met vele andere soortgelijke situaties. Ja, het zijn 'heftige' woorden, maar ik vind dat mensen eens wat minder hypocriet en kleinzielig moeten zijn over dat soort dingen.

    Hoezo hypocriet en kleinzielig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind mensen die boos worden om andere mensen die met kanker schelden nog steeds hypocriet, omdat de meeste zelf ook met tering schelden, en niet eens weten dat dat ook een erge ziekte was :')

    Voordat jullie allemaal mij gaan aanvallen: ik zeg niet dat iedereen dat doet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crayon schreef:
    (...)

    Hmm, volgens mij zijn er niet veel mensen die het als ongepast beschouwen.

    En met ziektes schelden vind ik ook niet kunnen nee, omdat veel mensen daarmee te maken hebben (gehad), waaronder ik ook, dus daarmee schelden vind ik sowieso al niet normaal.

    ja dus, mijn opa is ook dood aan kanker.
    wat doet het hem dat ik er dan niet mee mag schelden?


    I'd rather go naked than wear fur.